Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Onnea, Pipanat!!! <3 Ihanaa, että saadaan plussia (ja uskoa!) tähänkin ketjuun! :)

Täällä kp21/26-32, dpo7. Ei mitään tuntemuksia mihinkään suuntaan.

Onnea Pipanat! :happy: Kyllä tosissaan luo toisen plussaaminen itellekki toivoa että ehkä vielä joskus.

Mä oon ollu niin itkuherkkä ja vihanen taas tän alkuviikon etten enää jaksais. :banghead: Mutta eipä sitä tunteilleen voi mitään, toivottavasti tää taas mahollista ovista kohti piristyy.

Muurahainen: Ai tolla yksärillä? Oon tähä ketjuun laittanut, mutta enpä oo iha perillä ollut. Kun eka pyysin että joku lisäis miut joka pystyy niin toho listaan joskus keväällä jommankumman km jälkeen ja sit seurasin esimerkkiä ja kopioin ja muokkasin omani tietoni tässä ketjussa muokkautuvaan listaan johon muutki lisää ittesä.. :hilarious: Tää on näitä, kun oot iha pihalla ja kuvittelet tekeväs oikein NOT:grin:rolleyes:

Pilvilinna, nyt sulla on mennyt kaksi ryhmää sekaisin. Raskaaksi 2016 ryhmässä on se lista jota jokainen voi päivittää ja lisäillä itsensä siihen. Ja tässä Ei tää voi olla näin vaikeeta! ryhmässä on vain etusivulla lista, jota mä päivitän aina, kun uusia tulee ja listalle haluaa. Ihan voi kommentoida tässä seinällä, esim. "Muurahainen, yritystä 11/13" jne :)

Anteeksi oma napa. Taas tiputtiin korkeelta ja kovaa..niinhän se täti kurvas kylään.:banghead::sad001:sad001
Kaiken maailman oireet oli mutta plaah..pää teki tepposet. Mä en jaksa.

Onnea plussanneille ja onnea Murkku!

Ai niin mut vois lisätä listalle jos ja kun ehtii.
Yritystä 4/15

Mimmma ja KiPsUli, pahoittelut :(

Kiva idea Niksu! Tää päivä on ollut kyllä niin syvältä, mutta olen kiitollinen siitä, että vihdoin meidän odottamisen odottamisen odottaminen on viimein ohi.

Murkku, vitsit mitä uutisia! Ihanaa!!!!! ❤️❤️❤️ Hirmuisesti tsemppiä huomiselle!

Pipanat, WAU! Tuhannesti onnea ja rekkalasteittain kaikkea tahmaista matkaan mukaan!

Diku, mitä sulle kuuluu?

On. Lapsettomuuspoli oli siis tänään. Oikeassa munasarjassa 3cm endometriooma, jota ei lähdetä operoimaan. Vasen munasarja oikein mallikas. Ovulaatio ilmeisesti ollut ja mennyt, sillä mitään ei löytynyt. Keväällä oli puhetta, että aloitetaan clomit, mutta vaihtoikin ne letroihin ja nyt mäkin pääsen ensimmäistä kertaa kontrolliultraan hoitojen aikana :D Clomit määrättiin siis aikoinaan pienemmässä sairaalassa, eikä tehty kontrolleja ultralla.
Tää päivä on ollut niin masentava sateineen kaikkineen. Vitsit! Ois pitänyt tulla tänne tänään aiemmin lukemaan teidän mahtavia uutisia! ❤️

Mites muuten letroilijat, onko teillä ollut Folvite letrojen kanssa? Aloin vaan miettiin, kun clomien kanssa söin niitä ja nyt ei ollut puhettakaan.

Myy mulla ei ainakaan ole mitään letrojen kanssa. Lääkäri sano että kokeillaan ensin ihan yksinään että saadaan kartoitettua mikä auttaa ja tarvitaanko lisäapua :)

Tsemppiä siirtoon Murkku! Tulehan heti kertomaan miten meni!
Katsellaan vähän aikaa vielä tuota plussanneisiin siirtoa :shy: viimeistään varhaisultran jälkeen!

