Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Onnittelut muurahaiselle!!!:wav

Helinäkeiju: toivotaan että johtofolli tuosta vielä kasvaa ja kysta häipyy. :)

Mulle ei ilmoitettu follien kokoa ollenkaan. Enkä jotenki hoksannut edes kysyä jännitin niin paljon. Mutta näytti mulle ruudusta.. Tuli mieleen 3 rusinaa ja yks iso golf pallo.. Oli kolme pientä follia joista ei ehdi tulla mitään ja sitte oli se yks iso. Sama oli vasemmallaki puolella 3 pientä ja yks iso. Oikean puolisessa oli kuitenki kaikista isoin folli.

Pätkis kp 12

Helinäkeiju, toivotaan että kysta häviää itsekseen! Mulla näkyi nestekysta ivf-kierron alku-ultrassa ja se kyllä häiritsi follien kasvua :/ jouduttiin käyttämään suurempia piikitysannoksia ja folleja tuli vain 6-7, munasoluja 4. Jos ei olisi ollut polin kesätauko tulossa niin ivf olisi siirtynyt kystan takia. Mulla se hävisi (tyhjeni) itsekseen, mutta ehti vaikuttaa hoidon tulokseen.

Murkku, tee vaan digi mutta älä säikähdä jos näyttää vielä negaa :) Jännää!!!

Kiitos teille.
Diku: irrotuspiikkejä ei tällä paikkakunnalla kukaan ilmeisesti anna?!, tai sit lääkäri puhui aivan eriasiasta kun puhui piikityshoidosta kun kyselin jatkoa,mutta sanoi että se on sitten isommilla paikkakunnilla vain mahdollista,tai sieltä käy joskus gyne täällä,ut siis ei ollut puhetta muuten niistä.
Toivotaan siis ettei häiritsisi kasvua ja häviäisi pois nopsaan. Larissa: kauanko sinulla kesti että se hävisi?

Mua vähän huolestuttaa jos lh huippu tuleekin liian aikaisin. Gyne ennusti ovulaatiota la-su välille mutta esim edellisessa kierrossa sain ovis plussan kp13 ja se olis jo niinku huomenna..

Pätkis, miltä sun ovistestit on näyttäny tähän asti? Jos huomenna saat ovisplussan, niin ovishan on sitten lauantaina. :)

Ja vielä Pätkis: kuulostaa hyvälle tuo johtofolliesi koko muihin nähden joten eiköhän siellä ole tosi hyvät,itse näin koot siitä lappusesta jonka antoi mukaan ja sain ultrakuvatkin kystasta :grin

Voi junttura murkku❤
Kunhan viiva vahvistuu ni juon lasillisen kuohuvaa!
Antais teidän tarina hyvän toivonkipinän meidänkin tarinalle. Jos ja kun icsi tulee meidän kohdalle..❤

Kiitos jälleen infosta kortisonien suhteen! Taidan ottaa yhteyttä sinne teratologiseen tietopalveluun, jos tämä jalkavaiva menee pahemmaksi. Ensi viikolla pitäisi alkaa menkatkin ihan loppuviikosta ja jos ne alkavat ja jalka on edelleen paha, niin sitten ainakin uskallan hakea piikin/tai buranakuuri. Siihen asti naama irvessä, panadolin avuin jatketaan.

Mä oon niiin onnellisena myhäillyt muurahaisen haamusta!! Kunpa digi näyttäisi sen myös ja saatte iloita yhdessä miehesi kanssa! :)

Mä en saanut mukaani mitään lappuja enkä kuviakaan. Koitin kattoa terveystalon oma terveydestä olisko sinne laitettu jotain mutta sielä lukee vaan munarakkulan UÄ.

Oon käyttänyt tän kierron cb:n kaksoishormoni testiä on näyttäny vilkkuvaa hymynaamaa kp9 lähtien..

Käyn vaan yksityisellä. En oo koskaan saanu mitään kuvia tai lappuja. Ainoastaan sillon ku on ollu raskaana. :) mutta on varmaan lääkärikohtaista kuka antaa kuvia...

Piti tulla katsomaan, oliko Murkulta uusia kuulumisia ja uusi haamuhan se, jes! Siis niin olen onnellinen teidän onnesta :-) Pitänee käydä vielä kurkkaamassa, jos parin tunnin päästä olis digiuutisia ;)

Takaisin