Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Onnea Lissufin!

Tsemppiä Ilpurille haastaviin tilanteisiin!

Rivelle toivotaan ovisplussaa oikeaan ajankohtaan! :)

ja kiitos pahoitteluista...

olishan se pitänyt arvata että nega sieltä taas pukkaa... aina se vaan on yhtä sokki ja tulee itkettyä silmät päästä.. en vaan käsitä mikä vielä voi olla vialla.. epäilyttää kuitenkin tuo kohdunlimakalvo onko 6,5mm riittävä kuitenkaan. Amerikkalaisilla sivustoilla vaativat sen 7-8mm vähintään. Mutta en kyllä ymmärrä mikä vielä voi olla pielessä... ja kuinka paljon tätä enää jaksaa.. ei jaksaisi enää yrittää ja pettyä muttei kuitenkaan pysty elämään sen tuskan kanssa ettei ikinä lasta tule... tuskin se täysin luomusti tulisi jossei follit itsestänsä tajua kypsä... oon ihan hukassa ja usein tuntuu ettei lääkäritkään tiedä yhtään mitään.. tässä asiassa jää kyllä niin yksin joka tavalla...

En malttanu olla testaamatta ja puhdas negahan se taas tulla tupsahti..viisi päivää menkkojen alkuun,kai se olis näkyny jos jotai olis..

Kipsuli kp25/28-30

Voi pätkis :( ootko puhunut neuvolassa tai muualla? Vertaistukea saa myös simpukka ry: ltä. Sekä tietysti täältä, missä jokainen pystyy jollain tasolla samaistumaan :shy:. Jokainen aallonpohja vaatii voimia nousta. Kovasti vaan tsemppiä, uskotaan, että sinunkin vuoro plussata tulee vielä! :smiley-angelic001

Kipsuli aikaisessa vaiheessa vielä oot testannut, ei vielä välttämättä näy plussat. Onhan täälläkin kerrottu näistä myöhäsistäkin positiivisista :think005 Elä vielä luovuta :happy090

Vau Lissufin!

LaraS, mulla siis ei tullut ovulaatio, siksi en saanut bongattua ovista luomusti. :( Toivottavasti sulla kuitenkin tuli testeistä huolimatta. Niitäkin tapauksia on! <3

Maggie niin joo, ajattelin että sulla tuli kuitenkin luomuoviksiakin, vaikkei tikut näyttäneet. Sait onneksi toimivat lääkkeet ja sitten pienokaisen :joyful:
Mulla joskus pco-seurannassa tosiaan sattui uä ja olemaan melko hyvänkokoinen folli, johon gyne oli tyytyväinen, ennusti ovista lähipäivinä; ei mitään muistikuvaa, tuliko ees menkkoja sillon.. Tuolloin ei ollut aikomustakaan lisääntyä (jotain 10-12v sitten), muutoinhan sen muistais :facepalm::p

LaraS: En oikeastaan ole puhunut tästä kenellekkään muutaku miehelle tietysti mutta ei sekään kaikkea jatkuvasti jaksa kuunnella.. Se kun osaa jotenkin ottaa tän paljon rennompi niin tulee jotenki sellainen olo että se vähättelee tätä että miten iso asia se oikeastaan on. Neuvolaan mulla ei oikein oo mitään yhteyksiä kun mun lapset on jo niin isoja että käyvät koulua. Tutkimukset ja hoidotki kaikki yksityisellä. Onhan sitä jotenkin vähän arka puhumaankin tästä asiasta kun tuntee hirveää syyllisyyttä siitä että tää asia koskettaa niin syvästi vaikka kyseessä ei olekaan ensimmäinen lapsi...

Aikansa sitä suree ja sitten sitä onkin jo suunnittelemassa uutta kiertoa... että voi taas 3viikon päästä tippua :D

pätkis Kai ne sieltä yksityiseltäkin tarjoaa jotain tukea, hoitajaa, psykologia/terapeuttia tms? Ja tokihan jokaiset negat/menkat on omansa surutyö menetetystä mahdollisuudesta. Se pettymys menee ohi, kun on sen aika - sitten jaksaa taas toivoa seuraavassa kierrossa, joka on se uusi mahdollisuus :)
Mullakin mies tuntuu musta vähättelevän asioita, mutta ehkä ne vaan kätkee oman pelon, pettymyksen ja surun, jotta eivät meitä kuormita enempää :oops: meidän kroppahan tämän kaiken fyysisesti kantaa. Mutta lapsettomuus sattuu myös kumppaniin:sorry:

Viima mites sun testi? Teitkö tänään? :shy:

Niin, kamala testailuvimma täällä... Hyvähän se on toppuutella toisia, kun itekään ei malttais... :rolleyes::hilarious: äidin luona ollut aamusta saakka, niin jäi o-testi tekemättä aamun tokasta sekä nyt iltapäivästä.. Kiireellä aamulla kirmasin pytylle, etten uhraa r-testiä:laughing021

**muoks** täditettävä ollut myös äidin hoteissa tänään. Leikttiin kauppaa, sain myös mukelon vauvanukkea hoitaa.. Lapsen pinna ei meinannut kestää ootella, kun täti hoiti vauvaa vähän liian hitaasti. En hennonnut (oli muuten mun oma vauvanukke, joka on äidin luona) riepotella, vaan käsittelin kuin oikeeta. "Etkö oo vieläkään saanu sille vaatteita päälle!!" Pikku neiti komensi tätiä :rolleyes::smiley-bounce022

Muokattu viimeksi:
Pätkis, pahoittelut negasta :( voimia sinne! Onko teillä siellä jotain perhesuunnitteluneuvolaa jossa näitä asioita alettais käymään läpi?

Kipsulille myös pahoittelut negasta. :(

Muurahainen: on täällä perhesuunnittelu neuvola. Mutta en halua käydä sielä. . Tää on tosi pieni kylä ja henkilökunta sielä melkeen kaikki jollainlailla tuttuja naapureita sukulaisia jne. Siks haluan käydä yksityisesti kaikki.

pätkis Mulla kans julkiselle vähän arveluttaa mennä, kun ex-ammatin takia paikallisessa sairaalassa on paljon tuttuja. Tiedän myös, että jotkut on niin uteliaita, että julkeavat mennä potilastietoja lukemaan, jos lapsettomuuspolilla -tai edes sen lähellä- sattuvat näkemään :smiley-angry016 Aion sen takia pyytää säännöllisesti rekisterit mun asioita selanneista, jos sinne asti tää polku kulkee, ja hommata asiattoman lueskelijat edesvastuuseen! Pienellä paikkakunnalla se vaan on hankalaa, koska pelkistä juoruista ei voi sakottaa :mad: :sad001

Joo, en oo (vielä, kun ei oo ollut lapsettomuuspkl-käyntejä) pyytänyt omia tietoja, mutta ex-kollegoissa on sellaisia kyyliä, että parempi tarkistella aina välillä!!

Sama muuten täällä... oon pari kertaa tarkastanut omat tietoni että kuka niitä katselee.. yhden kerran kävi nimittäin niin et tuttu sh facessa tuli mun sivuille statuksen alle keskustelemaan mun arvoista ja jäi vähän hämärän peittoon että mist hitosta se tiesi ne niin pilkulleen... en siis ollut omalla sivulla niitä julkaissut enkä hänen kanssa sätissäkään lätissyt.. mut hoksasin sit et vissii kilppari ryhmässä hänkin ja sieltä se kai.. mut täytyy kyl sanoa että vähä oli outo fiilis. Lähti kaveri poistoon ja häippäsin kilppari ryhmästä myös. Muoks* nii pitäs kai taustaa kertoa että en siis koskaan julkase facessa muutenkaan mitään terveyteeni tai yksityiselämään liittyen niin se oli outoa siksi

Voi Pätkis :'( oon tosi pahoillani negasta

Kipsuli, ei siellä kyllä välttis näy noin aikasin mitään :(

Ihan uskomattomia nuo urkkimisjutut! Mun vanhassa asuinkaupungissa yks hoitaja joutu vankilaan urkkimisesta

Viima, missä testi? ? :)

Mä soitin tänään kosmetologien liittoon ja kyselin, ne oli Mun puolella ja lupasivat keskustella asiasta ja soitella ens viikolla ja lisäksi varasin soittoajan ihotautilääkärille. Katotaan mitä tulee.
Mulla on nyt illalla ollut rytmihäiriöitä, ärsyttää ihan sikana kun se tarkoittaa että kilppari arvot on liian alhaalla. Ovat olleet poissa jo useamman viikon

Takaisin