Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Pätkis oliko sulla irroituspiikki mukana vai odottelut vaan irtoamista? Kyllä se 6 mm kuulostaa kans jo aika hyvältä? Pidän teille peukkuja!! Toivottavasti tulee ++++

Jopsu

Jopsu, ei ollut irroituspiikkiä. Gynen mielestä en tarvitse piikkiä... Mulle sanottiin että 6mm on ok. Mutta netistä kuitenkin löytyy tietoa siitä että se ei välttämättä riittäiskään... No ei voi muutaku toivoa! :)

Tsemppiä kaikille ja plussatuulia!

Mua niiiiiin ärsyttää ku kävin suihkussa, ja pöydälle unohtui raskaustesti, ja se näytti tältä. Tiedän ettei toi oo ees haamuviiva, vaan viivanpaikka. Ei auta kuin odottaa ens kiertoa ja toivoa parasta :happy:
Tulis jo täti kylään!!

Liitteet

• Screenshot_2016-11-10-13-28-01.png
    Screenshot_2016-11-10-13-28-01.png
    929.9 KB · Katsottu: 245
Kaikki viestit luin mut sitte sitä unohtaa kuka kirjoitti mitäkin... Höh. Tuo kystahomma on kyllä inhottava! Ootteko te huomannu sen kystan itse kivuista tmv, vai onko tullu ihan yllärinä tutkimuksissa? :/

On: täällä kp15 ja womanlog näyttää ovista tälle päivää. Aamulla oli kunnon juilinnat munasarjassa ja kuumia aaltoja. Testi on tumma toisesta reunasta mut ei se viiva yhtä vahva ole ku toinen viiva... :/ _20161110_154517.JPG

Hitsi noita pc:n testejä! Olen näkevinäni mariskalla ja viimalla haamut... huoh... viivalasit tosin aina olleet vahvat täällä :D

On: soitin aamulla neuvolaan ja neuvolantäti sanoi, että tuu huomenna pikkusta kurkkaamaan, niin ei tartte murehtia. <3 on se vaan ihanan korvaamaton neuvolantäti mulla! Ymmärtää yllättävän hyvin tälläistä sekoavaa ihmistä :D onneksi meillä neuvolassa on ultra <3 tänään ollu jo huomattavasti parempi mieli. :)

Kiitos kaikille ihanista ja lohduttavista sanoista! <3 olette kyllä ihana tuki!! <3

Nyt on kp 22 ja ehkä dpo11. Tuossa mun testissä olikin selvä toinen viiva, mutta johtui siitä kun testi oli pöydällä kun kävin suihkussa.

Viima : mut siinähän on väriä? Eihän se silloin viivanpaikka voi olla :)

Edit* myöskin se loistaa inverttinä, ei mulla kyllä viivat oo loistanut jos on ollut viivanpaikkaa

Muurahainen hyvä että pääsette tsekkaamaan niin saat hetkeks taas mielenrauhan :)

Viima sulla vielä tosi aikaiset päivätkin? Et toivottavasti muuttuu vielä kunnon plussaks ;)

MamaMee huikea kyllä toi tsekkeri pitää varmaan iteki lataa ;D

Jopsu

Jopsu : joo se on ihan paras!! Koska siinä ei mitkään viivanpaikat näy. :) ei tarvii tiirailla ja siristellä ja käännellä ja väännellä :D

Viima: nyt uutta testiä vaan parin päivän sisään. Tuo on nyt kuitenkin jo toinen missä näkyy selkeet viivat!

Mun mielestä vaikuttaisi Viima lupaavalta! ;) Voi kunpa sinne nyt ilmestyisi se toinen viiva!! Mäkin testasin ovistestillä päivää ennen oletettujen menkkojen alkua ja oli kas kaikista vahvin+kirkkain viiva mitä oon koskaan saanut! Ei ollu kaukana tuosta sun testistä! :)

Viima: minustakin näyttää että siinä maagisessa viivassa on haaleenvaaleenpunaista väriä!! :) en heittäisi toivoa :)

Kohta pitäs likkojen kanssa lähteä uimahalliin. Heillä uimakoulua ja mä pääsen muutamasta kalorista eroon :) aivan jäätävä turvotus päällä ja mielialat menee vuoristorataa...tänään oli kyllä aika rankka päivä töissä. Sähköt meni 45 min. Oon siis lähihoitaja vanhusten alalla. Koko päivä meni avustellessa asiakkaita pesuissa ja saunalla. No palopellit oli sähkökatkon myötä menny kiinni niin ilmastointi ei pelittäny :( pari asiakasta kävi kynttilän valossa pesulla :D itku tuli ku päivä oli ohi...ihan kaikkensa antanut olo.

Noh siitä sikseen. Vatsa on jännän tuntunen. Nippailee sieltä täältä ja tuolta ja turvotus on melkoinen. Mitä lie...jännittää tuleeko ne menkat loppukuusta vai vaikuttaako km kiertoon jotenkin. Tissejä ei arista vieläkään...yleensä näihin aikoihin aristaa jo vähän ja luulen että ovis on tapahtunut jos oli tapahtuakseen kun oireet oli voimakkaat ja loppuivat tänään...mutta ei arista ei...

Tästähän tuli jännää:hilarious:
Mulla on ollu ihan ihme oireita. Välillä tuntuu teräviä kipuja jos yskäisee tai liikahtaa nopeasti, pieniä kramppeja,nippailuita,päänsärkyä,väsymystä,janoa.... ja eilen alkoi semmonen, että kohdussa tuntuu painetta, tai se on täysi! On mulla paljon muutakin kuten pulputusta alavatsalla ja mulla on ilmavaivoja...:schoked025
Mutta lämmöt on matalat. 36.0-36.9 vaihtelee. Niin ja nännit on kipeytyneet vähän!

Murkku mahtava neuvolatäti sulla, ihana että pääset pikaseen ultraan :) on varmasti neuvolatätikin ilolla mukana teidän onnistumisessa!

Viima toivon niin kovin, että pysyväksi plussaksi kehittyy! Edelleen aikaiset päivät... Koita pitää huomenna testitauko, josko pari pv antais hormoneille aikaa tulla näkyviin:nailbiting: en kyllä tiiä, pystyisinkö itsekään tossa tilanteessa.. :rolleyes::smiley-ashamed005

Takaisin