Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Mä suosittelen kaikille viivojen kanssa arvuutteleville mittaamaan lämpöjä oviksen aikaan joka aamu :) Itse en ainakaan saa joka kierrossa selkeätä plussaa ovistestiin, mutta se ei välttämättä tarkoita sitä, etteikö se plussa olisi. Nim. kokemusta on :grin

Larissa, kuulostaa tosi hurjalta tuo sinun endo, mutta toivottavasti leikkaus auttaa ja vuosi 2017 on teiän vuosi :dummy::dummy1:

Mä olen käyttänyt puhelimessa tuota Simple Designin 'kuukautiskiertokalenteria'(löytyy Play-kaupasta tuolla nimellä) ja se on ollut tosi hyvä ja monipuolinen. Puhelimessa se näkyy nimellä Oma kalenteri eli ei ole liian silmään pistävä :hilarious: vaikka ihanan pinkki onkin. Siihen olen aina kirjannut aamulämmöt ja lääkkeet, mitä pitää ottaa ja ovistestien tulokset, yhdynnät, ja oireitakin voi sinne kirjata. Aamulämmöistäkin saa hienon kaavion näkyviin. Se laskee ovikset ja menkat kuluneiden kiertojen keskiarvon mukaan eli toimii yllättävän hyvin ajallaan vaikka mulla onkin tosi epäsäännölliset kierrot. Sinne sai laitettua myös tilan "raskaana", jolloin se laskee raskausviikot ja yllättävää kyllä, mutta myös keskemenon sai merkittyä sinne, jolloin raskausviikkojen laskenta päättyi. Suosittelen kokeilemaan :p Varoitan, siihen saattaa jäädä koukkuun.

Mulla ei enää tuon ja 30.10 päivän testin jälkeen tullut vahvaa viivaa. Ainoastaan hailakka. :) Eilenkin testasin, ja haalea oli!

Larissa, hienoa, et pääset leikkaukseen! Turha kärvistellä kivuissa ja leikkauksen jälkeen onnistumiset tässä lapsettomuusasioissa varmasti kasvavat! Tsemppiä!

Äsköinen ovistesti. Enköhän nyt usko että se on mennyt :)

Liitteet

• 20161103_114656-1-1-1.jpg
    20161103_114656-1-1-1.jpg
    711.1 KB · Katsottu: 182
Larissa! Voi Mä olen niin onnellinen sun puolesta! En tietenkään siksi että vieläkin viivästyy mutta kun nuo sun oireet on ollut noi pahat ja nyt sit asia menee eteenpäin! Varmasti aika menee nopsaan leikkaukseen asti kun on joulu välissä eikä plussan odotus ole hidastamassa ajan kulkua. Voimia ja tsemppiä tilanteisiin ja palaa sit heti takas! :)

Pika päivitys ultrasta. Johtofolli taas oikealla 18mm, vasemmalla 10mm. Eli siltä osin hyvältä näyttää eli ovulaatio on hyvin lähellä. Kohdunlimakalvo oli tosin vaan 6,5mm. Mun mielestä se on aika vähän. Mut gyne sano et ok. En kyl ollu omalla gynellä mut mut.. Eikai tuolle limakalvolle voi mitään enää täs vaihees..

Tsemppiä Larissa! Onnea leikkaukseen ja toipumisia leikkauksen jälkeiseen aikaan. Tulkoon plussa sitten! :)

Pätkis: se vehnänalkioöljy vaikuttaa vissiin tosi nopsaan limakalvoihin mutta eikös n. 7 mm limakalvo ole oikein riittävä? Näin muistaisin jonkin lääkärin miulle kertoneen.

