Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Pilvilinna, ehkä parempi että jätät ne tikut kaappiin loppu kierron ajaksi ja jos ei r-plussaa nyt tule vaan menkat alkaa niin tikutat ovista sitten uudessa kierrossa? Mitä o-testejä sulla on? Niissäkin on eri herkkyyksiä eli jos sun lh-taso ei nouse kovin korkeaksi vaikka ovis tapahtuukin niin epäherkemmät testit ei plussaa anna tikkuun.

Paljon onnea Pipanat! Ihana, kun viimein tulee plussa

Tsemppiä Murkku siirtoon tälle päivälle!

Tervetuloa Eetuha.

Myy kiva, että pääsitte viimein eteenpäin.

KiPsUli ja Ilpuri pahoittelut menkoista.

On: Täällä Dpo 10 ja pieniä oireita, lähinnä ajoittaista palelua, pientä rintojen arkuutta ja alavatsan nippailua. En kyllä usko tärppiin, kun viimeset puoli vuotta joka kierrossa on ollut muka niin selkeitä oireita ja aina on korkeelta tiputtu. Tosin rintojen arkuutta on ollut vasta parissa viime kierrossa. Viime kierrossa oli todella kipeet, en tiedä liittyskö jotenkin keltarauhasen toimintaan. Ainakin nippailut on melki joka kierrossa. Noh menkat pitäis alkaa sunnuntaina ja testaan varmaan vasta jos on myöhässä.

Pipanat, onnea :Heartred

Murkulle tsemppiä siirtoon!

ON: Eli tänään oli se mun kauan odotettu gyne. Pyh ja pah, turhaan odotin! Eihän sillä mitään ultravehkeitä ollut. Sen kun vaan tunnusteli ja päällisin puolin tarkisti. Ei tuntunut/näkynyt mitään erikoista, papaa ei ottanut kun 3 vuotta sitten viimeks otettu! Laitto labraan lähetteen, kilpirauhas-arvot, prolaktiini, maksa+munuaisarvot, perusverenkuva, paastosokeri ja sukupuolitaudit. Käyn huomenna siellä labrassa. Mutta jos noissa ei mitään oo, niin kuulemma ei voi mitään tiputteluvuodolle tehdä :wtf: ja eikä ala tutkimaan vielä enempää, koska menkat on säännölliset, eikä suurempia kipuja oo. Piti myös normaalina nippailua/jomotusta oviksesta menkkoihin.. :bored: sanoin että ollaan reilu vuosi yritetty lasta ja ennen ovista joka toinen päivä peittoa heiluteltu. Niin naurahti vaan, että ei se riitä mihinkään, pitää 5 päivää ennen ovista joka päivä harrastaa! Ja saa jopa useammin. Joo.. käski tuolla reseptillä yrittää kevääseen asti, jos ei noissa verikokeissa näy mitää. Kysyin spermatutkimuksesta, niin sekin kuulemma vasta keväällä jos ei muuten tärppää. No, yritimpähän ainakin!!
Tässä kierrossa on oviskin myöhässä. Mutta antaa olla :grin

Elisenda, johan oli lääkäri! :( niitäkin kun on moneen lähtöön. Itsellänikin kokemuksia kohtuu erikoisesta lääkäristä. Onneksi pääsin muualle hoitoon ja ei tarvinnut tämän lääkärin kanssa enää yhteistyötä jatkaa... tsemppiä sinne!

Larissa: rsfun ovistikut on. Ennen käyttänyt Pc:n. Mikä siinä on, että joka aamu antaa hailean, mutta selvän viivan. Ja päivällä täysin negan? Veikkaan, että ovis oli vkl:na jos oli, kun teki mieli sikanaan seshhiä ja valkovuotoaki oli enempi. Noo.. Katellaan.

