Ei tää voi olla näin vaikeeta!

En oo aivan varma onko tullu. Pelkään että clomit on jotenki aiheuttanu sen, että ovistesteissä viivat vaan tummuu, mutta ei siltikään ei oo ovis lähellä. Tänne oon pistäny kaikki testikuvat :)
Nyt on kp12 ja talleteltu on kp7,9,10 ja 11:grin

Viima: voi ei,itku mut sinullahan oli tosiaan se ovis jo ja alletelutkin kohdillaan jos muistan oikein.
Mamamee: mahtava toi juttu millä katsella viivanpaikkoja,minulle kans tollanen ja heti kun kääntelen ja vääntelen aina testejä turhaan,mut aina jotain hailuraa löydän,tuolla näkee suoraan onko mitään toivoa,vau!!
Pätkis: oo onnellinen kun ei oo kuumia aaltoja :D ne oli ihan hirveitä.
Iijamariia: jospa sieltä lähtis viivat vahvistumaan!!!

On: me päästään sittenkin miehen kanssa ensimmäiselle hoitajakäynnille julkiselle parin viikon päästä lapsettomuustutkimuksia varten!!

*aa vastasitkin jo,mut uskosin että sun ovis on ollut jo jos testikuviin on uskominen!! ja talletelut on näkyy kunnossa,hyvä,hyvä :)
muoks: mamamee: minulle lääkäri sanoi että 11 pv riittää luteaaliin,vaikka minustakin se lyhyeltä tunnosti, mut aina kannattaa tarkistaa joltain vielä.

Helinäkeiju : niin mäkin luin kuukkelists että sen pitäis riittää, mut täytyy vielä gynellä kysyä kun meen! :) eiks

Pöh kun väsyneillä silmillä lukee.. sanoitki jo että lääkäriltä kysyit, sit en jaksa ite kysellä. Uskotaan kun nettiki sano samaa :)

En minä sitä appia löydä androidille :(

Hei, onko joku laittanut vehnänalkioöljyä smoothieen? Eikö luulis et se siellä menee..? Mietin et vois ostaa vaihteeksi. Vaikuttaakin thyroxinin imeytymiseen? Luulis et ei.
Sit oliko joku laittanu jotain leseitä?
Mun aamusmoothie koostuu tällä hetkellä luonnonjogurtista, kokonaisesta avokadosta, yleensä banaania ja marjoista tai sit heitän sekaan jotain Bonne-sosetta. Mietin just et vois niitä jotain leseitä kans laittaa niin sais vielä ruokaisamman vaikka nykyiselläänkin pitää nälkää tosi hyvin lounaaseen. Mut oon tuota kuitupuolta miettinyt niin siksi.. :)

Hei avokado ei kuulemma oo hyvä meille vajislaisille! Joku korjaa jos olen väärässä, mut näin luin netistä joskus muinoin! Etkö siis sitä negative me appiakaan löydä?

Ite laitan mustikoita pari banaania kaurahiutaleita ja 250gr rasvatonta rahka ja ai ai että on hyvää [emoji123]

Siis herranjumala mikä kirjotustahti teillä
:D
Ei täs pysy mukana.

Viima, toivottavasti se ovis oli jo! Testit ainakin näytti lupaavalta ja tallettelut kunnossa! :)

Nopee vaa omanapaa;
Päästiin ivf-jonoon tänään. Vaikka miehellä on se kiveskohjun operointi; mut tiukasti sano, et halutaan jo ivf-jonoon varmuudeksi.
Lääkäri suostui ja sano, et jos leikkauksesta on apua, niin mahdollisesti ei tarvita edes ivf tai inseminaatio vois riittää!
Nyt ootellaan sitä ivf-suunnittelukäynti aikaa, joka menee keväälle.
Tavallaan ihana, et asiat etenee, mut hitto täs joutuu kauan odottaa :(

Meritähti, onpa ihanaa kuulla et teilläkin etenee vaikkakin aikaa menee. Millon se operointi nyt oli?

Mamamee,Ihanko totta?? Pitääpä tutkia asiaa! :o

Ilpuri: juu! Mä voin sulle ne sun testit sillä checkerillä kääntää sit jos tänne postailet :) ei oo ongelma eik mikkää!

Ilpuri Mulla löytyi androidilla playsta, kun hain "negatiivi" ja nappasin ekan niistä (negatiivinen kuva tehosteeksi). Tuskin on ihan sama sovellus, mutta näköjään toimii :)

Ai nii juu, siis mulla on paha tuo kun puhun englantia kotikielenä niin useasti käytän sitä ja tuota negative me versioo tarjoaa englannin ja amerikan appstoreissa.. en edes kyllä olis tiennyt et minkä nimisinä suomenkielellä niit löytyy :D mut pääasia ett löytyy niin muutkin voi hyötyä niistä! Ainaskii ite koen et ne on hyödyllisiä!

Helinäkeiju ja meritähti: Jes, hienoa, että asiat etenevät! :-)

Oes: Voimia sinne! Toivon sinulle plussatuulia jokatapauksessa, ei sitä voi koskaan tietää!

Ilpuri ja muut vajislaiset: Suosittelen ehdottomasti virallisia sivustoja infon hakemiseen, ennenkuin esim.ruokavaliota rukkaatte. Vaikka varmasti teette sen jo,mut oon tällanen, et aina kuiteskin avaan suuren suuni! :D

Kaurapuuro, rahka ja mehukeitto toimii mulla aamun käynnistäjänä tosi hyvin! :-)

Katoin tosta avokadosta, ainakin "virallisesti " raskautta yrittäville on erinomainen syödä hyvien rasvojen ha foolihappoa takia. En löytänyt virallista kieltoa vajis-näkökulmasta ajatellen. Mikähän siinä sit olis...

Lemon, tietty :)

Takaisin