Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Murkulle onnitteluja pienen oikeasta sijainnista. Toivottavasti perjantaina näät jo pienen jumputuksen käyvän <3

Pipanat, aika hurjaa, että noin aikaisin jo kuuluu kotidoplerilla. Ihanaa!!! Nyt nauti siitä pienen sydämen pamppailusta <3

Larissalle kovasti tsemppiä ja toivotaan, että lääkäri on kanssasi samoilla linjoilla ja pääset laparoskopiaan.

Untuvaisella kuulosti olevan oikein "asiantuntija" lääkärinä. Sai kyllä vähän suupielet kohoamaan täälläkin, et kaikenlaista uuvattia sitä tuohonkin työhön pääsee :D

Toivotaan, että Pätkiksen ja Helinäkeijun tilanteeseen tulee jotain selvyyttä. Inhottavia nuo kierron venymiset ja temppuilut. Jos ei plussaa, niin kurvais edes täti paikalle!

Täällä kp18 ja dpo 5. Aivan järkyttävä vatsakipu ja huono olo ollut tänään. Jos oltais pitemmällä noissa dpo:issa niin tässähän saattais jo hieman innostua, mutta tuskinpa on raskaudesta johtuvaa tämä, kun siellä tuskin mikään vielä olisi edes kiinnittynyt! Ehkä vaan joku vatsapöpö...

Toviin tääl käyny kun on ollu jos mitäki puuhaa..

Mutta pahoittelut täältäkin neganneille! Ite ajattelin ma 31.10. kokeil, olis dpo 12 sillon.. jos vaikka vihdoinki tulis plussaa tännekki :)

En muista kerroinko aikasemmas lätinöinnissäni, mut mun esikoinen tuli minipillerien läpi, synnytys käynnistettiin pillereil rv 41+5 ja mun reaktio suppareihin nauratti äitiäni :D mun lapseni isä ei ollu synnäril mukana, vaan mun äiti ajo 150km mun avukseni<3 mun kroppani reaktio suppareihin oli oksennus. Joka ainoon supparin ajan mult lens laatta.. saliin kun päästiin ni sain epiduraalin, mut anestesialääkäri tokas selän takaa sen pelätyimmän "oho, taisin puhkasta sun selkäydinkalvos".. jep. Tänks. Se oliki kiva lisä noihi vanhempie selkäongelmien joukkoon. Mut loppujen lopuks ponnistusaika ensisynnyttäjänä oli mun kohdalla 9min.

Pystyssä vaan en pystyny oleen 5min pidempään n. 3viikkoon. Sit seisonta-aika/krt piteni vähitellen normaaliin. Herkemmin vaan toi selkä nykyää huuteloo hoosiannaa ku ennen synnytyst.

Endo todettiin tammi-helmikuun vaihtees kun kävin gynel tarkistaas onko elämää enää kohdussa. Eipä ollu. Endo kyllä tukkinu oikeanpuoleisen munanjohtimen. Ja siinä tuli juteltua gynen kans menkoist ja kivuist. Jotka molemmat on mulla aina ollu jäätävät ja runsaat. Jäisin joka kerta vaan kotiin jos vain voisin..

Suoranaisesti vituttaa noi vauvamainokset. On ku telkka ja youtube vittuilis suaraa päin näköä; " häähää, luulekko saavas toisen? Höpöhöpö!!" Itkut tuli kun siivosin varastoo ja poitsun säästetyt vauvavaatteet osu kohdalle..

Nyt siis miehen kans ollu yritystä 12/15 ja tää olis mulle toinen ja miehelle ensimmäinen..

Toivon silti kaikille yrittäville isoja lihavia plussia!

Kiva ku hiustenlähtö on taas alkanu uudestaan.. Välissä se oli jo rauhoittunut... En käsitä mistä se johtuu.. Ainoa mitä oon nyt tehny eritavalla on se että lopetin 4viikkoa sitten gluteenittoman ruokavalion...

Aikamoisia lääkäreitä kyllä :D ei sais nauraa, mut vähän kyl hymyilytti nää jutut! Kauheeta.