Murkku aivan ihania uutisia! Mä oon niin innoissani teidän uudesta polusta! Sun kirjotuksista huomaa että oot saanut semmosta positiivista energiaa päiviin! Ihanaa<3 ja ihanan nopeesti saitte kaikki alotettua! Mä oon puhelimelle tallentanu sun blogin, mut silti en ikinä muista et minne tai sit en vaa osaa :D niin ois toive et laittaisit linkin siitä aina omaan tekstiin, kun olet kirjottanut uutta :)

Pipanat! ONNEA!! Hitsi miten hienoa! Ihanaa!!! Tarrasukkia liimaa ja kaikkea mukaan!!!! <3 ja tosiaan niinkuin larissa sano et olet hyvä todiste siitä ettei se plussa näy aina ennen menkkoja! Tämän jos nyt saisitte syliin<3

Larissalle pahoittelut siitä ettei nyt ollutkaan teidän vuoro :( tuli semmonen pettymys tunne, ihan kun olis omalle kohdalle käynyt :( ensi kerta olkoon teidän<3 onko vielä tiedossa millon uudestaan voisitte yrittää? Tsemppiä<3

Myy, niin ihanaa et olet palannut tänne kuumeilemaan!! Olet siis tervehtynyt!!<3 pikaista plussaa toivon teille!!
Harmi, et löyty endoa sieltä toisesta munasarjasta :( tarkottaako se ettet sitten ovuloi siltä puolen? Tai onko sitä endoa muualla tarviiko mennä laparoskopiaan??

Pahoittelut jokaiselle joka taas joutunut uuteen kiertoon! Tsemppiä ja nokka kohti uusia tuulia, tää voi olla se THE kierto<3

Mymmelisti 33+1

Omaa napaa,
nukkuminen alkaa olla ahdistavaa tai siis kun herää muutaman tunnin välein pissahätään, kuumuuteen, närästykseen tai jopa siihen et jotain nousee ylös kurkusta :s vatsa on sen kokonen et painaa, kun yrittää nukkua, mulla siis sf-mitta huitelee jossain korkeuksissa, mutta vauva on arvioitu ihan normaali kokoiseksi ja lapsivettä on normaalisti :) vauva on hyvin eläväinen ihana kylkiin potkija<3
Harjotussupistuksia mulla on kans ollu aika paljon ja tossa just maanantaina ne ei edes meinannu loppua ollenkaan, neuvolasta sanoivat, et jos niin vielä käy niin pitäisi soittaa kättärille ja kysyä tarvisko mennä näytille, ettei vauva vaan ihan vielä tuu. Toivotaan et pysyisi vielä kuukauden ainakin yksiössään<3
Mulla on pysynyt verensokeri ihan normeissa vaikka oonkin tässä lähiaikoina syönyt paljon suklaata! Siis ihan käsittämätön suklaan himo vaan iskenyt enkä oo voinu hillitä itteeni ollenkaan :D siis mulle joka rakastaa enemmän salmiakkia ja toffeita :D kai tää liittyy raskauteen.. iken syy!! <3
Nii ja on mulla tullu yks himo, appelsiinit!!! Oi nam!! Tää on vaa haastavaa löytää hyvä satsi, oon käyny kaikissa lähimmissä kaupoissa testaa kellä parhaat :D

Mymmelisti 33+1 enään 48päivää laskettuun! :)

Pilvilinna, nyt sulla on mennyt kaksi ryhmää sekaisin. Raskaaksi 2016 ryhmässä on se lista jota jokainen voi päivittää ja lisäillä itsensä siihen. Ja tässä Ei tää voi olla näin vaikeeta! ryhmässä on vain etusivulla lista, jota mä päivitän aina, kun uusia tulee ja listalle haluaa. Ihan voi kommentoida tässä seinällä, esim. "Muurahainen, yritystä 11/13" jne :)

Hahah joo, sori kauheesti!! :hilarious: Joo tämmöstä tää on, kun taapero ei anna äitin hetkeäkään rauhassa foorumiloida, kun hätäsesti kännyllä vain niin menee iha sekasin. :p Mutta ilmankos! :grin:rolleyes: Mutta tossa alla sit ne mun tiedot.

