Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Kyfi, tulikohan viesti oikeaan paikkaan?

Triana, pahoittelut negasta :( Ja on kyllä niin perseestä tämä odottelu! Ensin saa odotella, että pääsee tutkimuksiin, sitten odotellaan hoitoon pääsyä ja sitten jokaisen eri hoidon välissä saa odotella :( Ja tietty välissä odotellaan ovista, raskaustestin tulosta, menkkoja...

Meritähti, ikävää että miehesi joutuu toimenpiteeseen, mutta toivotaan että siitä olisi teille ratkaiseva apu!

Napaa: Kävin elämäni toista kertaa hierojalla, eka kerta oli elokuussa. Hieroja on niin ihana nainen, että hänen kanssaan on tullut jutustelua kaikki lapsettomuus ja endometrioosi asiat. Normi hieronnan lisäksi hän päätti kokeilla vyöhyketerapiapisteet jalasta ja korvanlehdestä, josko auttaisi endokipuihin. Ja kylläpä löytyi kipeät kohdat! Korvalehti lehahti ihan punaiseksi kun hän kokeili pistettä ja jalassa oleva piste on ollut kuukausia kipeä ja olen vain ihmetellyt, nyt selvisi mihin se saattaa liittyä. Käski hieroa niitä etenkin, jos endokivut äityy pahaksi. Oli humpuukia tai ei niin eipä menetä mitään, jos kokeilee :) Hän sanoi myös, että vyöhyketerapiaa ei suositella jos on lapsettomuushoidot päällä, mutta vastasin että mun tilanteessa voi tuskin asia pahentuakaan jos kokeilee :D

Larissa kp 20, dpo 3 tai 4

No tämähän alkoi hienosti, muuttunut nämä keskustelu foorumit viime vuodesta aika paljon. Ajattelin liittyä seuraanne jos huolitte mukaan. En vain saa nimimerkkiäni edes muutettua.

Haaveilin yrityspäällä 2015 ryhmässä aikoinani. Edelleen samainen yritys päällä. Eli meillä yritys alkanut 1/2015. Kirjoittelin nimimerkillä Nuuskiksentytär.

Lähetetty minun D6603 laitteesta Tapatalkilla

Nuuskiksentytär, tervetuloa mukaan! Käytätkö foorumia puhelimella sovelluksen kautta? Mun ymmärtääkseni nimimerkin saa vaihdettua vain selaimesta käytettynä.

Käytän tapatalk sovellusta sekä yritin käyttää myös nettiversiota. Tämä päivä menee opetellessa.

-Nuuskiksentytär

Täällä elellään kp 29/28. Alkuviikosta oli vatsakipuja jotka enteilivät menkkojen alkua mutta toistaiseksi ei mitään ole tapahtunut. Kyllä ne sieltä tulevat, siitä olen varma.
-Nuuskiksentytär

En mäkään jaksanut huomiseen odottaa. R-testistä nega aamulla. Huoh. Arvasin sen kyllä. Täyttä kuraa. Kunpa vaan uus kierto sit starttais. Se kun ei oo itsestään selvä asia meikäläisellä... kp. 25/25.

Tervetuloa Nuuskiksentytär! Pikaista plussaa toivon sinullekkin :)

Eltsi pahoittelut :sad001 On tää niin perseestä.

Kyllä varmasti jollaki saattas vielä näillä päivillä tulla nega vaikka oiski raskaana, mä en vaan omalla kohalla usko että asia niin ois.. Toiveet ja ajatukset jo seuraavassa kierrossa, vaikka tulihan se itku sitten vaikka ensin olin skarppina.