Alina16 kiitos vinkistä! Pikaperehtymisellä on kätevämpi kuin WomanLog, jonka vastikään latasin. Mulla kun ei ollut mitään perus viikkokalenterikeppiversioo kummempaa käytössä :p tuon WL :n bongasin, kun täällä oli joku sitä käyttänyt. Ilmaisversioon kaipasinkin lisää monipuolisuutta / käytettävyyttä ja sitä tuossa sun mainitsemassa on :)

Täytyy kompata Alina16 että se kuukautiskalenteri on tosi kätevä. Itsellä ollut nyt muutaman kuukauden kokeilussa. Ja siihen saa myös pin koodin ettei muut pääse kurkkimaan. :thumright

Omaa napaa: soittelin tk:hon aikaa endon vuoks.. saan ajan postitse 3kk:n sisään. Huonopuoli täs on vaan se, että mun omalääkäri on venäläinen joka ei ymmärrä ilmeisesti mitä sanon... B-lausunnossakin oli järkyttäviä asia virheitä! Mm. Sanoin juovani alkoholia n. 3krt/vuosi = B-lausunnossa luki 3krt/viikko. En sellasta paperia voi äitinä työkkäriin viedä! Ei tää mun lääkäri edes ymmärtänyt et miksi en voi.. ööh, sanomattaki selvää et siitähän heilahtais heti Lasuun ilmotusta? Muttei mun lekuri sitä ymmärtäny... no mutta se on korjattu, ja silti ei kelpaa työkkäriin koska ei ole mm. johtopäätöstä et olenko vaiko enkö työkykyinen -.-'
Mutta siis nyt odotellaan aikaa tälle "ihanalle" lääkärille... jos sais sit tietää onko mun mahdollista edes raskautua enää... :/

Alina, minä olen syönyt clomikierroissa royal geleetä. En huomannut mitään erikoista.

Laras, siellä on hyvät varastot kasassa! :)

Viima, Larissa kerkeskin laskee jo :)

Larissa, mulla on ollu ikävä sua! <3 meinasin jo muutamia päiviä sitten kysellä, mutta aattelin että otat vähän etäisyyttä...
Kuulostaa kyllä hurjalta toi liimautuminen, ilmankos kipuja on ollut! :( Toivottavasti ei sun kauaa tarttee leikkausta odottaa ja se kun onnistuu hyvin, niin sitten teidän pikkuisella on hyvä kasvupaikka tehtynä <3 tsemppiä nyt sinne ja rentouttavaa palstataukoa <3 ikävä kyllä tulee...

Pätkis, mahtavat uutiset vaikka ultra oli niin aikaisin. Kerkee se limiskin sieltä kasvamaan vielä hiukan. :)

Mamma, on kyllä kamalaa kun ei lääkärin kanssa ole sama kieli ja tollasia "pikku" virheitä pääsee käymään. Jännä ettei ne siellä ymmärtäneet...

On: hiukan pelottaa... tuhrua tullu tänään vähän... yöllä kramppas maha ja vatsa hirveällä ripulilla. Yritän olla positiivisin mielin...

Muurahainen 7+4

Pikakommaus:

Pätkis! Minä sain parissa päivässä kasvatettua limistä useita millejä ennen ivf:ää! Join paljon greippimehua ja vadelmanlehtiteetä, otin rautalisää ja vehnänalkioöljyä :)

Mamma, ai kauhea miten huono lääkäri ollut :(

Mulla on ollu nyt tänään vasemmalla puolella alavatsaa kipuja! Välillä niitä tulee, ei siis jatkuvaa kipua. Tuikkii ja vihloo :arghh:
Jos mun ovis onkin ollut eilen tai tänään :nailbiting:
Talleteltiin viimeksi kp11... eli 30.10, ja nyt on 3.11.. ei se riitä:sorry:

Muurahainen mulla oli rv 14-16 vuotoa, joka ei ollut pientä. Tuli hyytymiä lorahtamalla pönttöön välillä ja silti oli vauvalla kaikki hyvin. Toivottavasti sullaki on harmitonta. :) oon ymmärtäny niin, että alkuraskauden verenvuodot on aika yleisiä.

Larissalle tsemppiä leikkaukseen. Toivotaan että auttaa<3
Plussatuulia kaikille testailijoille niin ovikseen ku raskauteenkin liittyen!
Tein tänään ovistestin ja haalee viivahan siihen tietysti tuli ku vasta kp 10. Huomenna jatkuu... :)

Larissa, hurjasti villiintynyt endo! :( pahoittelut! Mutta onnittelut leikkaukseen pääsemisestä! Uskon et teillä on kunnon mahdollisuus tärppiin ensi keväänä<3 voimia ja jaksamista sinne asti! <3 kun leikkaus on ohi ja paraneminen käynnissä niin tuu kertoo vointia ja oloa! :)

Takaisin