Pilvilinna yritystä 9/15, toinen haaveissa, km 1/16, km tuplat 5/16

Ilpuri, klo.13 jälkeen on siirto, sinne asti tarttis jaksaa odotella!! :)

Pipanat, todennäköisesti päivitän taas blogiin ja tuun vinkkaa tänne kun oon tehnyt sen. :)

Diku, kiitos, tsemppiä sun lääkärikäynnille! Tuuhan kertomaan sitten millä suunnitelmalla etenette. :)

Mymmelisti, voin linkittää aina kun uutta kirjoitan. :) goolettimestakin löytyy kun hakusanaksi kirjoittaa muurahaisen unelma. :) mut linkitän osoitteen tänään tänne, niin ei tarttee moneen paikkaan erikseen kirjoittaa. :)
Ps. Kaikkea se raskaus teettää :) nään niin silmissäni kun kiertelet kauppoja, ei tää, ei tää, mut tää :D

Pilvilinna, mä vähän ihmettelenkin et kyl mä yleensä oon muistanut lisäillä etusivulle, välillä on kyl kausia et ei vaan muista. Mutta nyt lisään. :)

On: puhelua ei ole kuulunut, joten siirtoon tänään... <3

Muurahainen pp 0, yk 32, siirto tänään!
https://muurahaisenunelma.wordpress.com

Diku, tule tonne ivf-ketjuun juttelemaan jos haluat? :)

Mymmelisti, joskus lokakuun lopussa varmaan saadaan tietää että onko uusi ivf tämän vai ensi vuoden puolella. Voi että olet jo pitkällä! :) <3

Myy, jes! Sielläkin ollaan jo tositoimissa :) mulla oli keväällä letrot 3 kiertoa, nyt taas ainakin tämän kierron ettei mene ihan hukkaan kun ei ole uutta ivf:ää tiedossa. Mikä annostus sulla on? Mulla on kans 3-4 cm endometriooma vasemmassa munasarjassa :/

Muutamilla muillakin taisi olla letrot käytössä? Millaisella annostuksella ja montako follia olette saaneet kasvatettua? Mulla oli keväällä 2,5mg kp 3-7 ja aina vain yksi folli ultrassa. Tosin letrot lääkärin mukaan kasvattaa herkemmin yhden hyvän follin kun taas clomeilla saattaa tulla monta ja huonompia :O Eilen katsoin mielenkiintoisen pätkän YouTubesta, jossa kerrottiin clomin ja letrojen erosta, miten ne toimii jne. Voin linkata sen tähän jos jotakuta kiinnostaa :) https://www.youtube.com/watch?v=pKtlbKgoIlA

Murkku, sun siirtoa odotellessa jotta pääset mahaa kasvattelemaan ;)

Tsempit kaikille muillekin :)

Larissa kp 5 välikiertoa letrojen kanssa

Muokattu viimeksi:
Tsempit täälläkin teille Murkku! :)

Omanapaa sen verran, että ovispäivä kalenterin mukaan tänään, mutta mitään muuta kuin haileaa viivaa ei tuu. En oo oikein varma onko kuitenkin tummempi kuin eilis aamupäivällä. Toivon, että se on joko ollut ja tallettelut tehty sopivassa haarassa tai sit se on vasta tulossa... :sad001 Jotenkin vaan semmoi fiilis, että.....

Joo, on se jatkettava. Alkuun oli vain tarkoitus ottaa rennommin tää kierto ilman tikutteluja ja muita stressejä, kun liian tuoreessa muistissa toi edellinen tuplien km, että vähän ahdistanutkin ajatus vaikka kuitenkin, kun mietin pikkukakkosta niin leijun niin ylhäällä kuin olla voi ja kaikki tuntuu ihanalta ja helpolta. Ja nyt mielessä miettinyt asioita ja sit nyt liian myöhään sitten uskalsin käydä ovistikut ja plääh.. Kalenteri ovis piti olla vain suuntaa antamassa ilman tikkuja ja nyt, kun on tikut ja ei mitään vahvaa viivaa tuu vaikka o-aika ois pitänyt olla niin jotenkin vain tykkää vähä masistaa, kun iso työ takana, että uskalsi yrittää taas.:sad001

Takaisin