Mutta mutta. Tässä nyt saattaa hyvinki nopeasti tapahtua jotaki etenemistä, jos saan miehen mukaan. Voi olla että mennään Väestöliittoon tutkimuksiin ja tarvittaessa hoitoihin. En malta oottaa, tuli niin paljo ilosempi ja positiivisempi mieli edes tämmösestä mahdollisuudesta :rolleyes:

Larissa: Missä kohti oli se jalan piste mikä kipeä? Rupesi kiinnostamaan ku mullaki on toisessa jalassa välillä kummallisia tuntoja :confused:

Eltsi pahoittelut negasta.. :(

Tervetuloa mukaan Nuuskiksentytär! :)

on: hitsi kun on niin voimakas nega kierto fiilis.. tekis mieli mennä ottamaan uudestaan kilppari arvot ja ehkä keliakia verikokeen. Lääkärin mukaan kilppari arvot voi ottaa yhtä hyvin päivällä mutta kaikilla kilppari foorumeilla painotetaan että on tärkeää mennä heti aamusta mahdollisimman pian heräämisen jälkeen. En tiedä tosin kehtaako taas pyytää lähetettä niihin..

Pätkis dpo 5 tai 6

Eltsi voi köhnä :/ toivotaan sitten pikaista kp1:tä, ellei plussaksi muutu... Pitkät kierrot on peestä :meh: nimim. kp52
Triana tsemppiä uudelle polulle! Toivottavasti väikkäriltä saa nopeampaan tuloksia!

Triana, oikean jalan sivulla lähellä kantapäätä. Hieroja sanoi, että vasemmassa jalassa on samassa kohtaa kohdun/munasarjojen piste, mutta sitä ei kannata hieroa jos on vuototaipumusta (endo!) Oikea puoli on kuulemma rauhoittava ja vasen verenkiertoa kiihdyttävä. Oikean korvanlehden yläosaan (jossa on kohdun piste joka oli perkuleen kipeä) laittoi mulle ihoteipillä "jyvän" jota painamalla saan helpommin aktivoitua sitä pistettä. Kuulostaa kyllä vähän humpuukilta, mutta kokeillaan kun ei tästä voi haittaakaan olla ja ei maksa mitään :D

Pätkis, pahoittelut fiiliksistä :( mutta älä menetä toivoa vielä!

pätkis tuli tuossa lenkkeillessä mieleen, että mulla on ollut joskus myös kilppareissa jotain vaihtelua, mutta aina kontrollissa ollut sit palautunut viitearvoihin, eikä sen kummemmin seurata. Jos sullakin on pco-tyyppistä (muistelenko oikein?), niin liittyisköhän siihen?o_O

Navassa tänään: miehelle diabetesta diagnosoivat, sokerit koholla :sad001 toivottavasti "vain" kakkostyyppiä.., jos saisi kotikonstein hillittyä :smiley-angelic001 sanoin, että mätetään metukkaa sitten molemmat, jos tarvii lääkitä. Ja tsempataan liikkumisen sekä ruuan suhteen yhdessä. Tuleekohan simppoihin vaikutusta, jos miehen sokerit normalisoituu:p enhän tosin tiiä, mikä hänen simppatilanne on. Onko kellään kokemusta / kuullut tällasesta kotitestistä: Micra - Male Fertility Test / Home Sperm Analysis kit FOR MEN? Näyttää määrän, liikkuvuuden ja muodon/epämuodostuman.:wideyed:
**muoks** ei se ollutkaan muoto, mutta näkee kai siitä senkin, tavallaan mikroskoopilla

Muokattu viimeksi:
Meillä tosiaan vajaa kaksi vuotta yrittämistä, osittain menty tjottailu asenteella ja välillä on sitten ollu "enemmän" yritystä.
Ensimmäisissä kierroissa otin ovistikut mukaan yrittämiseen mutta ne toi aivan liikaa stressiä lisää. Sen huomasin että ainakin ovis tuli ihan ajallaan. Kierto ollut kyllä vaihteleva sen 28-31 päivän välillä.
Mihinkään tutkimuksiin ei olla hakeuduttu, koska pelkään sitä lopullista tuomiota mikä sieltä voisi tulla.
Olen muuten käynyt lääkärissä muiden asioiden tiimoilta ja verikoe arvoja on otettu vaikka ja kuinka paljon. Kaikki ihan normaaleja.
Ainakin oma painoni voi tuoda omat haasteet yrittämiseen.. 163cm/44kg.
Mutta kun ei liho niin ei liho.
Muita alhaisen painon kanssa kamppailevia?

Takaisin