Voi kurjuus, kun ei edelleenkään täällä plussaviivoja näy!

Pahoittelut kaikille neganneille ja tädin kohdanneille <3
Ilpuri, jospa oi jospa huomenna näkyisikin väriä toisessakin viivassa?!
Pätkis, tsemppiä sinne. Riitely on syvältä ja miesten tapa käsitellä tai olla käsittelemättä asioita on välillä jotain ylitsepääsemättömän raivostuttavaa... Mutta komppaan muita kommentoineita, että letrot testiin vaan ja kyllä se mies sieltä ajan kanssa taipuu mukaan, jos aikaa vielä menee. Toki toivon, että letrot toisikin teille sen toivotun plussan <3
Täällä myös kamppaillaan ylipainon kanssa ja joka lääkärikäynnillä, oli mikä hyvänsä lääkäri, odotan kauhulla aina kommentteja asiasta. Olen, kuten varmaan moni muukin, hyvin epävarma oman ulkomuotoni kanssa, koska olen kokoni takia ollut pitkään koulukiusattu. Jo ennen ylipainoa, sillä olin muita usein päätä pidempi. Olen pudottanut painoani muutaman viime vuoden aikana n. 13 kiloa ja toivon vielä pystyväni hiukan tiputtamaan tässä loppuvuodesta.
Tätiä taas odotellaan, ovulaatoita ei siis verikokeiden mukaan ollut, ja niin tämäkin kierto taas näyttää venähtävän. Kp 34 on nyt menossa. Ensi kiertohan meneekin ihan vaan seuraavaa odotellessa, kun miehen vuoro olla syynättävänä, ennen letrojen aloitusta. Jospa sitten jouluksi jo päästäisi jännäilemään taas tikkuun pissimisiä...?