Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Missä jopsun testi? !!

Kyllä Täällä tuli tänään täti kunnolla. Mutta supistaa ihmeellisesti mahaa väliajoin.. joka on vähän outoa mulle

Joo täälläkin Jopsun testiä odotellaan :) voi jospa Jopsua ois nyt lykästänyt ;)
Pahoittelut Mimmma tädistä,ja hus pois inhottavat supistelut!!!!!

Pahoittelut kaikille joilla on kp1 :sad001

Jopsun testiä kaivataan!:happy:

Täällä ois tälläset fiilikset! Alin testi tänään tehty. Vielä ei oo plussa, mutta eiköhän kohta oo! Äsken tallettelut tehty, vaivaset 3min kesti:laughing001:laughing002
Huomenna uudet tallettelut ja sitten toivon plussaa:happy093:excited001

Liitteet

• IMG-20161029-WA0011-1-1-1.jpg
    IMG-20161029-WA0011-1-1-1.jpg
    994 KB · Katsottu: 215
Viimalla kyllä lähenee ovis tsemppiä, toivotaan sulle sitä plussaa<3

Mulla oli kyllä niin kirkas nega kun vaan voi olla :( turhaa oli edes tutkia tai tihrustella mutta joo onhan tässä vielä aika aikaiset päivätkin mutta yritän jo ajatuksia siirtää siihen että tää kierto meni ja seuraavassa sit toivottavasti saadaan se inseminaatio aikaseks. Toivotaan vaan että tulee ovis sillee et mene hyvin töiden kaa ku alotan nyt uuden työn nii ei oikee voi olla poiskaan :/ mutta ens viikolla sit testaan uudellee mikäli täti ei tuu!

Kiitos kaikille tuesta ja tsempeistä <3

Ootte kyllä mahtavaa porukkaa <3

Jopsu kp 25/26(28) dpo 11

Täällä tänään tsempeistänne huolimatta kp 1 :(

Ilpuri: Voi olla et käyn ilman lähetettä Cityterveydessä labroissa ennen tota. Oon miettiny, että pitäs muutenkin ottaa D-vitamiini pitosuudet ja varastoraudat. Lääkäri sano kyllä, että jos tulee oireita niin sit labraan jo aiemmin. Mulla oli nyt tsh alle viitteen 0,17 eikä oikeastaan mitään oireita, olo on hyvä. Lääkäri oli tosiaan sitä mieltä, että on ok arvot, näillä jatketaan. T4v oli vielä alle 15, se voi vaikuttaa. Netistä luin, että tsh voi lääkityksellä painua mittaamattomiin?! Ilmeisesti kaikki lääkärit ei ole asiasta yhtä mieltä.

Vielä lisäystä tähän mun tilanteeseen, että mulla on nyt kp10 ja ovis on luultavasti ihan ovella:nailbiting:
Onko siitä mitään haittaa, jos tulee jo nyt?
Kuivuneena testi näytti tältä, apua!! Jännittää. Huomatkaa koirankarvat:hilarious:

Liitteet

• 20161029_175428-1-1-1.jpg
    20161029_175428-1-1-1.jpg
    934.5 KB · Katsottu: 196
Moi kaikille!
Sopiiko liittyä joukkoon? Olen uusi foorumilla, ja lueskelin tätä teidän ketjua ja huomasin että muillakin on vajista ja lääkitystä ja tärppiä käynyt!

Itsellä tosiaan kilpirauhasen vajaatoiminta ja 2 keskenmenoa (. Ennen diagnoosia ja lääkitystä) kolmas yritys vuosi lähti käyntiin nyt tässä lokakuussa.

Nyt parhaillaan 6dpo, ja odottelen että pääsisin testailemaan.. :)

Mulla on kaksi lasta ennestään, että ainakin tietää että voin tulla raskaaksi :)

Moikka! Tervetuloa vaan mukaan:Heartred
Toivottavasti käyntisi on lyhyt ja teillä kävisi tärppi nopeasti :)
Muista testikuvat kun alat testaamaan:excited001

Kiitti Vilma :)

Juu, minäpä laittelen :) mietin kun mulla on luteaalivaive 11pv että josko sillon heti testais kun pitäs alkaa, vai odottelisko että olis pari päivää myöhässä.. en kyllä yleensä oo kauhean kärsivällinen :D

