Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Ootteko selkävaivaset käyneet tutkimuksissa että voiko noille selkäkivuille tehdä mitään? Oisko esim. osteopatiasta/jäsenkorjauksesta tai jostain muusta apua?

Meillä esikoinen syntyi 06/2013 ja menkat alkoi lapsen ollessa 11 kk ja silloin aloitettiin tjottailu. Varsinainen yritys aloitettiin sitten vähän myöhemmin, kun yritettiin ajoittaa että äippälomalaisen kanssa vaihdettais lennosta. Juu ei onnistunut.

Mieli varmaan tekee tepposia. Viime viikolla oli se heikotuspäivä, ja yhtenä päivänä tuli vähän pinkkiä paperiin vessassa. Lämmöt oli koholla ja tissit kipeet. Nyt ei oo tissit enää kipeet ja lämmötkin on normaalit mielestäni. Mut mun tekee ihan törkeesti mieli bulgarialaista jogurttia. Ihan kuten ekassakin raskaudessa. No viikon päästä se sit varmistuu ku menkat alkaa...

Argghh LaraS miten ärsyttävää..toivotaan että kp1 koittaisi pian niin ei tarvitsisi enää odotella. Odottelu on näissä hommissa kaikista ärsyttävintä :depressed:

LaraS täytyy yrittää,en oovaan koskaan saanu onnistumaan. Tulis nyt se täti sinne nopsaan,toivon todella!!! Tosi turhauttavaa tollaset megakierrot
Diabolicat jospas enteilis plussaa,pidän peukkuja :)

LaraS ylipitkät kierrot on kamalia!! Täältä saat sympatiaa! :)

Täällä kp 36 ja primolutit päällä, ni katkeaa tämä kierto. Ohjelma johon merkkaan kierrot ni ilmoittaa jo seuraavan kierron ovulaatiopäivää täksi päiväksi.. masentavaa! Ens viikolla pääsen onneksi soittamaan klinikalle tädin tullessa!

Helinäkeiju ja Lara S juu! Tänään on vähän tosta navan vierestä nipistellyt ja kävin just pissalla. Olen sit tuhrinu valkoiset pikkarini (isimies on opettanut että hänellä ja isillä on pikkarit, äidillä on KALSARIT) ruskeaan vuotoon. Mikä siis periaatteessa vois olla kiinnittymisvuotoa, koska menkkojen pitäisi alkaa ensi tiistaina. Toisaalta voi silti olla myös tiputtelua, koska mulla on siihen taipumusta ja ennenkin olen luullut että on myöhäistä kiinnittymisvuotoa ja sitten se on kuitenkin muuttunut menkoiksi. Viluttaa vähän mutta sehän voi johtua tuosta kylmyydestäkin, kun en nyt löytäny että mihin mun tuurarini pisti huonelämpömittarini.

Ja enkö mä tietysti tänään jättänyt mun sidepussukkani kotiin, koska enhän mä sitä nyt tarvii, en! Onneksi käsilaukusta kuitenkin löytyi joku jättikokoinen yöside...

Muokattu viimeksi:
Toivotaan, että LaraS kierto starttaa eikä venyisi enää enempää. Hurjan pitkältä kyllä sun kierto kuulostaa! Toivottavasti saat jotain apua siihen.

Ilpurille tsemppihalit kp1 myötä <3

Diabolicat, nyt peukut ja varpaat pystyyn, että olisi nimenomaan kiinnittymisvuodosta kyse eikä mistään muusta! Alkoipa jännittää sun puolesta! :) Koska meinaat testata?

Täällä kp 20/26-32, dpo 7. Menkkajomot ja turvotus alkanut eli eipä tarvitse tosiaan ens viikolla plussauutisia odotella! Aivan järkyttävä lenssu päällä, yritän väkisin selvitä tän työviikon loppuun, niin viikonlopun saa ottaa iisisti, kun poika menee isälleen.

iijamariija, luultavasti jos menkkoja ei kuulu. Vanhentuneella ovistestillä saatan testata jo aiemmin, mutta mulla on kotona vaan yksi raskaustesti ja sekin meni vuodenvaihteessa jo vanhaksi. Viimeks on raskaustestillä testattu varmaan jouluna...