Murkku, aivan mahtavaa!! <3 nyt vaan nautit raskaudesta :") oon niin iloinen teidän puolesta!

Tsemppiä negan testanneille :( kurjaa ettei plussa-aalto jatkunut.

Mun työkaveri on raskaana ja ihana jutustella vauvajuttuja! Tiiän et hekin pidempään yritti, joten osaan olla iloinen :)

On. Meillä tosiaan viikon päästä se lääkärin soittoaika ja sovittiin viime käynnillä, et ivf-jonoon päästäis silloin.
Näin unta viime yönä, jossa ei päästykään jonoon, kun miehelle sovittu se kiveskohjun operaatioaika.
Sit aloin tänää oikeesti miettii, et eikai ne tolla voi eståå liittymästä ivf-jonoon? :( koska eihän oo edes takeita, et operaatio auttais ja aika kauan sais seurata ennen kun tiedettäis onnistuko operaatio vai ei.
Yhyy. Oon ahdistunu taas, just ku hetken oli luottavainen fiilis kaikkeen :D

Tsempit negan testanneille :(

Mä nyt kokeilen pitää taukoa täältä tämän kierron ajan. Tuntuu että pudotus on ollu kovempi ja korkeampi ku täällä "oireista" tullu niin paljo kirjoteltua ja luettua. Toki vertaistuki ja tsempit auttaa ja helpottaa, mutta kokeillaan oisko kuitenki helpompaa ilman foorumia. En saanu marraskuulle sitä kontrolliultraakaan, yks ainut aika oli jälellä ja mulla on sillon kp1, ei puhettakaan et pystyn olee ultrattavana sillon :(
Alkaa olla jo luovuttaminen lähellä.

Toivottavasti tänne tulee ens kuussa samanlainen plussa-aalto ku nyt on ollu! Tsemppiä! :rolleyes:

Triana, kannattaa varmasti ottaa tauko jos tuntuu tuolta. Älä kuitenkaan kokonaan unohda meitä ja tule pian takaisin :)

Pätkis kuinka paljon sulta lähtee hiuksia?

Mulla sitäkin vaivaa.. että mä en jaksa tätä omaa kroppaa enää yhtään

Triana: Voimia sinne! Joskus pieni tauko foorumilta voi olla ihan hyvästä. Ainakin voi saada ajatukset tuloksekkaammin muihin asioihin. Tervetuloa takaisin sitten kun sille tuntuu! :-)

Mamma10: Tuliko sulle selkä, vai pää kipeäksi, kun pisto meni liian syvälle? Mäkin olen säästänyt lastenvaatteita, optimistisesti ajattelen, että niitä tarvitaan vielä, ja kyllä se teilläkin jossainvaiheessa tärppää :-)

Me ollaan miehen kanssa vain sivuuttu tuota lapsettomuushoitoasiaa. Lähinnä kysyin,mitä sitten,kun vuosi täynnä. Mies sano, et mietitään sitä sitten, eikä hoidot ole poissuljettu vaihtoehto,jos ilman niitä ei tärppää.

Mimmma: Hiustenlähtöä ei niin muutoin huomaa mutta pestessä koko lattiakaivo on paksusti hiusten peitossa aivan järkyttävä määrä. Huomaa sen hiuksistaki että ponnari on nykyään ku hiiren häntä. Ennen oli tosi paksut hiukset...u

Ms. Lemon: en sitä siin tuntenu nii pal kun jo valmiiks selkä kipeenä skolioosin yms. takia.. ja pääs tuntu jo migreenin alku kaikest oksentelusta :) en mä niit vaatteit olis muute säästän, mut lapseni isä lupaili toista meille... jonka kohdal muuttiki mielens. Se suhde alko voimaa huonosti ja erinäisistä syist lähdin pojan kans. Tapasin nykyisen mieheni ja nyt yritetty yhteist lasta ja alkuvuonna tosiaan pamautettii endo diagnoosi :/ mtn lääkityksiä tms ei alotettu, koska yritetään tuota pienokaista saada<3

Huomenta!
Nega testattu pc:llä

Muoks, käänsin sen negatiiviksi niin sain näkymään viivanpaikan. Katotaan millon menkat alkaa mut testaan ehkä torstaina jos jaksan odottaa sinne, tai sit huomenna. Eilen oli alkuillasta menkkajomoa.

