Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Alinalle suuret pahoittelut!

Meilläkin on mies ollu mukana aina ku on työvuoroilta vaan päässyt. On ollu toimenpiteiden aikana pitämässä kädestä kiinni ja se on kyllä auttanu mua tosi paljo. Tulee mukaan ens tiistainakin pas:iin.

Alina, olen pahoillani :(
Meillä mies on ollut mukana kaikissa kolmessa punktiossa ja kaikissa alkionsiirroissa yhtä lukuunottamatta. Meille tämä oli päivänselvää, yhteinen vauva oli valmisteilla. Yhteiset kokemukset myös lähentävät. Tosin kun käynnissä oli ties kuinka mones kymmenes alkionsiirto, tämäkin asia alkoi mennä rutiiniksi. Niinku olis kaupassa käyny...
Plussatuulia ketjuun!!

Alinalle voimia! <3

Mulla mies oli esikoisen synnytyksessä, en oikein kyllä oo varma kävikö jalkopäissä oli nightmare koko synnytys, että pari tuntia itellä taju kankaallakin, että en oo iha varma mitä näki jne. Mutta en ilman miehen tukea ois selvinnyt, kätilöistä ollu juuri mitää tukea. Miehen kaa kaksin oltii melkein koko synnytys, paitsi kun lopussa imukupilla x3 repivät pojan ulos ja se sattu. Mutta haluan miehen olevan tukena aina. Oon niin hätänen yksinäni, että ei erkkikää.

Mut joo, toivottavasti plussattaan murkun kaa liimavauvat :)

Kipsuli, testasitko?

Mun kaverilla juurikin kävi näin, että menkat myöhässä ja testi nega. Täti kylään. Kk päästä menkat myöhässä ja plussa. Meni rv12 ultraan,joka muuttui rv20 ultraksi.

Mullaki oli lyhyt vuoto ja kipeä. En tiiä pitäisikö olla huolissaan. Viikon päästä ke lääkäriin.

Diku, haamulle vahvistumisia! :smiley-angelic001

Mymmelisti, kunnossa ollaan juu siltä osin :) en tajunnut kysyä haittaako se oikealta ovulointia. Mulla meni pasmat aika pahasti heti sisään astuessa sekaisin, kun hoitajana oli lapsuudesta tuttu henkilö, joka vain vuoden vanhempi. Lääkäri tarkisti limakalvon ja munasarjat ja sanoi, ettei nyt lähdetä leikkeleen. Mua vaan niin taas jo pelottaa, kun reilun viikon päästä pitäis alkaa menkat. Millä taas kestän ne kivut, kun kipulääkkeenä ainoastaan Panadol...
Oi vitsit, mut oot jo pitkällä! Ikelle malttia vielä muuttohommiin! ❤️ Mulla iski himo appelsiineihin silloin heti alkuraskaudessa ja se himo jatkuu edelleen, vaikkei raskaus jatkunutkaan.

Larissa, en tullut katsoneeksi reseptiä :smiley-ashamed005 Haittaako sulla endometriooma ovulaatiota siellä vasemmalla puolella?

Elisenda, olipas lääkäri... ... .... ...

Pätkis, tsemppiä!

Helinäkeiju, siis :wtf?!? Meidän keskussairaalassa saa kerran siirtää aikaa, jollei annettu aika sovi. Jos peruu toisen ajan, joutuu jonottamaan alusta. Luulisi kaikkialla olevan sama käytäntö ja kun ei kaikki aina saa järjestettyä vapaata juuri siihen aikaan. Että kiukuttaa teidän puolesta!

Murkku, aivan ihanaa, että onnistui! Kaikki tahmea matkaan mukaan, jotta tarttuu tiukasti kiinni tämä pieni ihme ❤️:ky:ky:ky:ky:ky

Lucky, toivottavasti Fyssari saa sut kuntoon!

Ilpuri, tuo mitä Eltsille vastasit oli, kuin olisin sen kirjoittanut! Ainoana erona on, etten enää jaksa uskoa, että meille se oma pieni suodaan...

Muiskunen, pahoittelut tädistä...

Alina16, olen niin valtavan pahoillani! Paljon voimia!

Junttura, kovasti tsemppiä tiistaille! ❤️

Myy, luulin että se endometriooma haittaa follien kehittymistä, mutta ivf:ssä kävikin ilmi että suurin osa folleista (ja munasoluista) tulikin juuri siltä puolelta missä endomöykky on :O Mulla oli aiemmin kipuja 24/7 ton endometriooman takia kunnes muokkasin ruokavaliota (vehnä, soija ja sokeri pois, kofeiini ja alkoholi minimiin). Nyt kipuja on paaaaljon harvemmin ja ne on huomattavasti lievempiä, menkatkin on paljon helpommat! Kannattaa kokeilla! Itse olin siinä pisteessä kipujen kanssa, että ajattelin että sama kokeilla kaikki keinot. Nyt välttelen kokonaan ainoastaan vehnää ja soijaa, muuten syön aika normaalisti ja kivut pysyy silti kurissa :)

Diku, toivottavasti haamu vahvistuu kunnon plussaksi ja pieni tarraa hyvin kiinni <3

Alina olen niin pahoillani. :sad001
Murkku; oon jännityksestä jäykkänä :grin oon niin varma että nyt se on onnistuminen taattu! :notworthy
).( oon niin lupaillut itsekseen,että ihan sama vaikka oksennus roikkuisi poskella niin en valita kunhan saisi pienen syliin asti.

Voih, pahoittelut Alinalle :sad001

ON: Katoin omakannasta verikokeiden tulokset, kaikki oli normaalit, p-tsh jopa 0,84!! Eli ei varmaankaan kilpirauhasongelmaa. :cat: Prolaktiini- ja sukupuolitautitulokset vielä tulematta. Oli lääkäri kirjottanut vaan että "mainittakoon että ylipainoa" :grin täytyy kattoo mitä se kirjottaa sitten kun on nuo loputki tulokset tulleet..

Tsemppiä kaikille tilanteisiinsa :Heartred

Takaisin