Untuvainen
Vauhtiin päässyt keskustelija
Mimma mä niin ymmärrän sun olotilaa
Jokapuolelle tulee vauvoja...
Mulla hyvä ystävä tietää kauan ollaan yritetty ja nyt hän ite on raskaana. Hän meinas ihan masentua kun tulikin vasta 4yk plussa. Nyt sitten hehkuttaa vauvaonnea. Tottakai olen iloinen hänen puolestaan... no, täällä ymmärrätte.
Eilen ei enää iltaa kohden tullu mitään jomotusta, mutta Mä heräsin yöllä kans sellaseen, kuin olis tökitty alapäätä terävällä
Onneks alkaa viikonloppu ja päästään metsästämään uutta autoa
Jokapuolelle tulee vauvoja...
Mulla hyvä ystävä tietää kauan ollaan yritetty ja nyt hän ite on raskaana. Hän meinas ihan masentua kun tulikin vasta 4yk plussa. Nyt sitten hehkuttaa vauvaonnea. Tottakai olen iloinen hänen puolestaan... no, täällä ymmärrätte.
Eilen ei enää iltaa kohden tullu mitään jomotusta, mutta Mä heräsin yöllä kans sellaseen, kuin olis tökitty alapäätä terävällä

Onneks alkaa viikonloppu ja päästään metsästämään uutta autoa

jos kerran mitää ei oo tehtävissä kun kierto on säännöllinen. Jos ois epäsäännöllinen, niin vois laittaa hormonitutkimuksiin. Ja ai niin, sanoi vielä että kun oon niin nuori niin ei oo mitää kiirettä vielä! Oon siis 28v..
) Meillä alkuun mies jahkasi lasten hankinnan oikeaa ajankohtaa, ja minä olin ihan maassa silloin. Ei tahtonut millään tajuta, ettei lapsia niin vaan tilata. Lopulta kun tuli siihen tulokseen että on oikea aika, ja aikaa vaan kului eikä mitään kuulunut, niin myönsi viimein että ei se niin helppoa ollutkaan. Nyt reilun vuoden jälkeen on alkanut tajuamaan asiat niinkuin ne on