MamaMee
Vauhtiin päässyt keskustelija
Helou :) pika vastaus ja sorry unohdin jälleen kelle kirjotan. Siveydenpuusta. Sitä ei edelleenkään saa suomesta, mutta muuttunut sen verran että sitä saa tuotua ja tilattua (ebay esim) lindensin vitex/ agnus castus nimellä löytyy! :)
Kiva että mun vinkeistä on hyötyä :) lutiksesta pitää olla huolissaan vasta jos se on alle 10päivää ( avan lapsettomuusklinikan johtaja on äidin serkku ja pyysin joskus kysymään)
Mulla on 11pv luteal vaihe ja on myös kaksi lasta, nyt koska olen lihonnut kuin lappeenrannan lörtsy niin uskon sen vaikuttavan omaan lutealini ja myöskin mun vajis pistää ruoan maistumaan ja se on jäänyt kii takapuoleen :D minkäs sille voi, muuta kun yrittää laihduttaa!
Mua myös surettaa mun keskenmenot
mutta yritän päivä kerrallaan positiivista ajattelua koska muuten vajoan masennuksen ja katkeruuden suohon! Tsemppiä teille kaikille ihanille!
Muoksis * dpo10 unohdin testaa ( voiks sen tosiaan unohtaa :0 näköjään..) huomenna olis sit tätin kyläpäivä, sais pysyä pois jos multa kysytään...
Kiva että mun vinkeistä on hyötyä :) lutiksesta pitää olla huolissaan vasta jos se on alle 10päivää ( avan lapsettomuusklinikan johtaja on äidin serkku ja pyysin joskus kysymään)
Mulla on 11pv luteal vaihe ja on myös kaksi lasta, nyt koska olen lihonnut kuin lappeenrannan lörtsy niin uskon sen vaikuttavan omaan lutealini ja myöskin mun vajis pistää ruoan maistumaan ja se on jäänyt kii takapuoleen :D minkäs sille voi, muuta kun yrittää laihduttaa!
Mua myös surettaa mun keskenmenot
Muoksis * dpo10 unohdin testaa ( voiks sen tosiaan unohtaa :0 näköjään..) huomenna olis sit tätin kyläpäivä, sais pysyä pois jos multa kysytään...
Muokattu viimeksi:

Tulisi nyt vaan nopeasti tämä kierto päätökseensä niin voisi suunnitella sen PASsin, olisi jotain toivoa plussata.

Paljon onnea ja voimia vauva-arkeen!
Aika hailakkaa edelleen, mutta onneks voimistumaan päin :)