Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Mimmi: Just meinasin ihan samoilla sanoilla sanoa, kuin Jopsu, eli tuossa tilanteessa omanapailu täysin sallittu! :-) Ihanan omalaatuinen tapa kertoa vauvasta, josko vaikuttais positiivisesti myös polven parantumiseen! :-)

Tervetuloa uusille! Superpikaista plussaa!

Mimmi, onnea plussasta ja ihanasti kerrottu tulevalle mummille :) <3

Toivottavasti tulee lisää ihania plussa kun oli hienosti o-plussiakin bongattu! :)

Pahoittelut kurjien fiilisten kanssa painiville. Aallon harjoja ja pohjia tulee, ja usein se pohja tuntuu kohtuuttoman laajalta. Ja vaikka välillä tulee järkyttäviä luovuttamisen tunteita, kuitenkin taas välillä aurinkokin paistaa. Tsemppiä, älkääkä luovuttako! <3

Suuri plussa-aalto jatkukoon :) :)

Täällä poika pian jo 2 kk, huhheijaa miten aika vierähtää. Ollaan oltu ihan symbioosissa. Ens viikolla irtaannun ekaa kertaa tunniks kun meen hierontaan. :P Oma aika siis melko kortilla, mut on poika kyllä niin toivottu ja rakastettu että ei voi valittaa <3

Terkuin Maggie <3

Mimmi, ihanasti kerroit!

Jopsu, mulla on ollu lääkitys viime joulusta. Harmittaa nyt tää hetki kun ovis oli hyvä ja tosi hyvin hyödynnetty. T4v oli 8.5. Liikatoiminnan oireita on ollu rytmihäiriöt, mitä en oo aiemmin tajunnu kun en oo tienny miltä ne tuntuu mutta nyt ymmärrän, ja pissihätä tosi usein.
Kyllä tää lääkkeiden vähennyksellä korjaantuu mut ärsyttää et voi olla et keho tasapainottuu tosi kauan ennen kun on vastaanottavainen raskaudelle.

Maggie, ihanuutta!

Oon mun siskolla käymässä ja käytiin syömässä ja sit se halus käydä moikkaa sen kavereita yhdessä paikallisessa. Mä en oo todellakaan mikään baarityyppi ja ei kyllä musta tulekaan. Ällöjä keski-ikäisiä kaljamahoja tuijottottamassa ja mun sisko kaato juomaansa kännipäissään mun Vuittoniin ja farkuille. Hyi hitto. Mä olin siis autolla. Ilmeisesti käyn liian usein kun haluaa aikansa mun kanssa käyttää noin. Nähtiin viimeksi kesäkuussa :D

Tältä näytti tän aamun testit, ylempänä Pc ja alempana raskauskeijun one step 10miu. :) toivottavasti viivat vahvistuvat ajan kanssa!!
4c5032fa05894c98fb7680ab5a3c90a2

Ilpuri ja Jopsu, täällä kanssa tuskaillaan kilpirauhasen kanssa. Miulla oli siis vetänyt liikatoiminnan rajoille koko homman annoksella 0.1, TSH oli 0.06. Nyt olen eilisestä asti panikoinut A) tästä tulee pitkä operaatio että arvo saadaan kohdilleen eikä raskaaksi tuloa suositella tai sitten B) enhän vaan noilla paskoilla arvoilla aiheuttanut keskenmenoa:banghead: Tuskin asia noinkaan on mutta ottaa kyllä kaaliin. Jospa se Thyroxinin vähentäminen vaan korjaisi arvon..Täytyy maanantaina puhua lääkärille.

Mimmi, aivan ihana tapa kertoa! :) oli varmasti mielissään!

Jopsu, hyvä kuulla, et kuuntelijoita löytyy! :)

Ilpuri, toivottavasti ei mennyt Vuittoni pilalle :/ asutko kaukana siskostasi, kun näette eh.. noin usein? ;)

Mimmi: hyvät on viivat! Ainakin tuo herkkä testi on vahvistunut huomattavasti. :)

On: eilen tuli tieto että serkku synnyttänyt pojan. Niin outo tunne miten samalla voi olla onnellinen toisen puolesta mutta silti tuntea niin pohjatonta surua... Jos mun kierto päättyy negaan niinku varmasti päättyykin mä hajoan ja pahasti....

Pätkis dpo 8

Ilpuri, huh mikä ilta :D

Rive, en usko että olisit voinut itse aiheuttaa keskenmenoa kilpirauhasarvoilla! Älä missään nimessä soimaa itseäsi! Jos olen oikein ymmärtänyt niin suurin osa keskenmenoista johtuu alkioista, ei siitä mitä äiti tekee (ellei sitten tyyliin käytä huumeita tai saa iskua vatsaan). Tuskin raskaus olisi edes alkanut jos se olisi ollut kilppariarvoista kiinni! Iso halaus sinne <3

Mimmi, hienot viivat :)

Pätkis, toivotaan että haikeus muuttuu iloksi kun plussaat <3 milloin testaat?

Omaa napaa: Täällä endokivut edelleen jyllää. Yleensä saan kierron lopun olla rauhassa sillä kivut loppuu ovikseen, mutta näemmä en tällä kertaa. Yöt olen onneksi saanut nukkua, mutta tänäänkin heräsin vapaapäivänä klo 5.45 kipuun... panadol 1g ei auta ja muuta en uskalla ottaa ettei mahdollinen kiinnittyminen häiriinny (hah, vielä jaksaa hullu akka toivoa yli 2 vuoden yrityksen jälkeen! :D ). Noh, näillä mennään. Lämmin jyvähaudetyyny helpottaa hieman ja varovainen puuhastelu harhauttaa ajattelemasta kipua.