Onnittelut Pipanat plussasta!! :talk017

Tsemppiä Muurahaiselle siirtoon! :happy:

Elisenda: Jotkut lääkärit on kyllä aika erikoisia... :sad001

Pahoittelut Ilpurille ja KiPsUlille menkoista.. Toivotan parempaa onnea seuraavaan kiertoon! <3

On: Tänään kp5 ja clomit aloitin tupla annoksella. Eilen ja tänään ollu jotenkin mieli maassa ja ahdistanu. Kävin lenkillä mutta ei se hirveästi tällä kertaa auttanut. Mun tuurilla ultrassa ei näy vastetta ja en yhtään ihmettelis jos limakalvo oliskin ihan surkea tai olisin kasvattanut pari kystaa follien sijaan. Tai jos oikeen huonosti haluaa mennä niin ties mikä syöpä sieltä vielä löytyy... Häivyn tästä hetkeks tuonne takavasemmalle ja palaan myöhemmällä... Rupeaa vissiin jo aikalailla jännittää ja stressaa seurantaultran lähestyminen. Ens viikolla keskiviikkona se olis....

Murkku, huippu tsempit sulle siirtoon!! Mulla menee ihan vatsassa perhosia sun takia :D
Kuten Mymmelisti sanoi, tuntuu et teidän kuvio on nyt menny lentäen eteenpäin!

Mymmelisti, ihania loppu suoran kuulumisia! Ei enää pitkään!

Kipsuli, suuret pahoittelut menkoista :'( se on tätä kunnes eräänä päivänä ei olekaan! :)

Myy, huippua et etenee!

Pilvilinna, Komppaan larissaa! Ja joskus vaikka ovis olisin ei aina löydy tikulla, sellasesta kun kierrosta on plussattu :)

Muiskunen, voi kumpa!

Elisenda, siis mitä????? Mene muualle, ihan oikeesti! Mä kun kävin 6 kk yrityksen jälkeen heti sano et katotaan mitä siellä on. Ja sano et 2 kertaa viikossa riittää seksiä, mihin en kyllä itse usko. Eikä ole kuitenkaan mitään hyötyä harrastaa seksiä kun max kerran päivässä, ei niitä siitiöitä sinne ehdi tulla.

Mulla tänään lp3 ja fiilis on hyvä jos keskittyy foorumin kuulumisiin :D täällä on nyt niin ihana fiilis menossa! Mut sit kun tulee oma tilanne mieleen meinaa hajota. Joten välttelen itseni ajattelemisen.

Mitähän se tuntuu kun jos joskus saa näyttää teille plussatestin...?

Pahoitteluni heille joille täti tullut.

Ja tsemppiä kaikille tilanteesta huolimatta!

Ja kiva kuulla, että toivoa voi siis olla vaikka ei tikkuun tulis oota. Varovaisin mielin siis ens kuuta kohti (olevinaan).

Muoks: Löysinkin netistä vertauskuvia eri testien tuloksista samasta pissasta NIIN Älytön ero! o_O Näitä rsfun ovareita en siis osta enää. Pc liuskat on oman ja ilmeisesti muidenkin mielestä parempi, mitä itseki keväällä käytin.

Muokattu viimeksi:
Murkulle tsemppiä tälle päivälle.

Elisendalla ollut aika lääkäri. Miettisin itsekkin lääkärin vaihtoa.

Muiskunen, me mennäänki näemmä samoissa.
Jotenki jännää kun ei oo mitään oireita ja sellanen olo että sieltä ne menkat kurvaa taas keulien paikalle... närästys ja tuo munasarjojen jomotus on ollut taas jo viikon, mutta sitä on ollut jo useamminkin, joten en toiveikas ole...

Pikainen omanapa päivitys töistä: itkukuksihan se taas meni kun soitin polille että mies ei pääse mukaan ekalle hoitajankäynnille kun ei saa vapaata töistä, että voinhan silti tulla,no sieltä tuli täystyrmäys. Joten aika poistettiin ja jos halutaan uus aika ni jonottamaan vaan taas ja kuulemma jokatapauksessa ekat lääkäriajat menee ensvuoden puolelle reilusti eli yksityisellä vissiin sit jatkettava niin kauan kun raskii. :crybaby2 olisin niin jo halunnut julkiselle tutkimuksiin. No tämä lapsiasia on alusta asti tökkinyt niin eipä tämäkään tullut yllätyksenä.
Murkulle tsemppiä!!!!!!!!
Kipsuli pahoittelut tädistä.
Myy: hienoa kun asiat etenee,minulla on vain letrot käytössä.
Pätkis. Toivotaan että vaste olisi hyvä!!! Itseäkin jännittää varsinkin kun eka kuuri ei auttanut mitään.
Tsemppiä kaikille.