8fa6b71fe1924b630174b6fadfeadc13

Muokattu viimeksi:
Ääh Ilpuri :( vielä on toivoa!

Mä testaan varmaa vasta perjantaina tai jtn kun noi mun jenkkitestit ole varmaa ees mitää herkkiä :D

Pätkis, mulla samaa.. just pesussa ja harjatessa lähtee ihan tuppo hiuksia. Ja itkeä mieli tekisi kun kattoo tota ponnaria.. syön priorinkuuria toista kk eikä muuta vaikutusta, että tukka kasvanut pituutta. Ajattelin ryhtyä gluteenittomalle.

Murkku jee <3 nyt voit nauttia rauhallisemmalla mielellä !

Jopsu me nyt mennään kyttäämättä ovista ym, mun täytyy vähän asennoitua tähän hommaan ensin. Plussa tikussa on varmaan suuri pelon ja huolen aihe. Siitä ei helposti yli pääse :(

Ilpuri vielä on mahdollisuus plussaan :)

Pätkis täällä myös hurja hiusten lähtö, ponnarissa pelkkä ohut tuppo joka on aina takussa :/

Meritähti <3 koita kaivaa hyvät fiilikset takaisin :)

Pahoittelut kp1 :stä :(

Itsekkin vielä testasin, mutta eipä tuossa mitään näy. Huomiseksi on vielä testi ja sit annan olla :D täytyy toivoa ettei tää kierto nyt mihinkään mahdottomiin mittoihin veny :/ meillä on kyllä muutto stressiä ym mikä voi siirtää hyvinkin tädin tuloa.

Liitteet

• image.jpeg
    image.jpeg
    358.3 KB · Katsottu: 181
Pätkis ja mimmma Mulla on myös hiukset ohentuneet, erityisesti päälaelta. Päänahka kuultaa läpi, jos hiukset on pöyhkeesti :/ pitää otsis vetää aina pinnillä taakse peitoksi. Priorinilla mullakin kasvoi pituutta, tuuheutta ei tainnut tulla. Kampaaja suositteli kokeilemaan ruusuvettä tms päänahkaa stimuloivaa, josko ei hiustupet olisi vielä ihan täysin menetetty.

Pahoittelut menkoista ja muistakin negoista, höh :sad001

Mamma-10, mut piti jo aiemmin kommentoida tuota sun epiduraalia, siis tuo on just se mitä pelkään mitä sulle oli sattunut!! hui!

Pahoittelut kaikille kp1:sen kohdanneille!

Ilpuri, voihan harmitus, ehkä se vielä voi muuttua plussaksi vai mikä dpo sulla oli? Viivanpaikka ainakin näkyy testissä..

on: äsken lähti sitten vuoto käyntiin. Mietin vain että merkkaanko tän päivän kp1 vai vasta huomisen? Oon kyllä noudattanu tuota sääntöä että jos vuoto alkaa 18 jälkeen niin seuraava päivä on kp 1. Eli sen mukaan kp1 olis sitten tänään.... Meni nyt kyllä hommat seurantaultran kanssa ihan pipariksi, kp 12-13 on la ja su. Kp 11 olis perjantaina mutta gyne aikoja ei ollu ainuttakaan perjantaille ei omalla paikkakunnalla eikä naapuri paikkakunnalla. Ainoa aika olis sitte maanantai 7.11 joka olis kp14 tai 13 riippuen merkkaanko tänään vai huomisen kp1:seks... ääh ku pitääki olla hankalaa...

Pätkis, onpa ärsyttävää tuo! -Mä varmaan merkkaisin tän päivän kp1 jos kunnolla jo tulee. Luulis jotenkin etä tälläsiä "pakko tiettynä päivänä ultrata"- aikoja ois vähän nurkkamerkittynä niissä ajanvaraus kirjoissa. Kokeilitko olla tosi tiukkana/värisyttää vähän ääntä, jos siellä kuiteskin ois löytyny joku aika..? :wink
Tänään öö siis.. dpo12

Takaisin