Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Hienoa Ilpuri, et nyt oot kartalla tulevasta! :)

Pätkis, oon joo itsekin noita herkempiä malttamattomana kokeillut. Yllätyin vaan Clearbluen vastaavasta :)

Diku voi että, oon tosi pahoillani :sorry:

Ilpuri mahtavaa, että osa onnistuu kotikulmillakin, niin on edes siltä osin vähemmän stressiä :) ja huippua, että sait vastauksen mietityttäneisiin asioihin ja on levollisempi olo.

Diku, pahoitteluni!!!! :( <3

Ilpuri, aivan mahtavaa!!! Nyt voit sitten liittyä myös jutustelemaan tuonne ivf/icsi ketjuunkin! :) ilman sitä ketjua olisin ollut hoitojen aikana ihan pulassa, sai tosi hyviä vinkkejä ja poppakonsteja! <3

Saa nähä tärppääkö mulla ollenkaan näiden kanssa. Edellisestä raskaudesta noin vuosi, joka päätyi keskenmenoon rv 4+3

Eipä tarvinu huomenna testailla... Menkathan ne sieltä alkoi taas :( mitä ovulaatiotikkuja mun kannattas ostaa jos nyt aloitan sen tikuttelun?

Diku :Heartred

Viima: käytin kanssa Clomeja muutaman kierron ajan ja miulle tuli niistä ajoittain päänsärkyä ja sitä pakkausselosteessakin mainittua "välähtelyä" näkökentän reunoilla. Mutta tuo näköhomma tuli vasta viimeisellä, muistaakseni 3.kierrolla. Clomithan kertyy elimistöön niin en sitten niitä enää halunnut jatkaa vaan kokeiltiin Letroja.

Tervetuloa Tiko74, toivottavasti plussaatte pian :)

Viima peukkuja pidän, että tärppää!

Toiveissa<3 pahoittelut tädistä:/ uusi kierto, uusi mahdollisuus ;)

Mulle tulikin just sopivasti ovistestit tänään, pääsen tikuttelee sitten ja kattomaan, bongaanko/tuleeko ovista. Kiinasta tilasin, kun sain halvalla :p
Muuten, onkos se nyt niin, että vuodon aikaan pitäs olla lh:n matalimmillaan? Et jos nyt tekis ns. nollatestin, niin vois verrata sit menkkojen loputtua viivoja.

IMG_20161027_161403.jpg wondfo lh testejä, alkajaisiksi 30 kpl :smiley-ashamed005:laughing021

Toiveissa: Raskauskeijusta voi tilata testejä kotiin nopealla toimitusajalla. Löytyy niitä liuskatestejä ja puikkomallisia..Itse käytän niitä puikkoja kun ovat niin helppoja mutta liuskatkin näyttivät o-plussan moitteetta:happy: Kertoile sitten Lara miten nuo Wondfot toimii:joyful:

Rive Joo, pitää infota :) on vaan tuo kiinankielen taito hitu ruosteessa (köhköh:hilarious:), niin liekö aamun tokasta virtsasta pitäis ottaa vai ekasta. Noh, takeitahan ei oo, et yleensäkään noilla tikuilla mulla mitään tulee tai tulee aina samat kp: sta riippumatta, vaan pitäähän se kokeilla :D

Diku, oon todella pahoillani! Voimia kovasti teille <3

Uusille tervetuloa ja pikaista plussaa :)

Kukas on seuraavana testivuorossa? Mä taidan huomenna uittaa vaikka vasta dpo 9, mut lähdetään (taas) viikonlopuks reissuun, niin ei pääse viikonlopun aikana testailee. Toiveet ei kyllä ole tässä(kään) kierrossa kovin korkella :D

Lääkäri soitti tänään. Aloitetaan Thyroxin lääkitys pienellä annostuksella (25mg/pvä?). 2kk:n päästä kontrolliverikokeet ja sit katotaan uudestaan.

Minä aloitin eilen oviksen bongaamisen! Illalla kylläkin kun sain sillon vasta tikut. Testin tänään tein 4 aikaan ja joku tunti sitten! Kuvaa en saa jostain syystä laitettua. Pläääh. Eipä se viiva oo mihinkään oikeen muuttunutkaan. :)

Viima, kantsii ehkä testata tyyliin aamupäivällä ja sit alkuillasta jos meinaa 2 kertaa testata päivässä. :) Ite oon aina testannut klo 12 tai klo 14. Miten kauan teillä oli yritystä takana?

Takaisin