Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Mami, teillä tosiaan oli paljon vahvempi tunne kuin mulla. Edelleenkin on tunne kuin ei olisikaan haamua tullut. :D

Eltsi, en oo kertonut vielä miehelle, tahdon että on kunnon viivat sille näytettävänä, eihän se tuollaista hailuraa uskoisi. :)

Ei tässä kyllä itekkään usko vielä. Vasta kun testi sanoo, että raskaana, niin sitten uskon. :)

Mymmelisti, voit luottaa että teen, teen varmaan jo illalla, kun en malta odottaa huomiseen :D testaan samalla noita pc:n testejä. :D

Kiitos kaikille onnitteluista! Olen ihan häkeltynyt! <3 pikaista plussaa toivon teille sitä kauan odottaneille!!! Mä niiin lähetän täältä näitä haamuplussatuulia sinne!!!! <3

Ihanaa Murkku, viivalle vahvistumista! :)

Mulla on atooppinen iho ja kortisoni on juuri se mitä saan käyttää. Mun paremmin toimiva lääkevoide on kiellossa. Mutta minäkin suosittelen sitä teratologista tietopalvelua, siellä tietävät parhaiten.

Tänään oli neuvola, 36+6 eli huomenna vauva on täysiaikainen. Huh sentään! Vielä ei kyllä ole mitään merkkejä siitä, että synnytys olisi lähestymässä. Ei siis myöskään neuvolatädin mukaan. Kaikki muutenkin ok. Hyvillä mielin vielä odotan, mutta vaimo on kärsimättömämpi. :)

Murkku, eiköhän tuo viiva muutamassa päivässä vahvistu kunnolla! On kyllä ihanaa! :)

ON. Kyllä tää ihmismieli on outo. Tietää, ettei vaan voi olla tärpännyt, mut silti mieli alkaa aina piinailla ja toivoa sitä näillä päivillä! Ei tää pääkoppa oo vaan 2 vuodessa mitään oppinut vaikkei haamun haamua ole näkynyt!! xD
Kp 17/25 ja dpo 6.

Joo siis kortisonivoidetta saa käyttää raskaana kun sitä erittyy niin vähän vereen, ettei siitä oo haittaa. Mäki käytin sitä mun raskausihottumaan ja käytin aika vahvojaki lääkärin määräyksestä. Mut siis puhuinki ihan kortisonipillereistä, sellasista mitä otetaan suun kautta. Ne erittyy istukkaan..

Larissa, tässä just pohdin, että uskaltaako tänään jo digin tehdä?!? Niin pääsisin heti miehelle illalla miehelle näyttämään. Pelottaa vaan liikaa se ei raskaana teksti joka on tullu jo liian tutuksi...
Ja todellakin ihan uskomatonta tää on! :o

Muoks. Meenkin heti tilaamaan lisää digejä, kaapissa ei ollu kuin yksi enää niitä. :)

Muurahainen, sinä vaan osaat itkettää :grin kyyneleet silmissä luin tuota sinun tän pv blogi kirjoitusta! Ja kyllä tuolla viivalla digiin jo "raskaana" tulee, aamulla ainakin!

Muoks. Oli pakko syödä yksi Domino keksi ja maitoa sinun viivan kunniaksi! Muuten kun en nykyään herkuttele :)

Muurahainen: MAHTAVAAAAAAA :smiley-bounce013 Ihana viivahan se siellä!! huippua:Heartred Vauvaliimaa lähettelen minäkin täältä.

On. Tänään oli se seurantaultra,johtofolli löytyi oikealta, mutta vielä ei ole ovulaatio lähellä kuitenkaan, oli 11mm. ja samassa löytyi nyt tullut kysta vasemmalta joka aiheuttanut ilmeisesti sen ettei terolut käynnistänyt viimeksi heti vuotoa. kysta oli 37x44mm ja nyt on sitten seurantaultra taas tiistaina että kasvaako johtofolli vai vaikuttaako kysta siihen jotenkin,jos kysta ei ole hävinnyt niin ainakin pari kk on sit taukoa lääkkeissä ja odotellaan kystan poistumista. Terolutit ilmeisesti vaikutti kystan tuloon,ettei munasolu päässyt poistumaan tai jtn hän selitti. Nyt vaan toivon niin että se ei vaikuttaisi johtofollin kasvuun niin pääsisi yrittämään ja ennenkaikkea että voisi samontein hävitäkkin sieltä.
Sitä vaan jäin miettimään että oliko koko letroista hyöty kun ei vieläkään näytä ovis aikastuneen niillä vaikka jo toinen kierros menossa mutta voihan se olla että se kysta haittasi tätä. Nyt siis menossa kp.13
Nyt siis kertokaas miten nopeesti ne yleensä häviää?
ja pitää olla onnellinen että siellä edes oli johtofolli.

Pipanat, hyvällä omalla tunnolla saat syödä, mäkin syön karkkia tässä, ihan vaan juhlan kunniaksi! :D

Taidan pidättää sen neljä tuntia ja yllättää miehen illalla :) jos siis digiin hyvä teksti tulee...

Helinäkeiju, pois pois tyhmä kysta! Siis voiko vasemmalla puolella oleva kysta vaikuttaa oikeanpuolen follien kasvuun?? Nyt vaan hitsisti voimia sille johtofollille, että jaksaa kasvaa kystasta huolimatta! <3

Takaisin