Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Argh.. puhelin tilttas ku olin saanu melkeen viestin kirjotettua..

Mullakaan ei maha tykkää leivästä enkä juuri sitä syökkään.. :) hyvin pärjää ilmankin.

Minä oon nyt useammassa kierrossa syöny foolihappoa vitskuja rautaa ja royal geleetä.. ei näytä auttaneen.. mulla alkaa raskausoireet aina heti dpo7 ja tänään on dpo7 eikä oo mitään oireita.. ja tunnen sen että ei oo tärpännyt.. enemmän suututtaa kun surettaa.. jatkossa syön pelkää foolihappoa ja vitamiineja..

Ottaa kyllä luonnon päälle kun kaikkensa tekee ja yritystäkin oikeaan aikaan eikä vaan tärppää..

Tiedän tunteen.. mulla alkaa nyt hedelmällinen viikko.. jotenkin on sellanen ei nappaa olo. Tai siis ei ihan niinkään, vaan että kyllästyttää kun kaikkea yritetty ja tuloksena kuukautiset. Siitä asti kun vajis todettiin ja alotin lääkkeet oli sellanen jee nyt varmana onnistuu.. no eipä olla tultu edes raskaaksi. Toki en nyt kolmatta keskenmenoakaan halua mutta kypsyttää välillä tää jatkuva päällä oleva yritys. Voiskin laittaa aivot narikkaan ja olla yrittämättä niin kovasti :D

Niinpä.. se ois paras ku ei yrittäs vaan olis sillä asenteella että tulee jos tulee =D

Harmi kun mun aivot ei tunnista sellasta vaihetta.. pitäs osata luovuttaa koko yrityksen suhteen niin eiköhän sitä sitten tulis raskaaksi.

Kipsuli onko sulla minä päivänä tarkoitus testailla? ;)

MamaMee Suosittelen myös "hiilihydraattitietoista" ruokavalioo testaamaan, saa syödä mm. täysjyvätuotteita. Gluteenittomassa menettää paljon hyviäkin ravintoaineita, eikä sitä suositella ellei ole keliakia tai yliherkkyys. Itselleni oli hyvä muutama vuosi sitten Montignacin menetelmä, joka perustui gi-lukuihin ja hh yhdistäminen suhteessa proteiiniin/kuituun/rasvaan. Siinä puhuttiin myös vaikutuksista mm. hormoneihin. Tällä hetkellä vähän sen tapaisesti yritän syödä, mutten niin orjallisesti :) tietty pitää itselleen sopiva ruokavalio etsiä, tsemppiä siihen! Ja kerrothan sitten, mikä toimii :)

Niin ja tuo eilinen testivertailukuva - luonnossa näytti melki samalta, silmällä ei eroa huomannut. Tyhmä minä kun en laittanut saman alustan päälle, tuo tausta varmaan vääristää vähän.

Ainiin, Rivelle tsempit ultraan! Odotellaan raporttia tilanteesta :nailbiting:

Niin ja Junibealle vielä.. Me vasta siirryttiin tjottailusta "vakavampaan yrittämiseen", kun ei lähes vuoden luonnollisella yrittämisellä ole jälkikasvua kuulunut. Mulla on kierrotkin niin epäsäännölliset... No, sattuuhan sitä tärppejä muillakin niin miksei mulla! Ajattelin sitten oman mielenrauhan takia ovisbongailua ja panostaa tärppipäiville. Saa nähdä. Luontaistuotteiden ja poppaskonstien suhteen oon aika skeptinen. Paitsi killitin tähän kiertoon greippimehua :smiley-ashamed005:hilarious: Mäki on liukas ja alaspäin viettävä!!! :smiley-angelic006
Yritän pitää pään kylmänä, että yrittäminen olisi kuitenkin enemmän kivaa kuin työtä, mutta ei varmasti onnistu. Odottelen lähetettä lapsettomuuspuolelle, siitähän se vasta lähtee.
Hurjasti jaksamista kaikille tähän ketjuun!! Ja nyt on monella testailut käsillä, niin joka tikkuun seeproja!!

Tää on muuten Eka kierto,jossa mäkin oon napsinu säännöllisesti mammavitaa. Se tekee muuten mun ihosta paremman ! :o aina hehkutan kuinka iho-ongelmat katosi kun Olin raskaana. Mutta olikohan se tosiaan tuo mammavitamiini?

Anteeksi, nopsa omanapailu pitkästä aikaa kun nyt vihdoin näkyy valoa aloitettavien hoitojen suhteen. Eli, ovista kokeilin metsästää testeillä tässä kierrossa. Nyt vasta kp21 alkaa viiva tummua, veikkaan ovista huomiselle tai pe. No, munhan kierto on normaalisti se 27-29pv, joten mitä tarkoittaa jos ovis noin myöhään? Nyt kasilta ajattelin soittaa naikkarille, jos inssi tehtäis jo tässä kuussa, kun lääkkeettömänä kuitenkin sitä suunniteltiin ja lahjasiittiöt ovat olleet valmiina jo viikon. Yritys aloitettu 4/14

Nääh, naistenpolin puhelinlinjat on rikki tai jtn, kun heiltä puhelu katkeaa kokoajan kesken. Täytyy nyt vielä odotella soittavatko takaisin tänään jos saavat linjat korjattua, tai sitten soittelen huomenna uusiksi.

