Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Mulla muuten pcos ja o-testit näyttää yleensä aina haaleaa toista viivaa. Mutta clomeilla aikaansaatu ovulaatio oli kyllä harvinaisen selvä plussa, oikein kirkuva. Luomuplussia en ikinä bongannut.

Ei plussaa, jeeee! :grin Nyt vaan sitten tikutellaan ja toivotaan parasta. Kiitos kaikille mukanatsemppaajille:3some

Julianna kyseli Letroista..Olivat mukavammat käyttää kuin Clomit, niistä ei miulle tullut oikeastaan mitään oireita! Eikä niistä se lääkeaine kerry kehoon kuten Clomeista.

Myy: voi ei..Onpas inhottavaa :grumpy: Toivottavasti vointi on jo parempi!

Pätkis: voi olla hyvinkin kiinnittymisvuotoa, pidetään sille peukut pystyssä:thumleft

Miulla tuli LaraS mieleen että entäs jos plussa on tullut aamulla tai illalla? Testaatko kerran päivässä? Noista pcos-jutuista en oikein osaa kommentoida:oops:

Maggie sitä vähän pelkään omalla kohdalla myös :/ et jospa ei olekaan riittävä folli ja lh ei nouse sen takia. Mutta, oon ainakin yrittänyt!

Rive mahtavaa, ettei vielä :) ens viikolle sit toivotaan onnistumista ++++
Niin tikutellut oon vaihtelevasti: yleensä klo 11-15 aikaan, yleensä myös illalla klo 19-20. Viikonlopusta, kun oli vähän vahvemmat viivat, niin parina päivänä vaan iltapäivällä. Voihan se tosiaan olla, että olisi ollut aamulla tai illalla ne plussat :eek: sikäli kävis kuvaan, koska (olevinaan ainakin) ma tuntui ovispistelyjä :nailbiting:

Iijamariija: Olen käynyt yksityisellä ja kokeillut niitä letroja yms..ja useasti ultrattu, ja miehelle on tehty se simppatutkimus mutta ei ole muita tutkimuksia tehty. ja juu niitä lapsettomuushoitosuunnitteluja varten ollaan menoissa sinne,lopulta saatiin sopiva aika kun edellinen peruuntui joten kyllä tätä on jo odotettukin.

Jepjep, hymynaama ilmestyi testiin, joten ovulaatio tänään aivan kuin oletinkin. :)
Eilen meidän saksanpaimenkoira tuli viereen makaamaan ja laittoi peittoni päälle kuononsa juuri haarojeni kohdalle ja siinä sit pönötti. Ajattelin että aistiikohan mun oviksen tulon. No tänään kun sen plussan olin bongannu ja menin viel sänkyyn makailemaan, koira tuli ja nuoli peittoa päälläni juuri haarojen kohdalta. Naureskeltiin miehen kanssa, et ei jatkossa tarvita enää clearbluen testejä kun koira hoitaa saman asian, bongaa mun ovikset! :D

Viiman testiä odotellessa <3
Rivelle tsemppiä kovasti!

Täällä kp22, eli viikon päästä odotellaan menkkoja alkavaksi... Tallettelut meni ihan ok tässä kierrossa, mut niinpä ne on menny ennenki :/
Määki oon miettiny tota lyhyttä luteaalivaihetta.. Taitaa mullaki olla 9vrk... Liian lyhyt..?

Toiveissa: joo niin ne sanoo viisammat et kaikki alle 10vrk olis liian lyhyt. Mulla on noi vitexit jo ja sit toi proge rasva nyt tilattuna ja yritän puhua lääkärilleni josko se auttais..

Ei ole enää tänä aamuna tuhrua näkynyt.. lieviä menkka jomoja kylläkin.. lämmöt koholla vielä.. laiton lämpökäyrän tähän mutta en tiiä onko siinä mitään järkee kun en joka päivä oo mittaillu...

Liitteet

• Screenshot_2016-11-17-09-07-15.png
    Screenshot_2016-11-17-09-07-15.png
    192.9 KB · Katsottu: 204
Lissufin, viiva näkyvissä. Vahvistumisia sille! :)

On: tein tänä aamuna sellaisen one stepin liuskan oli ihan nega.. paitsi jos taskulampulla alta valaisee voi nähdä viivan lienee viivanpaikka. Toisaalta jos kiinnittyminen olis tapahtunu eilen niin eihän se testissä näy vielä pariin päivään...

Pätkis dpo 11

Takaisin