Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Esikko, tein :)

ImageUploadedByVau Foorumi1475784181.186322.jpg

Nyt mäkin uskon sen! <3

Muurahainen pp 7, dpo 10, yk 32, rv jotain?!?

Pitää tuolta ivf - puolelta tulla Murkku huutelee tännekin, että hitsi oon onnellinen teidän puolesta. Että miten nopeasti tämäkin homma eteni siitä lääkärille soitosta, että olisittekin valmiit kokeilemaan hoitoja. Ja nyt ootkin jo raskaana. Ajatella! <3

Onnea Muurahainen! Teillä pitkä odotus takana joka viimein palkittiin!

Olen lueskellut taustalla teidän kirjoituksia pitkän aikaa, eipä itsellä mtn kerrottavaa ole omasta vauvahaaveesta ollutkaan.
Odottavan aika on pitkä. Juuri kalenteria selasin ja ehkä saattaisi ensimmäinen mahdollisuus raskautumiseen inseminaation kautta onnistua joulukuun kiertoon, jos ei enää enempää mutkia tulisi matkaan. Näköjään joku kaamos masennus tai jtn iskemässä, kun nytkin tippa linssissä.
Yk31, tai no voiko yrityksiksi edes laskea kun eipä tuo raskautumimen ilman lahjasiittiöitä ja hoitoja mitenkään olisi edes mahdollinen mieheni kanssa.

On tää kyllä hienoa, tää muurahaisen plussa! Luo uskoa meille muillekin pitkään yrittäneille :) isot onnittelut!!

Onnea muurahainen!! ❤ Olen tarinaasi seurannut ja tulin niin onnelliseksi plussastasi.:)

Esikko, itku tuli taas... :)

Kattika, ei tätä oikein vielä ymmärrä. Pohdin vaan jos oltaisiinkin pysytty päätöksessä, ettei lähdetä hoitoihin. Onneksi mielet meillä muuttui. <3

Ilpuri, Mies kun tuli kotia, olin vaan yhtä hymyä. Tarkoitus oli oottaa digiin asti ja näyttää tulos siitä, mut enhän mä pystynyt odottamaan. Kyseli muutaman kerran mitä hymyilen? Vastailin vaan et tänään on hitsin hyvä päivä. Sitten kun aloimme laittamaan iltapalaa näytin kännykästä aamuisen haamun, ja se oli et pitäiskö tossa jotain olla? Sitten näytin päiväisen testin ja kysyin no näetkö tossa? Näkihän sekin! :) hetken oli hämillään, et öö koska meidän piti oikeasti testata? Vastasin että viikon päästä. Ni sanoi, etä mä arvasin ettet malta olla testaamatta. :D hyvin se mut tuntee! :) sitten se pusutteli ja halas mua ja sanoi, et toivottavasti kaikki menee hyvin. <3 Sanoi että arvas jo mun pelkästä hymyilystä, et nyt on jotain... :)
Digiä ei vielä ole nähnyt, kun nukahti jo ennen testin tekoa, se saa odottaa aamuun. :)

Murkku, voi en kestä kun ihanaa :D mä mietinkin et miten oot voinu olla kertomatta kokonpäivän :D
Ei vitsi, niin siistiä! Varmaan on niin hämillinen ja epäuskoinen ja superonnellinen olo yhtä aikaa. Huippua!

Murkku!!! :dance011:excited001:gen053:happy093:hug007Tää on jotain niin uskomattoman ihanaa!!! Superisti onnea ja rekkalasteittain tarrasukkia, vauvaliimaa ja kaikkea tahmaista matkaan mukaan!!! ❤️❤️❤️

Ihanaa, Beislakin saa kohta pienokaisen syliin ❤️❤️❤️

Helinäkeiju, toivottavasti kysta ei häiritse kasvua ja katoaa pian pois! :smiley-angelic001

Takaisin