Höh, onpa tympee tilanne Julianna :/ toivottavasti soittelevat takasin päin, niin saisit kuviot selviksi jo tänään :)

Omia kuulumisia pikaisesti. Aamulla oli ultra. Vasemmalla kysta ennallaan, ei oo onneksi kasvanu. Oikea puoli oli taas (yllätysyllätys...) hämärän peitossa. Käsillä mahan päältä tunnustelemalla tuntuu jotain mutta suolistokaiku on niin voimakas ettei munasarjaa saa ultralla näkyviin :sad001 Panacodia määräs kipuihin Panadolin tilalle ja lähettää gynelle ultrakuvat että mitä se on mieltä, seurataanko vai pääsenkö jo juttelee leikkauksesta sen kans. Kuulosti aika varmalta että kyseessä endometrioosi, tai puhu siihen malliin koko ajan vaikka diagnoosia ei nyt vielä ookkaa?! Ja edelleen maaliskuulle asti odotellaan että josko tässä jollaki ihmeen voimalla raskaaksi tulis ja sitte vasta edetään lapsettomuustutkimuksiin. Mietin että jätänkö tikuttelun tästä kierrosta tai vaikka koko loppuvuodeksi pois ku ei vaan jaksa ku tuntuu että tämä kaikki on ihan turhaa :sad010

Triana kp 5/25

Triana, pahoittelut kysta uutisista. :( Voimia sinulle! Josko kaikki kääntyis nopsempaa parhain päin.

Jes, vihdoin naikkari sai linjat kuntoon ja soittivat takaisin. Sain puhuttua meidät jo tänään käymään osastolla, kirjoitetaan vihdoinkin hoitosuunnitelma (Onhan tuota odotettu jo viime tammikuusta lähtien!). Tuskin vielä tähän kiertoon, eli huomenna tai perjantaina eka inssi onnistuisi, mutta toivossa on hyvä elää. [emoji4] Josko sit joulukuussa päästäs ja jos ihme tapahtuis ja eka tuottais tulosta jne, niin toinen pienokainen meidän perheeseen syntyis, tasan 9v ikäerolla ensimmäiseen. [emoji177]

Nyt uskallan taas palailla itsekin kirjoittamaan tänne, rankan epätietoisuutta täynnä olleen vuoden jälkeen.
Josko tämä loppuvuosi toisi sen toivotun ihmeen mahdollisimman monelle neistä. [emoji4]

Julianna, onnea hyvistä uutisista! Toivottavasti tämä hoito tuo nyt teille toivotun tuloksen <3

Sellasta kyselisin teiltä kenen miehet ovat siemennestenäytteessä käyneet, että kauan meni tuloksissa? Mies kävi maanantaina antaa näytteen ja tässä pohdittu, että onko turha odottaa jo ensi maanantain lääkäriajalle tuloksia?

Sain muuten toissapäivänä ovis+ ja eilen tuli vielä illalla lähes plussa testiin. Koskaan ennen ei ole ovistesti pysynyt kahta päivää noin tummana. Ehkä thyroxin tekee tehtävänsä? ;) Tänään siis dpo 1 ja piinailut taas alkaa!

Triana Kurjat kystat, pöh! :confused: hyvä kuitenkin, että konsultoi gyneä ja oot saanut tehokkaammat lääkkeet kipuihin! Panacodin kanssa muista huolehtia vatsan toiminnasta - ne tuppaavat ummettamaan o_O

Juliannalla hyvät uutiset :happy: Kunpa pääsisittekin pikaisesti inssiin!

Iijan tuhti o+ kuulostaa lupaavalta! Piinapäivien päätteeksi toivotaan +++++

Ultrakuulumiset: follikkeli oli 16 mm ja limakalvo 9 mm, kierron päivä siis 10. Jos tänään ei tule ovisplussaa niin siirto toteutuu ensi viikolla! Jos plussa tulee tänään niin siirtopäivä olisi maanantai joka ei onnistu koska alkio on sulatettava edellisenä päivänä..nyt vaan kaikki tähdet oikeaan asentoon että ei tule tänään :smiley-angelic002 Eipä ole ovistestin tekeminen ennen jännittänyt näin paljoa..ilmoittelen sitten puoli kuuden jälkeen että miten kävi kunhan pääsen kotiin testien äärelle :rolleyes:

Rive: onnea matkaan!!! :) jänskättää puolestas!

Mulla ovis hukassa, mut ihan sama. Mä en jaksa edes välittää tässä kierrossa :D

Oi tänään on moni siis kuullut uutisia!

Mulla oli kilppariarvot 1.1. Kaikki muutkin arvot normaalit. Katsottiin myös vuosi sitten synnärillä tehtyä ultraa (umppari oli tulehtunut) niin lääkäri sano ettei siinäkään mitään. Kuukautiset normaalit. Kaikki normaalia. Saamme lähteä lapsettomuushoitoihin. Hän sano, ettei nää just nyt akuuttia syytä sinne, siis että kun kaikki stressi voi vaan tehdä hallaa, mutta ei kannata kauaa tietenkään odotellakka. Että??

Pikainen kysymys. Onko kukaan käyttänyt rfsu ovistestejä? Ostin tänään niitä, en tiedä kyllä miksi kun ovis piti kaiken järjen mukaan olla jo sunnuntaina... mutta testailin nyt kuitenkin kun alko jomotus ja mietin että olisko o kuitenkin vasta. Mutta negaa se testi näytti kuitenkin.
Onko nuo testit ollu ok muilla? Mieleen hiipi muisto että joku ei saanut sillä testillä koskaan plussaa vaikka muilla tuli... muistanko vaan väärin?

Takaisin