Muiskunen, mulle hoitaja sano kun viimeksi soitin että t4v pitäs olla alle 16, mut oli perusvastaanottovirkailija, en tiiä miten ton arvon kanssa on lapsettomuus-jutuissa. Kilppareista otetaan joskus myös kaksi jotain muuta arvoa, mut kunnallisella ne ei mielellään niitä ota. voi olla oireita vaikka ja kuinka, mutta tsh ja t4v on ok. Niin sillon mä menisin tälläsessä tapauksessa yksityisella, et ottaavat ne 2 muuta, se on joku vasta-aine ja joku toinen ja ne arvot voi olla mittaamattomat, on autoimmuunitulehdus. Just yhden asiakkaan kanssa tästä puhuin kun sillä oli se. Uskon myös vahvasti että näillä on oma tekemisensä lapsi-kuviossa ja siksi mua suututtaa että ne ei voi ottaa kaikkia näitä neljää. Ja jos ihan rehellisiä ollaan luulen että siinä on takana joku "lääkefirma-lääkäri-salaliitto". Koska jotkut lääkkeet on "kielletyjä" vaikka ne toimiikin. Jollain oli näin tai tän tapasesti.. olikohan Diabolocatilla..?? voi olla et muistan väärin

Mamamee, tervetuloa, kyllä on teilläkin pitkä tie! Minkä ikäiset sun vanhemmat lapset on? Pikaista plussaa!!

Me oltiin tänään kaupungilla ja nyt illalla kasattiin mulle töihin pari kaappia/lipastoa. Ja voi vitsi miten ärsyttää!!!! Kahden laatikon ne puutapit tuli tunkee siitä etupaneelista läpi. Ei mitenkään itse liikaa survottu vaan se vasta kappaleen reikä oli liian lyhyt. Ihan maailman ärsyttävintä! Pitää nyt tilata uudet etupaneelit niihin. Ja sit ajateltiin että lahjotaan itseämme vähän roskaruualla. Yleensä jos käydään, otetaan sellanen kebabannos puoliksi ja niin nytkin, niin (tää on ehkä idioottimaisinta ikinä :hilarious:)
Nyt on ihan hullun huonolla tuulella kun kaikki ranskalaiset oli ihan kebabkastikkeessa, ne oli sellasia ihan lilluja eikä yhtää rapeita ja salaattia oli vähemmän kuin sen kastiketta! Joskus aiemmin oon ottanut aurajuustohampurilaisen kokoliha pihvillä, ei ollu kokolihaa eikä aurajuustoa, seuraavalla kerralla otin saman (välissä ehkä3-4kk) ja sillon ei ollu aurajuustoa. Tää on nyt ihan tosi tyhmää ja off the topic, mutta tiiättekö kun ei halua syödä turhia kaloreita (en ikinä ota mitään paoja karkkejä, pullia tai keksejä, jos antaa itselleen joskus luvan herkutella, kaiken pitää olla priimaa! :grin) ja sit antaa itselleen luvan ja odottaa kovasti ja fiilistelee ja hakee ja tulee kotia ja sit se ei oo sitä mitä pitäs. Me käydään tosi harvoin hakee grilliltä mitään, just tän mun painonpudotuksen takia ja muutenkin yritetään syödä terveellisesti, niin kyllä ärsyttää :mad::grin

Kilpparijutuista sen verran että vasta-aineet pitää olla otettuna ennekun thyroxinia saa edes määrätä. No ottaako tk lääkärit niitä, ei! Cityterveys sieltä saa ns omalla lähetteellä otettua kokeita jos tk puolelta eivät lähetä!

Ilpuri, meillä on 15v ja 11v eli välissä on reilu kasa vuosia. Täytin itse vasta 33v, eli mulla on (toivottavasti ) vielä aikaa saada yksi lisää jos toinenkin :) mies on saman ikänen :)

Mamamee, joo, siis tuo on just niin ärsyttävää!! siis noissa kilpparijutuissa! ja jotenkin tuntuu että ainakin näissä lapsettomuusjutuissa liian harvaan kontroloidaan. 1-2 kk ois sopiva, kun tosi ärsyttävää jos menee arvoilla, joilla ei voi raskautua pitkään. Mua jsut pelottaa kun nyt tsh oli 0,02 ja sit jos jo 5 kk päästä mennään hoitoihin niin tokihan ne ehtii siinä nousta mutta tasaantuuko se on eri juttu. :sad001 toki kyllähän me sit käydään vie verikokeissa just ennen mutta kuitenkin

mamamee: terveluoa ja pikaista pysyvää tärppiä :)
ilpuri: voi ei,niiiiin inhottavaa!!! priimaa sen olla pitää sillon kuin herkuttelee..
Jopsu: toivottavasti vielä muuttuu,kun on niin aikaiset dpo.t
muoks: ja viimalla varmaan viimestään huomenna plussa!!! jos tuo ei jo ole.. talletelut ainakin kohdillaan :)

mamamee tervetuloa mukaan!

