Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Oon samaa mieltä Mymmelistin kanssa mitä tulee kilppari asioihin! :) myös kantsii itse lukea ja ottaa selvää koska mulla käynyt kaksi kertaa (eri lääkärillä) että tiesin enemmän sairaudestani kuin he... ne olisi vaan pelkän tsh arvon varjoissa laskenu/nostanu yms.. ja viis veisas t4v arvosta :D

Ei nuo yksityiselläkään aina reagoi, mulle sanottiin sielä että lääkitys annetaan vasta ku tsh yli 4.. On sieläki ihan lääkäri kohtaista.. Tosi vaikeita nää kilppari jutut jos ei oo ihan selvä tapaus..

Joo,myös yksityisissä on niitä jotka herkemmin antaa "kokeilu" lääkityksen kun taas toiset ovat tarkempia siksi et siitä tulee tosi pahoja ongelmia jos sitä syö paljon ja turhaan. Luukatoa mm ja syöpää. Sinänsä hyvä että sitä ei helpolla anneta, mut sit taas jos ihmisellä on selkeet oireet nii vähintä mitä voisivat tehä on tutkia vitskut ja veren rautavarastot sun muut.. mut eihän ne sellasia :(

Heippa. Voisitko muurahainen poistaa minut listasta, kun en itse osaa... Tämä keskustelun seuraaminen ei enää luonnistu minulta. Eikä tämä raskautuminenkaan. Kaikille paljon tsemppiä tulevaan ja toivon kaikille onnellista ja onnistunutta raskautta sekä perhe-elämää <3

Anteeksi kovasti nää mun ovishihkutukset mutta menikö mun ovis jo? Pidätin 5h ja vettä oon juonu vain mukillisen. Kipuja on vasemmalla puolella, tuikkivaa ja vihloo :hilarious:

Liitteet

• Screenshot_2016-10-30-18-56-13-1.png
    Screenshot_2016-10-30-18-56-13-1.png
    97.3 KB · Katsottu: 209
No höpsis :) mä ainaskin höpisen oviksesta ja katselen tikkujen kuvii mielelläni! Ajattelin ittekin riipasta testikuvia ( ellen nyt maagisesti oo raskaana, mut tuskinpa) tiettyhän voidaan alottaa erikseen ketju jos nyt jotain sattuu jurppimaan , mut ei kai sentäs :)

Mäkin katon mielelläni kuvia kaikista testeistä! Voi fiilistellä mukana :) mikä kp sulla on muuten nyt menossa? Oon ihan pihalla :laughing002

Mamamee, täällä dpo 6 ja kp24 et aika lähellä mennään! Ootko miettinyt milloin testipäivää? :)

Viima, kiva noita on katsella, testi kuin testi! :D

Puhvis kp24/32 dpo6

Mä ajattelin 10dpo.. mut toisaalta houkuttais jo huomenna aamulla tehdä :D saa nyt nähdä et raaskinko kun mulla on vaan yksi testi kotosalla

Laras, hyvin toimittu! :D

Kurjuus OES! Voi kun kuiteskin plussaisit!

Pätkis, mulle kunnallisen Gyne määrästä heti thyroxinin kun arvo oli 3.8. Mut varmaan joo eroja. Kyseessä siis lapsettomuusgyne

Mamamee, muista laittaa tänne kuvaa ;) eli muutama päivä pitäs jännätä vielä :P voisin vertaistueks vaikka samalla päivällä :D

Viima, on tullut mutta en luota siihen kyllä hirveästi. Mutta tässä kuussa eka plussa-ovistesti niin katsotaan :P

Takaisin