Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Larissa : juu luomusti saatiin tämä pallero <3 tutkimuspäivä vaihtui alkuraskauden ultraan. Meillä oli 4km vuoden aikana ja heti viimeisen km jälkeen raskauduin uudelleen, pelon sekaista oli koko raskaus ja poika meinasi vielä tulla jo rv 32, onneksi sitten kuitenkin jaksoi odotella lähes laskettuun päivän asti.
Tsempit sinne <3

Gatusa : onnea olet plussannut ? <3 mitä kuuluu ?

Koitan vasta päästä mukaan keskusteluun joten antakaa anteeksi kun en vielä henk.koht. Vastaile kaikille :)

Mä testailen maanantaina jos ja kun tarve enää :) täytyy taas pari kuukautta totutella ajatukseen enkä aio heti ottaa paineita :)

Plussa tuulia kaikille <3

Tervetuloa uusille!

Kuulostaa pahalta Trianan kivut. Kyl noi pitäisi lääkärin nyt tutkia!

Täällä kp 30/25. Olin taas oikeessa, et oli siellä follikkeli tai ei, ni ei silti tapahdu mitään. Ei ovista, eikä menkkoja näy :( ois vaan pitäny se primolut aloittaa kp 15 vasten lääkärin mielipidettä. Huoh. Ehkä mä sit aloitan sen viikonloppuna.. :/

Mariska, tuutko viel kertoo tonne "kyllä se oli.." ketjuun vauvan syntymäajan jne. Niin päivitän etusivulle. :)

mariska mul rv 10+0 tänää. iha hyvä olo, kyllästyin perinteisee riisipuuroo ni heitin omenaraastetta sekaa.

mul on helppoa pysyy eros herkuist ku tääl ei myydä mitä mä ja tyttö halutaa. säälin vaa tyttöä ku taitaa marjat jäädä saamatta ku äippä ei saanu töitä, minä viel jotenki kestän ilman herkkui mut tyttö haaveilee mustikoist ja muist marjoist ni sääliks käy häntä.

Tervetuloa uusille, toivottavasti ette kauan tällä puolella pyöri :p

Eltsi voi ei, varmasti hirveetä piinaa nuo pitkittyneet kierrot, niistä ei onneksi kokemusta itellä.

Joo pahat oli kivut, onneksi rauhottu yöksi ja sain nukkua. Nyt silleen normaalisti jomottelee, maha on kyllä painelu/kosketusarka vasemmalta siltä kohin missä kysta on, ja oikee puoli aika laajalta alueelta, voi ku joskus löytäsivät että mitä
siellä on :sad001

Tyhmänä tein one stepin liuskatestin ja negahan se oli... Nojoo perjantaina pc:llä sitte.. Vaikka en kyllä plussaan usko.. Liian pieniä ne follit oli kun oon lukenu mitä kokoja muilla on ollu kp11.

Pätkis dpo 11

Täällä tänään tämmöinen kurkistelee <3
Me oltiin jo miehen kanssa luovutettu ja nyt näyttäisi et ehkä me silti kolmas pieni saadaan. Nyt jos joku kyydissä on rv olisi 4+2.

Liitteet

• r.testi 2.jpg
    r.testi 2.jpg
    115.4 KB · Katsottu: 291
Onnittelut WM!

Pahoittelut Pätkikselle negasta. :/

Joo, pitkät kierrot on pyllystä. Sitä stressaa ja pohtii koska sen primolutin oikein aloittaa. Inhottavaa laskemista ja ärsyttää :/ lääkkeillä kroppa toimii kellon tarkasti. Muuten ei yhtään :(

Alina16: Just tuollanen! :D Enn ajatellu, et niitä oikeesti olemassa, mutta pitäisi hankkia :D

WM: Aivan loistavaa! :-) Nyt vaan pienelle tarrasukkia matkaan paljon ! :-)

WM, paljon onnea! <3 ihan mahtava homma!

Pätkis, pahoittelut negasta mut aika ajoissa testailit. Kaikki on viel mahdollista ;)

Tervetuloa uusille! Olkoon visiittinne lyhyt ;)

Triana, tuo kuulostaa IHAN samalta mitä mulla on pahimmillaan :( Kannattaa kokeilla endo-ruokavaliota, mulla se on auttanut niin että menkkojen aikaan olen jopa työkykyinen (jihuu! :D) ja olot on aika normi menkkaolot. Mutta silti, sun pitäisi päästä kunnon tutkimuksiin! Itse aion vaatia laparoskopiaa, jos ei ole uutta ivf:ää tulossa tämän vuoden puolella.

Wm, isot onnittelut! Mahtavaa! Tarrasukkia vaan mukaan pienelle :) Ketjun plussa-aalto jatkuu :)

Pätkis, pahoittelut negasta mutta dpo 11 on vielä aikaista! Joillakin näkyy jo silloin, mutta monilla ei!

NAPAA: Täällä kehittelen lisää valeraskausoireita :D Päivällä kuumia aaltoja töissä palaverissa, työkaverit ihmetteli kun mulla posket helottaa punaisena. Lugea laittaessa kohdun suu oli nyt päivällä pehmeä ja niin ylhäällä että ei juuri ylettänyt. Ja tuhrua ei ole (vielä) näkynyt vaikka lugea menee vain 1 kapseli päivässä :) Eipä ole ylläri, kaikki nämä "oireet" on NIIN nähty vuosien aikana :D Tämä akka tippuu taas niin kovaa ja niin korkealta :'D

Larissa kp 25, dpo 8 tai 9

Larissa, oikeesti sulla aika lupaavia oireita! ;) olis mahtavaa jos sielt plussa pamahtais tikkuun!

Tääl päivisin hyvä olla, iltaa kohden alkaa se järkky turvotus ja menkkajuilinnat ja nippailut. Kaappeja siivotessa löytyikin yks pregcheckin raskaustesti, ei edes vanhaks ollu menny :grin

Meritähti dpo 11?

Meritähti, eli pissit tikkuun mun kaverina perjantaina? ;) Ja joo huvittaa että nyt pukkaa "oireita" kun on välikierto, viime kierrossa oli alkionsiirto ja ei ollut mitään :D

Takaisin