Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Christine niin tuttua tollaset duunivuorot.. Jaksamista raskaaseen työhön!
Toivotaan, että ovis on mennyt kuten kuuluu ja siellä tapahtuu pikkutaikoja piilossa ;)

Pikkutaikoja toivon myös Mammalle, Jopsulle, pätkikselle ja olikohan vielä muita... No, kaikille tasapuolisesti :joyful:

Viima: Mulla oli nuita samoja oireita kun olin vähän aikaa raskaana viine kuussa. Tuo paineentunne, yksittäisiä aivastuksia, nippailua, väsymystä, omituisia mielihaluja, nännien arkuutta, turvotusta, närästystä. Vasta nännien arkuuden takia tajusin testataja napsahti positiivinen. Toivotaan että sinullakin ja että pysyy lopouun asti matkassa! :)

Niin ja hei nuo lämmötkin! Mulla vaihteli kas miten sattu koko ajan. :D ! Ei siis voinut niistäkään päätellä mitään! Aikas kierrosta kyllä nappas, kun lämpöjen eikä ovistestien mukaan koko ovulaatiota tapahtunut ainakaan "selkeästi". Pientä hailuraa oli koko ajan ja lämmöt nousi vaan joku ihan pikkasen! Sit ne vaihteli koko loppukierron. :D

Toiveissako se kysyi kystasta,itse en siinä tiennyt mitään ennenkuin ultrassa,sen jälkeen meni pari vk ja alkoi kyllä oireilemaan kovasti,ja täti jääny sen taki kokonaan tulemattammenkkajomoja alaselässä on kyllä jo kolmatta viikkoa ja tosi kipee välillä alhaalla munasarjojen kohdalta.
Viima pidä niin kovasti peukkuja,näyttää lupaavalta!!!!
Muurahainen: huippu neuvolatäti sinulla!!!! ihanaa kun pääset tarkistamana tilanteen.

täällä turhauttaa taas tänää kun ei oo toivoakaan omasta pienestä kun ei oo kiertoa... nää on aina näitä tuntemuksia välillä,saadaanko me ikinä lasta.. mut huomenna jo toivottavasti parempi päivä :)

Viima: Joo. Rv 7+4 on nyt :) Plussasin rv 3+6. Yk 12 oli SE kierto. Ja tosiaan, ei digin eikä liuskojen mukaan koko ovista ollut. Eikä lämmöistäkään olis voinut päätellä selkeästi sen tapahtuneen. Ovistesti näytti kp 25/26-29 kirkuvan punaista ja kp 26 oli todella heikko hailura r-testissä, digillä tuli sitten selkeä "raskaana 1-2 vk".

Seurailen siis edelleen tätä ketjua, kun kyllähän te mielessä pyöritte myöskin vaikka itse sainkin sen kauan odotetun plussan! <3 Aika vähän tulee vaan kirjoiteltua enään minnekkään ryhmään, kun on niin väsynyt iltaisin.

Heipat!

Mä olen taustalla pysynyt tarkoituksella mutta pakko käydä lukemassa silti.:joyful:
Plussatuulia ketjuun ja ovisplussia myös! :smiley-bounce005Mä olen nyt pari kiertoa yrittänyt olla laskematta sen enempää vaan touhuttu kun siltä tuntunut. :smiley-angelic006Ens kierrossa vois tikutella taas, nyt menossa joku puoliväli tätä kiertoa.

Kipsuli kp17/28-30

Pikainen oma napa, tein sittenki testin aamulla ja ihan puhdas nega oli. Nyt vaan oottelemaan että täti saapuu huomenna ja yrityskierto 16 käyntiin. Alkaa ihan tosissaan tuntumaan että ehkä meille ei koskaan sitä onnea suoda :sad001

Triana kurja r-nega :/ mutta kiva, että pääset ultraan ja sitten toivottavasti saat kystan hoidot! Pääsisit kunnolla sit itse asiaan. Ja uskotaan, että teillekin se pieni vielä tulee.:shy:
Samaten Helinä, kunpa sullakin kysta hoituis pois päiväjärjestyksestä pian! Kuulostaa kurjalta nuo jomottelut :/

Täällä tänään... (Sori omanapaisuus.)
Oli tk-lääkäri, ei mitään metukoita: vain gyneltä vois ne saada. Tk: ssa kuulemma ei ole gyneä, niin lähete esh: n puolelle tai yksityinen vaihtoehtoina. Lähetteen saan, mutta ensin labrat (kilppari, sokerit, prolaktiini ja jotain muuta kai), menee pari vk ennenkuin lääkäri ne kattelee ja laittaa lähetteen, lähete ei tietty kiireellinen, joten voi mennä kuukausia.
Ultraakaan ei ollut, niin en tiiä folleista mitään :shifty: Ainoo, et se kokeili alakautta ja vatsan päältä munasarjoja, oikealla oli tosi arka - toivon, että siellä on kehittymässä hedelmöitymiskelpoinen yksilö! Nytkin nippailee oikeella, saa nähdä oliko menkkakalenterin ennuste tarkka ja ovis olis la. Pitäis vaan ukkokin saada töistä peuhastelemaan, kun itsekseen ei sikiäminen oikein luonnistu.:love022

Viimalle kovasti plussatuulta!! :p

LaraS, tosi hitaasti sielläki tk:ssa alotetaan tutkimukset :mad: Toivottavasti teillä tärppäis sitä lähetettä odotellessa! Vaikka jo tästä kierrosta jos noin hyvät tuntemukset on ja tallettelut osuu kohilleen :wink

Joo kyllä mä ihan tosissaan jo toivon sitä leikkausta, samallahan selviäis et onko mulla se endometrioosiki vai mistä kysta(t) ja kivut johtuu.

Triana niinpä, siinä saisivat samalla sulta mahdollisen endon putsailtua pois. Tietty ensisijaisesti toivotaan, että kystat korjautuu pois itsestään eikä ole mitään muuta ongelmaa :)
Kaipa nää jonot on julkiselle joka paikassa. Se vaan ketuttaa, että pco on diagnosoitu jo aikaa sitten, niin silti pitää tuolta terkkarin kautta kiertää :confused: kattelen, miten pitkät jonot on ja sit yksityiselle, jos ei kasetti kestä odotella.

Havahduin järkkyyn vihlomiseen kohdun kohdalla ilman että edes kuuntelin kroppaani ku kävelin kohti uimahallia...kesti 15 minuuttia ja ei voinu kyllä paikasta erehtyä. Ihan keskellä kohtua, ehkä aavistuksen oikealla. Apua mitähän tää meinaa. Mä oo vähän epävarma kp:sta ku tosiaan vuotoa oli lokakuussa kaks kertaa viis päivää. Siis ihan ku normi menkat...mutta mennään ny edelleen sillä minkä laskin viimeisestä vuodosta elikkä kp13 olis nyt jos oikein laskin :D

Oon ihan paniikissa!!! Ällövaroitus*****:stop:
Anteeksi röyhkeä omanapailu, mutta kävin äsken vessassa, ja mulla ihan lorisi valkovuotoa vessanpönttöön ja pyyhkiessä paperi oli sitä täynnä! Se on valkoista ja voidemaista, ja sitä tulee _paljon_. Nyt päivässä on tullut ihan sairas olo. Kuumeinen, tukkoinen ja väsynyt. Nännit kipeytyivät tänään ja nenä tukossa. Lämmöt 36.7-9. Hui

Takaisin