Johan ollu elisendalla lääkäri??? Kyllä ehdottomasti kannatan toisella lääkärillä käyntiä!

Sama helinäkeijulla aika raaka peli! :(

Hienoa murkku että siirto onnistui!!!! nyt toivotaan niin paljon vauvaliimaa ja tarrasukkia sinne että kyytiläinen pysyy mukana!!!!
on:
joo saatiin sitten tappelu aikaiseksi miehen kanssa tästä,ei aio lähteä ollenkaan sitten sinne käynnille,että turha jonotella,katsotaan kuulemma sitten joskus ja ensin miten käy yksityisellä letrojen kanssa,joten toivotaan nyt todella että letroilla saadaan vastetta!!!! voin kait minä yksityisellä jatkaa käyntejä jos rahat riittää,sille ei kait pitäis mitään estettä olla? vai tietääkö joku.
mut en minä sielläkään raski käydä kyllä kauaa. Mies löi tosiaa nyt jarrut pohjaan kun ärsyyntyi tuosta.. on tämä lapsettomuusasia kyllä raskasta,yhtä aallon pohjaa ja pieniä toiveidenkipinöitä aina välillä. Nämä pitkät odottelut ja aikojen venymiset kyllä tympii kun olin jo niin toiveikas että asiat etenee. Nyt taas se pohjapäivä. mut täältä noustaan.

Tervetuloa Eetuha tähän optimistiseen, positiiviseen ja kannustavaan joukkoon! :-)

Pipanat, siis aivan loistavaa! Onnea! :-)

Murkku, hienoa, että onnistui! Nyt vaan pikkukaverille tarrasukat matkaan! :-)

Pahoittelut tädin saapumisesta, taas löytänyt tiensä vääriin paikkoihin :sorry:

Myy, ihanaa kuulla susta! Ja toivotaan että pian saatte plussan :happy:

Murkulla, ihan mahtavia uutisia, jeeeeeee :happy: :blob5:blob7:blob10

Helinä, eikä, kylläpä on pyllystä ja mieskin vielä herpaantui :sad001

Pipanat, onnea plussasta! :)

Kelle oli sanout gyne että joka päivä pitää paneskella että ois joku toivo raskautumisesta? Kyllä kuulostaa vähän huvittavalle, ton mukaan ihmsikunta ois lähes sukupuutossa, jos muuten ei ois toivookaan lisääntyä :grin Ei varmasti monetkaan viikkoo joka päivä peittoo heiluttele ja varsinkaan ennen vanhaan ei ees tiedetty tollasia ja kyllä vaan isojakin perheitä oli, eikä varmasti seksiä ollu välttämättä edes viikottain.

On. Mulla tuli dpo 4 eggwhite limaa, msitähän moinen johtuu :wideyed: Ja oviksen jälkeen on vasemalla puolella ollu kipuja ja tietyssä asennossa nippaa välillä kunnolla.

Mami kp 21/27-29 dpo 7 yk 27

Muokattu viimeksi:
Helinäkeiju <3 voi itku, että tilanne on tämä. :( toivottavasti letrot auttaa. Itse olen huomannut, että kannattaa antaa miehen päivän kaksi sulatella asiaa, niin senkin mieli saattaa muuttua. Tai näin ainakin meillä... :)

Mami, toivottavasti eggwhitet enteilis hyvää :)

On: päikkärit nukuttu :D oli vissiin vähän raskas päivä. :) kohtua nippailee vähän, mut se on varmaan ihan normaalia kun sitä on ronkittu tänään. :)

Muurahainen pp 0, yk 32

Takaisin