Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Mimmma, toivottavasti ees sä saisit toivotun lopputuloksen nyt. Tää on kyllä niin perseestä. Oon just töissä ja onneks ei oo asiakasta just nyt, istun vaan mun työhuoneessa ihan turtana. Kohta pitää kasata itteni ja jaksaa muutama tunti ennen kun pääsen kotia.

Voi ilpuri, toi on niin tylsää :(
Murkulla kuulostaa oikein hyvälle :)

Itseä alkoi ihmetyttämään kun jomottaa molemmin puolin, ehkä vasemmalta enemmän munasarjat. Onko se oire jostain? Tajusin just et tää on nyt tapahtunut jo useamman kierron aikana. Aikasemmin ei niinkään, että olisin sitä huomannut ainakaan...

jaksamista ilpuri..toi on inhottavaa ku joutuu uuteen kiertoon kerta toisensa jälkeen inshaAllah kuitenki pian teil tulis plussa kans.

Täällä oletettu ovis ois ilmeisesti sittenkin huomenna. Kun tajusin tuon kp1 olevan päivää aiemmin kerran tiputtelu alko jo päivää ennen varsinaista vuotoa.... Tai on milloin on. Tuskin tää kierto on edes meidän, jotenki semmoi fiilis nyt....

Kiitos kaikille! ❤️ olette ihania!!!

Pilvilinna ❤️ voihan sitä varuiksi peittoja heilutella, ei sitä koskaan tiedä. :)

On: tänään en sentään herännyt viideltä, vasta puoli seitsemän. Kovasti odotan jo hoitajan puhelua ja uutisia meidän pikkuisista. ❤️ olkaa lähtenyt jakautumaan nätisti! Ja sitten päästään huomenna siirtoon. ❤️

Pilvilinna meidän gyne sano että mieluummin etukäteen siitä on enemmän hyötyä ;)

Muurahainen ihania uutisia toivottavasti tänäänkin saat huippuja uutisia ja siitä pysyvän pienokaisen<3

Tänään vielä ovisoireita mutta eilen sain selkeän plussan :) tänä aamuna myös lämpö noussut vähän 36.6-->36.8 vieläkö lämpö nousee vai onko tämä riittävä nousu todistamaan irtoomisen?:)

Ilpuri kyllä mä taidan lähtee samaan junaan sun kaa.. Huomenna täti ja tänään nega. :(

Joo, heiluteltiin peittoja kyllä. Eile oli vaa niin hermot ja itkut herkällä, että päätimpä pitkästä aikaa päästää sisäisen 5-veeni valloilleen. :grin Järkyttävää, kun viimeks parikymppisenä teinittänyt tolla tavalla kuin eile.. Kaikkea se tää vauvakuume teettää... :rolleyes:

Hitsi toi murkun tilanne!!:Heartred On ne lähteny jakautuu.. Pakko! :Heartbigred Ja huomenna sitten pikkusten siirtoon!:Heartbigred

Jep. Rusehtavaa tulee jo ja huomenna sit alkaa. Onko kellään suositella hyvää lääkäriä Treen seudulta? Voisin kyllä kilppariarvot kattoo ihan Eka.

Mimmma, pahoittelut negasta! :( voimia sinne! ❤️

Pilvilinna, se on hyvä välillä vähän tuuletella. Kaikkea tämä lapsettomuus teettää siitä olen aivan samaa mieltä. Välillä pompitaan pilvien päällä ja taas välillä viskotaan kirvestä kaivoon. Aina silti sen kirveen sieltä kaivosta vetää ylös, jotta saa taas sen sinne viskata uudelleen. Kaivo raukka! ❤️

Mimmma, no voi että :'( oon niin pahoillani! Kauanko teillä on yritystä? Varmaan oot sen kertonutkin mut en muista. Tää on vaan niin hirveet :(
Mulla tänään jo vähän parempi fiilis kun ei mieti mut sit välillä kun tulee mieleen iskee jotenkin ihan hullu pakokauhu ja ahdistus. Mä olin eilen niin vihainen koko ajan, mies oli et kyllä huomaa et on menkat ja mä olin et to totta hitossa! Kai se nyt on paska fiilis kun aina menee näin. Mut kuten sanoin tänään jo vähän parempi ja kroppa kai jotenkin haluu päästää mut helpommalla kun ei hirveesti koske mihinkään :)