Itellä oon ainakin huomannu että turhat hiilarit/sokerit pois jos on lenssussa, koska sokeri ja nopeet hiilarit ainakin itelläni tuntuu pahentavan flunssaa kun pahat pöpöt saa ruokaa.

IMG_20161026_131336.jpg
No nyt kun tarpeeks rajailin ja muokkailin ni onnistuihan se kuvanlaitto.
Hirveen fiksua kiusata itseään näillä raskaustesteillä ja kuvanmuokkauksilla,ilmeisesti koitan houkutella tätiä paikalle keinolla millä hyvänsä.
Epätoivoinen Helinä:grin View attachment 45246

Muokattu viimeksi:
Diabolicat,ei siinä varmaan olekkaan,kokeilin vaan ladata tänne kuvaa kun en oo ikinä onnistunut siinä ja nyt se onnistui ja sille nauran kun yritän joka kuvasta sitä plussan häivähdystä saada ja testata kun niin sitä toivois :) toikin oli joku kaappiin jääny apteekin oma testi ni hetihän se piti käyttää kun selkää vähän jomotteli:rolleyes:

Tosin eilen tein ovistestin ni ei siihen tullu plussaa lähellekkään joten epäilen ja paljon,mut kiva Rive että sinäkin näät ees pienesti jotain,mut en luota näihin muokkailuihin,ennenki nähny jotain yhtä pientä. Ainut mikä ihmetyttää tässä kierrossa on nää kunnon alaselän jomottelut mut tätiä ei näy. No toiveet ei oo onneksi korkealla kun gynenkin mukaan oli se johtofolli kadonnut sillon ja se kystakin on..
Tilasin lisää ovistestejä uutta kiertoa varten eilen.

Täällä uusi ilmoittautuisi mukaan tähän piiitkään keskusteluun :) oon itse 27v ja mies on 38v. Miehelläni on jo lapsi aikaisemmasta suhteesta, mut itselläni ei ole lapsia.
Täällä ois hirvee vauvakuume ja yritystä on takana jo melko kauan... Osalla on varmasti vielä pidempi yritys takana, mutta tääki aika alkaa jo ahdistaa..Aloitettiin helmikuussa 2016, eli 9 kiertoa takana. Eikä oo tärpännyt... Menkat on tosi säännölliset, melkeinpä tunnilleen... Oviksia en oo tikutellu, vaan oon luottanu kalenteriin ja tuntemuksiin. Pitäs varmaan alkaa tikutteleen ku ei näytä tärppäävän :(

Ilpuri, pahoittelut tädin saapumisesta, mutta ei muuta ku uuteen nousuun vaan! :) <3

Helinä, ompa ikävää kun jomottaa ilman tätiä... :(

Pätkis, tsemppiä ekaan letrokiertoon! <3

Diabolicat, toivotaan, että himot olisi enne tulevasta plussasta! :)

Joku kysy lämmöistä. Mä mittasin edellisen kierron ja selkeä nousu tuli oviksen jälkeen ja jäi ylös kunnes tuli yhen aamun dippi alas ja taas ylös. Kiinnittyminen? Mutta siis siitä lähtien on vieläkin ollu ylhäällä :)

toiveissa<3 tervetuloa mukaan,ja toivotaan pikaista plussaa teille :)

on: läpivalaisin vielä testit mitkä tein ja negaa ne on,mikä lie hailura näkyy minulla kuvissa edelleen mitä en oo muokannutkaan,mut nyt vois joku sen tädin tänne lähetellä että pääsen uuteen kiertoon. alkaa pelko endosta nostaa päätään kun on niin voimakas sukurasite siitä ja nuo ihmeelliset menkkajomot vaa jatkuu..

Diabolicat: mulla on skolioosi, välilevyn pullistuma, kulumia nikamissa ja pari nikamaa muutamia millejä vinksallaan.. fyssarilla käyn ja salilla, fyssarin ohjeiden mukaan. Helpottaa jonkun verran, muttei tää ole kuulemma niin paha et leikkausta tarvisin (ortopedi sanoi näin).

Takaisin