Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Tsemppiä Myylle!

Larissa, sähän oot tehnyt vaikka mitä!! Ihan nahkatakinkin, vau! Koukkaamista mä en oo kokeillutkaan. Pitäis varmaan joskus perehtyä siihenkin :) mulla on nyt puikoilla miehelle villapaita syksyksi.

Triana, täällä sama meininki! Katsoin eilen sinkkuelämää kakkosen ja itkin vaan :D oli niin liikuttavaa nähdä pitkästä aikaa tutut naiset näteissä mekoissa! Onneks mies ei ollut kotona.. nähtävästi meillä on vielä samanmittainen kiertokin. Täällä kans piinailen hulluna kp 20/25. Vatsaa nippailee tuon tuostakin, semmonen paineen tuntu. Ei menkkamista jomottelua, eikä tämmöstä ole ollut ennen... lämmöt kyllä ei ole noussut. Toissa viikolla olin kyl kipeä ni tän kuun lämmöt ollu vähän sutä sun tätä.. toivon, mutta tiedän pettyvänä.

Onnea Esikko!! Johan täällä olikin pidempään vähän hiljaista niin nyt plussia ropisee!! Ihan huikeeta!

Muurahainen, kyllä se viiva vahvistuu! Odottelet vielä muutama päivän niin sieltä ne leffaviivat tulee!

Pätkikselle ja Larissalle hauskaa iltaa oviksen hyödyntämiseen :wink

Onnea esikko <3
Aikaisin säkin tosi selkeen plussan sait! ;)

Myylle pahoittelut negasta :( olkoon sitten seuraava kierto teidän ☺️

Mä en oo ikinä lämpöjä mittaillut, ei oo aikaa sellaseen :D mielenkiintosta kuitenkin lukea näistä lämpöjen heittelyistä.

Larissa, aika samoissa mennää kierron suhteen! ;) teillä kyl paremmin puuhastelut tainnu onnistua :D

Gatusa, onnea ihanista ultrakuulumisista! Nyt vaan Np-ultraa odottelemaan :)
Kuinka oot voinu?

On; ovis oli tuli ja meni. Tänää viivat jo ihan haileet. Eilen siis ovisplussa, kp 17.
Eli oliko ovisplussapäivä siis dpo -1? Ja tänään olis dpo0? Vai miten tää nyt meni

Eltsi: Melkonen sattuma :grin Mulla kans nippailua ja vihlomista tuntuu välillä ja aina muka erilaista ku muissa kierroissa, hulluksi tässä tulee o_O Huvikseen mittasin lämmön ihan kainalosta tänään, mun normi on 36,5 ja nyt oli 36,8. Ihan mielenkiinnosta ens kierrossa täytyy alkaa aamusin mittailee. Oletan, että täti tulee ajallaan, tottakai toivon toisin, mutta pessimisti ei pety niin paljon. Eipä :meh:

Onnea Esikko,huippu viivat olet jo saanut :)
Pahoittelut Myylle :(
Pätkikselle ja larissalle mukavia talletteluja :)
Täällä ei vieläkään tietoa oviksesta,kp16 ja letrokierto no onneksi se uusi seurantaultra on tiistaina,jospa sitten jo olisi oviksen aika.

Täällä kp27/30. Ensi kiertoon taidan ostaa ne liuskat oviksen etsintään. Ja En rfsu:n liuskoja todellakaan!

Kiitos ihanat ❤️ Huomenna olis kp10-seurantaultran varaus ja letrojen haku edessä. Kp1 tuli sinänsä puskista, kun tuo lämpö on ennen tosiaan tipahtanut päivää-paria ennen alkua. Jännää millaseksi kierrot muuttuu, kun nyt olis ollut kp 25 ja ennen on kierto ollut 30pv.

Pilvilinna toivotaan ettei ensikiertoa tulisi vaan nyt olisi teidän kierto!!
Ja muurahaiselle piti sano että mahtavaa plussapuhuria olet tänne luomassa,joten anna mennä vaan testien kanssa,me todellakin enemmän kuin mielellämme niitä yhdessä täällä tirkistellään :)
ja gatusalla ihania ultrakuulumisia :)

Onnea esikko!!!!! Ihan huippua!!! Täällähän on alkanut plussa-aalto!!! Lisää vain väkeä jonon jatkeeksi!:wav:Heartred:Heartbigred:Heartred

Täällä jatkuu edelleen oudot ajottaiset tissikivut. Voi, kunpa nuo tarkoittaisivat tällä kertaa jotakin positiivista:love7! Silti on tunne, ettei tälläkään kertaa, kun en sitä ovistakaan saanut napattua!

Helinäkeiju: en oikein usko. Viimeksi tänä aamuna saatu nega. :/ No jos ens kierrossa sitten, kun otetaan kevään taktiikka käyttöön taas, että joka toinen päivä shessiä :D

Helinäkeiju: parempi että ovis tulee vasta sitten ku folli on kypsä. :)

Mulla ku tuo ovis tahtoo väkisin tulla vaikka folli ei oliskaan valmiina...

Mutta tutkin vähän enemmän tuota clomi ja näköhäiriö asiaa. Taitaa olla turvallisinta siirtyä letroihin. Voi kuulemma tulla pysyviä vikoja silmiin jos käyttää niitä näköhäiriöistä huolimatta. Eli jos ens kiertoa tulee niin käyn lunastamas letrot.

Teimpä testin rfsu:n testillä iltapisusta. :D enhän mä siis malta olla testailematta. :D
ImageUploadedByVau Foorumi1476032661.488079.jpg

Toi haalea plussa tuli heti näkyviin, vaikka ei ollu koko tikku edes kastunut. :)

Muurahainen pp 10, dpo 13, yk 32

Takaisin