Larissa kp 22, dpo 5 tai 6

Muokattu viimeksi:
Rive, ymmärrän niin ton sun ärsytyksen. Mä luulen et jos nopeesti korjaa lääkitystä sillä ei ole vaikutusta raskauteen .Toivottavasti saat pika-avun. Mut älä stressaa :)

Eltsi :D no ei meillä ole väliä kun vaan 400 km :D ei se varmaan menny piloille, ulkopinnalle kaatu eniten mut sen sai nahkapinnasta pyyhkimällä, sisältä ei voinu kin kuivata mut onneks ei menny paljoo mut se oli jotain salmiakkikossun ja maidon sekoitusta. Niin sellasta tahmeaa pintaa tuli :D

Pätkis, tuo on maailman oudoin fiilis kun on niin onnellinen mut samalla tajuttoman surullinen, kuulostaa tutulta

Larissa, voi noita sinun kipuja. Kyllä pitää olla kurjaa :( toivottavasti saisit ne tänään aisoihin luonnollisesti

En myöskään usko, että keskenmenoa voi aiheuttaa itse, vaan jokin on ollut alusta asti vialla ja niin luonto hoitaa asian. Ja eikös se vajaatoiminta ole "vahingollisempaa" kuin liikatoiminta raskautta ajatellen?? Muistelisin lukeneeni jostakin. Nyt tsemppiä piinapäiviin kaikille! <3 Kunpa tulisi plussia lisää!!!!

Pätkis, toivottavasti kierto päättyy paksuihin tuplaviivoihin testissä :)

Hitto Larissa kun se endo kipuilee :confused: Toivottavasti helpottaa:Heartred

Täytyy tentata lääkäriä noista kilpparijutuista. Ärsyttää kun pakka on nyt niin levällään, tahtoisi vaan päästä jo eteenpäin. Kiitos tsempeistä:Heartred

Ilpuri, eiks oo ihanaa kun ei tartte kurkkia olan yli et näkeekö joku tuttu kun r-testejä ostaa... :) mä kans kun kävin vähän kauempana ostin ison läjän testejä. Mahto myyjä ihmetellä. :)

On: Tänään tein viimeisen testin ja leffaviivat sain. Viikko tarttis odottaa ja sitten ultralla yritetään sykettä löytää. :) olo on hieman ihmeellinen. Ekassa raskaudessa oksentelin puoleen väliin raskautta, nyt ei mitään muuta muutakuin väsymys ja mahan turvotus. Maha näyttää oikeasti siltä, että olisin jo pidemmällä raskaudessa. :D

Oikein paljon tsemppiä kaikille ihanille täällä! Voi kumpa te kaikki pian plussaatte ja pääsette siirtymään tuonne meidän toiseen ketjuun. <3

Muurahainen 4+6
https://muurahaisenunelma.wordpress.com/2016/10/16/leffaviivat-vihdoin/

Pätkis, ite ajattelin tehdä myös ekan testin perjantaina :)

Ilpuri, milloin sinä testaat? ;) :D

Murkku, upeat viivat!!! Tähän tulisi sellainen sydänsilmäinen hymiö jos voisi laittaa <3

Nyt hellittää endokivut (ne on mulla aina vasemman munasarjan kohdalla kun siellä on se kasvain) ainakin toistaiseksi, mutta keskellä alamahaa jomottaa ja juilii. Noh, piristän itseäni ja alan värjäämään hiuksista latvoja pinkeiksi ;)

Muokattu viimeksi:
Voi murkku kuinka ihanaa:Heartpink
Ja kuinka paljon murkun jälkeen on plussailtu:smiley-bounce016
Negat on syvältä:dead:

Hieman oma mieli rauhoittui kun piti hetken taukoa, mutta katsotaan mitkä olot on taas kun ovis on kohta ohitettu...

Ilpuri joo on kyl tyhmä tuo kilpirauhasvaiva. :( toivottavasti tasaantuu pian normaaliksi! Ja saatte raskauden alulle ;)

Mimmi hyvältä näyttää testit! :)

Rive jep ärsyttävää kun siinä vielä menee aikaa että tasaantuu arvot :/ tsemppiä sinne kilpparin kanssa taisteluun!

Larissa tsemppiä piinapäiviin! :) ja toivottavasti kivut lähtisi poies!

Murkku ihan loistavat viivat! Kyllä kelpaa ihailla<3

On: tein aamulla taas ovistestin ja mun mielestä haaleemmat viivat kun eilen et en tiedä onko menny vahingossa jo ohi :( mutta tänään illalla talletellaan sit varuiks taas ;)
Tänään ollu selkä tosi kipee mut se on varmaan vaan ku kävelly ja shoppailtu niin paljon :D

Jopsu kp 12/26

Mun täytyy nyt vielä kommentoida noista ovistesteistäkin, että täähän oli se kierto vielä kaikenlisäksi, jossa en saanut ovista napattua. En digillä, enkä liuskalla. Aloitin kyllä ehkä liian myöhään kp 11 alkaen liuskoilla ja kp 13 alkaen digillä. Mutta, ilmeisesti olen kuitenkin ovuloinut, kun kerran plussasin. :grin Aina on hyvä "varmuuden vuoksi" talletella! :)

Mielenkiintoista Mimmi! Tikutitko muuten kerran vai kaks päivässä? Kun joillakin menee ohi jos ovishuippu on vaik illalla ja testaa vain aamulla. Mut toi "varmuuden vuoksi" ei mee koskaan hukkaan. Kun onhan siitä puuhasta muutakin iloa :) :) Ja tärppi lisäks, huippua! :)

Takaisin