Jopsulla kerkiää vielä plussaksi muuttua :)

Viima: veikkaisin huomista ovisplussa päiväksi.. :)

Tänne tulee viestiä niin vauhdilla että ei tartte ku vajaa päivän olla poissa niin on hurjasti luettavaa..Sellainen fiilis että jäi kyllä nyt jotain kommentoimatta joillekin mutta ei muista mistä mitä ja kelle... no pitää palata asiaan kun/jos muistaa mitä se oli :D

On: vuoto loppui.. tais olla se eilinen vuoto jotain menkkojen jämiä.. joskus käyny noin luomukierrossakin.. mutta nyt on taas ollu aivan hiljaista munasarjojen kohdalla ei pienintäkään nippausta tai vihlasua.. toivottavasti letrot toimii ettei tartte taas pettyä ja tavallaan taas aloittaa uudestaan, annoksen nosto, ultrat jne...

Pätkis kp 5

Mä en osaa tägätä ketään tähän, mut kiitos tsempeistä ja vastauksista ! Ja juu, kilppareita ei itseltäni suostuttu edes ottamaan kun sain ne keskenmenot. Tk lääkäri suorastaan naurahti että ei me aleta tutkia ennenkuin on kolme keskaria. Olin ihan säpäleinä silloin, mut siitä meni kaks kuukautta kun kunto romahti, niin heidän oli pakko tutkia.
Joka tapauksessa kestänyt aika kauan saada arvot kohdilleen ja nyt jännitän, on labra aika 7.11 ja toivotaan että mun arvot olisi nyt hyvät (oli viimeksikin) mutta sitä ennen on ollut tosi suuria hyppyjä jonka takia eräs toinen tk lääkäri määräsi vasta-aineet joista multa otettiin se tyglAb vaan ei sitä toista en tiedä miksi?

Tervetuloa uusille, joita onkin tullut mukavan monta. Tosin lyhyttä visiittiä kaikille toivotan tasapuolisesti! :-)

Diku: Niin pahoillani, paljon voimia sinne!

Jopsu: Jospa se plussa vielä sieltä putkahtaisi! ;-)

On: Täällä onnellisena, mies kotiutunut vihdoin työreissulta! :-) Nyt vasta huomaa, kuinka väsynyt on oikeesti, kun on voinu laittaa 50% hanskat naulaan. Ensi kierrosta alkaen jännitetään taas tärppiä :-)

Mama Mee: Tervetuloa joukkoon ja toivottavasti seuraavat arvot on hyvät.

Viima: Huomenna toivottavasti ovisplussaa pukkaa!

Pätkis: Toivotaan että Letrot alkaa toimimaan.

Ilpuri: Ärsyttävää. Oho, vähän eroa T4v ylärajassa meillä labrassa näkyy yleisenä ylärajana 21! Suomen terveydenhuollossa on kyllä joissakin asioissa hirveitä eroja, ärsyttää! Mullakaan ei oo koskaan otettu vasta-ainekokeita ja mun lääkäri on jopa yksityisellä puolella työskentelevä työterveyslääkäri. Täytyy varmaan niitäkin yksityisesti ottaa. En tiedä tosin onko mitään tehtävissä jos vasta-aineet on koholla, onko hoitona kans vaan Thyroxin?

Muiskunen, no siis mä en oikeestaan tiiä kun jotain niitä lääkkeitä on nyt kielletty. Oon ymmärtänyt että tavallaan vain suotta, vaikka ne auttaa. Mut eihän siinä muu auta kun luottaa lääkäriin. Mä en tiiä sit et oisko se T4v sit näis lapettomuus jutuissa et ylä raja on 16. voi olla et on tai sit ei. Mut näin mulle sanottiin, joku viisaampi vois ehkä osta sanoa :)

Mamamee, ei täällä taida voida tägätä ketään ihan suoranaisesti, kirjoitat vain nimen kelle haluat kirjoittaa ja sit kirjoitat asiasi :wink Mut ihan uskomatonta etteivät suostu ottaa tosissaa ennen kun on 3 km. Tavallaan ymmärrän että on oltava joku raja, muta 3 kuulostaa paljolta. Yksi voi tulla mut kyllä mun iestä jo heti toisen jälkeen pitäs alkaa tutkia ja jos on jotain muita oireitakin. Toivottavasti sun seuraava kontrolli näyttää hyvältä!

Lemon, huippua et mies vihdoin kotiutui! Onkos se nyt kotona kun seuraava ovis on? Hope so! :wink:love022

Takaisin