Ei tää voi olla näin vaikeeta!

LaraS, tervetuloa joukkoon, ja pikaista plussaa! :)

Alina, suuret pahoittelut :sad001

Esikko, kyllä se tosi on :happy: Noi digit on niin ihania kun sanovat sen suoraan!

Larissa ja Meritähti, tsemppiä piinailuun ja plussatuulia! :happy:

Oli taas niin paljon viestejä tullut, etten mitenkään muista pitikö jotain vielä kommentoida..

ON: Aika menee niin hitaasti. Lasken melkeen päiviä siihen kun päästään viimein jatkaan yritystä :rolleyes: Yks päivä tuli hirvee hinku miettiä synnytystä, luin monta tuntia netistä juttuja synnytyksistä ja kivunlievityksestä jne :grin jossain vaiheessa palasin maanpinnalle. Seuraavana päivänä tulikin pakonomainen tarve miettiä hyviä lasten nimiä.. siihen keskusteluun oli pakko saada mieskin mukaan :wacky: sit sekin alkoi miettiä mitkä sen mielestä ois hyviä, ja hauska huomata että ollaan hyvin samoilla linjoilla! Mut sit se oli sitä mieltä, ettei haluais tulla synnytykseen mukaan, ainakaan ponnistusvaiheeseen. Tavallaan ymmärrän, koska kun sillä oli se leikkaus niin ei pystynyt sitä haavaakaan katsomaan, ja pelkkä haavan aattelu sai sen kalpenemaan.. Ja se haava oli vielä tosi siisti! Että hyväksyin sen, että oottelis vaikka käytävässä kunnes vauva on syntyny ja pesty.. Luin jostain palstoilta aiheesta, niin kamalaa kuin osa on sitä mieltä että isä on ihan paska jos ei oo mukana synnytyksessä yms ja äidin pitäis jättää se :eek: Se musta olis karmeempaa, että mies olis väkisin mukana salissa ja pyörtyis sit lattialle kesken kaiken..

Mä oon aatellut keskittyä nyt tän muutaman kuukauden muihin asioihin, ettei vauva-asiat ahdistais niin paljoa. Mut aina ne pyörii vaan päässä vaikka kuin koittaa keksiä jotain muuta aateltavaa :shifty:

Murkulle todella paljon onnea plussasta,olet sen niin ansainnut! <3 Ja taisit aloittaa kunnon plussa puhurin,kun plussia ropisee Mahtavaa!

Itsekkin jouduin tänään sortumaan testiin,kun kierto on ihan sekasin ollu. 28-36 kp:t ollu. Ja vuotanu sen viikon mitä yleensä ei ollut ennen ekaa raskautta. No,mutta mikäs muukaan sinne tikkuun tuli,kun tuplaviivat:nailbiting: En kyllä olisi tälläistä osannut odottaa näin pian,kun tuo tyttökin antoi itseään odottaa.Olen hämmentynyt tilanteesta.

Wau Soma, onnea. Minkä ikäinen teijän tyttö on nyt?

Itsekin mietin pikkusisarusta meidän poitsulle vaikka hällä ikää onkin vasta pari kk. Ja en edes saa tulla vielä vuoteen raskaaksi sektion takia. Mutta toki väkisinkin miettii, kauan kestää mahdollisessa kakkosessa kun ekankin kanssa oli hoitoa ja tutkimusta ja lääkkeitä.

Onnea muillekin niin o- kuin R-plussista. Aalto käyntiin!! :)

Onnittelut Somalle! Teillä tuleekin sit pieni ikäero :)

Larissa, en mä vielä testaa. Vasta loppuviikosta. Oon kuiteski vaan kuvitellu omat oireet. Tää ihmismieli on petollinen ;)

Soma, en osaa sanoa mikä on virallinen suositus sektion jälkeen kun tuntuu vaihtelevan, riippuen keneltä kysyy. Yleensä kai minimissään puoli vuotta, monella suositus kokonainen vuosi, ja oikeestaan mun epikriisissä luki suositus 2 vuotta!! Mut neuvolassa kun tarkistin ni sanoi että ehkä riittää, jos synnytysten välillä olis n. 2 v, eikä raskautumisen. Saa nyt nähä. Jälkitarkastusta ei oo ollu vielä. Eikä ehkäisystä puhuttu. Jotenkin kammottaa alottaa mitään hormonaalista. Ja kumit taas... U know. Katsotaan. :)

Pätkis, mä en ehkä aloittaisi letroja kahdella tabletilla ja varaisin kyllä ultran ekaan kiertoon. On vähän hassua että otettaisiin vasta tokassa kierrossa kun ei tiedä miten kroppa siihen reagoi. Mulla Clomit oli kahdella tabletilla eli 100mg mutta letroja syön vaan yhden eli 2,5 mg. Ekassa kierrossa ultrattiin letrojen kanssa ja vaste oli hyvä.

Onnea Soma ja esikko :)

Ja onnea ovisplussasta larissa ja meritähti :)

Sekä viipsukalle onnea hyvistä ultra kuulumisista!

Täällä kp 29/29-31. En aio testata koska olen varma että tässä kierrossa ei tärpännyt. Eka kierto km jälkeen letrojen kanssa.

Pahoittelut menkoista ja negoista.

Hienoja o+ Larissalla ja meritähdellä :)

Murkku, ihanaa ja ihana neuvolantäti sulla :Heartred

Viipsukalle onnea hienoista ultrakuulumisista, ihanaa että tällä kertaa on mennyt hyvin ja toivon että menee loppuun asti :happy:

Soma, hui teilläkin nyt tärppäsi nopeasti, kovasti onnea, ja ihana sun miehen reaktio :joyful:

Apua mitähän kaikkee taas unohdin kirjoittaa :shy:

On. Täällä vieläkin vuotelee mutta varmaan tänään lakkaa kokonaan. Löysin tokmannilta ubikinoni kapseleita 100mg/100kappaletta ja hinta vähän alle 20€, en tiä onko niistä mulle mitään hyötyä tässä lapsettomuudessa, mutta pitäis niitten ainakin auttaa väsymykseen jos ei muuta :rolleyes: Flunssa ei ota lähteäkseen ja alkaa kohta seinät kaatuun päälle ton elohopea pojan kanssa :grin

Mami kp 6/26-29 yk 28

Maggie aika hurja on tuollanen 2 vuoden väli,jos ei mitään ongelmia sektiossa ole ollut ja haava-alueella. Meillä tais jälkitarkastuksessa ehkäsyä ehdotella,mutta sanoin että ei aloiteta. Et pelataan kumilla,jos tarvis.

Soma, onnea!!!! :) ihanaa että pikkukakkonen pääsikin yllättämään iloisesti ;)

Viipsukalle myös onnea hyvistä kuulumisista! :)

Jennie, toivotaan että plussa pääsisi sut yllättämään :)

Takaisin