Muiskunen, mulle hoitaja sano kun viimeksi soitin että t4v pitäs olla alle 16, mut oli perusvastaanottovirkailija, en tiiä miten ton arvon kanssa on lapsettomuus-jutuissa. Kilppareista otetaan joskus myös kaksi jotain muuta arvoa, mut kunnallisella ne ei mielellään niitä ota. voi olla oireita vaikka ja kuinka, mutta tsh ja t4v on ok. Niin sillon mä menisin tälläsessä tapauksessa yksityisella, et ottaavat ne 2 muuta, se on joku vasta-aine ja joku toinen ja ne arvot voi olla mittaamattomat, on autoimmuunitulehdus. Just yhden asiakkaan kanssa tästä puhuin kun sillä oli se. Uskon myös vahvasti että näillä on oma tekemisensä lapsi-kuviossa ja siksi mua suututtaa että ne ei voi ottaa kaikkia näitä neljää. Ja jos ihan rehellisiä ollaan luulen että siinä on takana joku "lääkefirma-lääkäri-salaliitto". Koska jotkut lääkkeet on "kielletyjä" vaikka ne toimiikin. Jollain oli näin tai tän tapasesti.. olikohan Diabolocatilla..?? voi olla et muistan väärin
Mamamee, tervetuloa, kyllä on teilläkin pitkä tie! Minkä ikäiset sun vanhemmat lapset on? Pikaista plussaa!!
Me oltiin tänään kaupungilla ja nyt illalla kasattiin mulle töihin pari kaappia/lipastoa. Ja voi vitsi miten ärsyttää!!!! Kahden laatikon ne puutapit tuli tunkee siitä etupaneelista läpi. Ei mitenkään itse liikaa survottu vaan se vasta kappaleen reikä oli liian lyhyt. Ihan maailman ärsyttävintä! Pitää nyt tilata uudet etupaneelit niihin. Ja sit ajateltiin että lahjotaan itseämme vähän roskaruualla. Yleensä jos käydään, otetaan sellanen kebabannos puoliksi ja niin nytkin, niin (tää on ehkä idioottimaisinta ikinä

)
Nyt on ihan hullun huonolla tuulella kun kaikki ranskalaiset oli ihan kebabkastikkeessa, ne oli sellasia ihan lilluja eikä yhtää rapeita ja salaattia oli vähemmän kuin sen kastiketta! Joskus aiemmin oon ottanut aurajuustohampurilaisen kokoliha pihvillä, ei ollu kokolihaa eikä aurajuustoa, seuraavalla kerralla otin saman (välissä ehkä3-4kk) ja sillon ei ollu aurajuustoa. Tää on nyt ihan tosi tyhmää ja off the topic, mutta tiiättekö kun ei halua syödä turhia kaloreita (en ikinä ota mitään paoja karkkejä, pullia tai keksejä, jos antaa itselleen joskus luvan herkutella, kaiken pitää olla priimaa!

) ja sit antaa itselleen luvan ja odottaa kovasti ja fiilistelee ja hakee ja tulee kotia ja sit se ei oo sitä mitä pitäs. Me käydään tosi harvoin hakee grilliltä mitään, just tän mun painonpudotuksen takia ja muutenkin yritetään syödä terveellisesti, niin kyllä ärsyttää