Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Pipanat!!!!!! Aivan mahtavaaaa!!!!! Ja noin vahva viiva!!! Vitsi oon ihan täpinöissäni täällä!!!! Eli ne perinteiset toiveen nostatus lauseet piti tällä kertaa paikkaansa!!! Jippiiii!!!! Tarrasukkia pikkuiselle matkaan! <3

Onnea onnea pipanat! :Heartred Ihan huippua, että kävi näin vaikka alkuun vaikutttikin huonolta!! Olit siis aikaisemmin ihan oikeassa tärppi oloista! ;) Onnea vielä kerran!

Moi mä tulen tänne jos sopii?

Mulla on kaksi poikaa kohta 2 vuotias ja kohta 10 vuotias :)

Nyt ollaan yritetty iltatähteä 1v. 6kk eikä mitään tapahdu :( Kierto on sekaisin menkat tulee 15-74 kiertopäivän välillä.

Kiitos ihana!!! :Heartred Olen ilmeisen herkillä kun saan itkun aikaiseksi teidän ihanista onnentoivotuksista! On se kumma kun puhutaan siitä että "kyllä sen sitten tietää" kun tärppää. Sellainen kummallinen rauhallinen olo n ollut reilun viikon ja siksi dpo 11 nega oli niin suuri pettymys. En olisi ikipäivänä voinut kuvitella että se vielä plussaksi muuttuu. En ole ennen uskonut että jos noilla päivillä ei mitään näy niin silti voi olla että tärppi on käynyt. Nyt pitää sekin uskomus muuttaa. Meinaa tässä kunnon täpinät nousta pintaan vaikka kuinka yritän pitää jalat maassa.

Anteeksi pelkkä oma napailu... En nyt oikein pysty ajattelemaan selkeästi :shy:

Eetuha, tervetuloa joukkoon, olkoon visiittisi lyhyt tällä puolella. :) haluatko etusivun listalle mukaan, laita tietosi mulle, niin lisään. :)

Millä perusteella tonne etusivun listaan pääsee? Oon kahdesti pyytänyt päästä.. :rolleyes: Mut osaan kyllä elää ilmanki:grin

Laita pilvilinna mulle tiedot :)
Niin lisään sut. :)
Muoks. Mä olin kyllä jo omasta mielestäni sut lisännyt, mut ei oo varmaan tallentunut sitten... :(
Muoks.muoks. Selailin sun viestit läpi et oo kyllä laittanut mulle tietoja itsestäsi... Tai en ainakaan löytänyt.

Muokattu viimeksi:
onnea pipanat mashaAllah :)

eetuha tervetuloa ja plussatuulia :)

tääl alkan syksy, melkei joka päivä tulee jossai vaihees vettä ja ukkostaa. pääkaupungis puolestunnis tuli niin paljo vettä et autoi huuhtoutu minne vaan, yks lapsi meni veden mukana ja talot kärsin. tosin pitää ottaa huomioon et yks ongelma on toimimaton sadevesien poistojärjestelmä koko maan laajusesti... ite oon alkan neuloon esikolle pipoa ja sit sukat, sit pitää suomeen neuloa yhet säärystimet viel ystävälle ja sen jälkee alkaa neuloon tytölle talveks paitaa tms inshaAllah.

Takaisin