Diku, haamulle vahvistumisia!
Mymmelisti, kunnossa ollaan juu siltä osin :) en tajunnut kysyä haittaako se oikealta ovulointia. Mulla meni pasmat aika pahasti heti sisään astuessa sekaisin, kun hoitajana oli lapsuudesta tuttu henkilö, joka vain vuoden vanhempi. Lääkäri tarkisti limakalvon ja munasarjat ja sanoi, ettei nyt lähdetä leikkeleen. Mua vaan niin taas jo pelottaa, kun reilun viikon päästä pitäis alkaa menkat. Millä taas kestän ne kivut, kun kipulääkkeenä ainoastaan Panadol...
Oi vitsit, mut oot jo pitkällä! Ikelle malttia vielä muuttohommiin!

Mulla iski himo appelsiineihin silloin heti alkuraskaudessa ja se himo jatkuu edelleen, vaikkei raskaus jatkunutkaan.
Larissa, en tullut katsoneeksi reseptiä

Haittaako sulla endometriooma ovulaatiota siellä vasemmalla puolella?
Elisenda, olipas lääkäri... ... .... ...
Pätkis, tsemppiä!
Helinäkeiju, siis

?!? Meidän keskussairaalassa saa kerran siirtää aikaa, jollei annettu aika sovi. Jos peruu toisen ajan, joutuu jonottamaan alusta. Luulisi kaikkialla olevan sama käytäntö ja kun ei kaikki aina saa järjestettyä vapaata juuri siihen aikaan. Että kiukuttaa teidän puolesta!
Murkku, aivan ihanaa, että onnistui! Kaikki tahmea matkaan mukaan, jotta tarttuu tiukasti kiinni tämä pieni ihme

Lucky, toivottavasti Fyssari saa sut kuntoon!
Ilpuri, tuo mitä Eltsille vastasit oli, kuin olisin sen kirjoittanut! Ainoana erona on, etten enää jaksa uskoa, että meille se oma pieni suodaan...
Muiskunen, pahoittelut tädistä...
Alina16, olen niin valtavan pahoillani! Paljon voimia!
Junttura, kovasti tsemppiä tiistaille!