Kp2/n.29 kai ja yk30jotai

Näinpä, allekirjoitan! Mutta sie Muurahainen oot oikeesti urhein nainen minkä tiiän, että oot jaksanut näin pitkäänkin. Ja oikeesti itkettää ihan, kun toivon niin kovasti, että teille se pikkunen nyt suotais:Heartred

Mimmma: Voima halit!:Heartred

Ainiin. Omanapa! Tärkein napa, eiks. NOT, mut kuiteskin. Aivot räjähtää, kun ei tiiä ovista tarkalleen vaikka kierto pitäis olla tasan 30päivää. Niin kävin ovisliuskat hakee (vaikka ehkä liian myöhästä) JA varuiks raskaus kalaöljyt pitämään mun aivoista ja mielialasta huolta, kun Tavan E-epoja kerran ei saa syödä ja ne on ollut hirmunen apu keskenmenojen jälkeen mielen kohottamisessa.

Hei taas kaikille, tulin täältä taustalta huutelemaan :grin

Tsemppiä murkulle! Toivottavasti kaikki menee hyvin :Heartred

Untuvainen, mulla on tuota samaa vaivaa, että kumpikin puoli munasarjan kohdalta kipeytyy/jomottaa. Mulla on huomenna gyne, niin kysyn mitä se voi tarkottaa..

ON: Huomenna on siis se kauan odottamani gyne. Saas nähdä mitä se löytää vai löytääkö mitään. Korvan leikkausaikaa ei oo mulle vieläkään tullut, kauheen turhauttavaa vaan odotella ja odotella.. En usko ollenkaan että sitä keretään tekemään tammikuun aikana niinkun alunperin piti, koska jos oikein ymmärsin, leikkaus menee n. 4kk päähän siitä kun aika on mulle viimein varattu. OmaKannassakaan ei näy mitään.. Oon jo jotenkin niin masentunut ja todellakin heittänyt kirveen syvälle kaivoon, kun tuntuu että ei tästä lapsihaaveesta tule koskaan totta. Ja vaikka se gyne huomenna laittais lähetteen lapsettomuustutkimuksiin, niin sehän menee ens keväälle ennenku sinne päästään. Joskus mietin, että kauheen pitkä aika olla raskaana 9kk. Mut kylläpä se on verrattain lyhyt aika tähän "odottamisen odotteluun" nähden, joka on kyllä paskin elämänvaihe ikinä :banghead:

Pahoittelut negoista ja tädeistä kaikille jotka plussaa toivoivat :sad001 Ja tsemppiä kaikille tilanteisiinsa!
Plussatuulia koko ketjuun :happy093

Ilpuri, ihanaa että hieman on jo parempi mieli ja kipuja ei liiemmin ole. Ja tottakai saa olla välillä paskamielikin! Ei sitä tartte pahoitella, sen verran suurten asioiden kanssa tässä painitaan. voimia sinne! ❤️

Pilvilinna, kiitos, kaikki me täällä urheita ollaan. Sama taistelu jokaisella, toisilla se taistelutanner kestää vaan kauemmin. ❤️
Mikä juttu toi on et E-epoja ei saa syödä, on mennyt multa ihan ohi?!?

Elisenda, älä muuta sano, se odottaminen kun on vaan ja aina sen 9kk, mutta odottamisen odottaminen voi vaihdella moneen vuoteen. Itelläni tulee marraskuussa odottamisen odottamista 3 vuotta täyteen... Mut ei auta kuin nostaa leuka pystyyn ja kohti uusia pettymyksiä. Ehkä se meidänkin aika joskus tulee, ja jos ei tule, niin sille en sitten enää voi mitään. Kaikkemme on nyt yritetty. Voimia sinne leikkausaika ja lapsettomuustutkimusten odotteluun. ❤️

Niksu, ihana ajatus. No ihan päälimmäisenä kiitollisuuden aiheena on äskeinen puhelu klinikalta! ❤️❤️❤️❤️

On: puhelu tuli ja edelleen meitä odottaa klinikalla 4 pikkuista! Olen niin onnellinen tällä hetkellä!!! Huomenna mennään sitten yksi pikkuinen siirtämään minun sisälleni matkaa jatkamaan. Ja se pikkuinen saa kyllä sitten luvan tarttua ja tiukasti kiinni!!! ❤️ Asiasta tarkemmin menen kirjoittamaan blogiini, jos kiinnostaa. :)

Takaisin