Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Esikkon tilanne kuulostaa hyvältä :) 5-6 päivää? Onko meillä siis melko lähekkäin mahikset? Mulla alkaa päivät sunnuntaista ensi perjantaihi. Torstaina oletetusti ovis.

Larissa, Eikä! Voi pylly! No toivotaan että pääsette uuteen kierrokseen pian ja siltä ainakin kuulostaa jos yksityiselle ootte valmiita menemään :) Toivotaan että seuraavaksi tarttuu papu kyytiin :Heartred

Pätkis, määkin nään viivan mut en väriä ja mulla on tullu pc:llä tosta tummempia ja näyttäny et ois punertavakin mut silti ollu viivanpaikkoja vaan :sorry: Mutta toivotaan että sulla enteilis plussaa :)

Pätkis, mä joskus epäselvissä tilanteissa "läpivalasen" alhaaltapäin esim kännykän valolla, niin näkee heti paremmin

Ja kaikille pahoittelut negoista!

nenna, jep on ollu kova elämänkoulu, mutta onneksi nyt on kaikki hyvin :happy:

Gatusan ultrakuulmisia jännityksellä odottelen, tuuhan heti tännekin kertoon sit :happy:

Voi Larissa! Harmi ettei verikoe antanut iloista tulosta... Mut toi piipahdus yksitysellä kuulostaa järkevältä. Voi kun sieltä tulis se ihana super hyper sinnikäs plussa!! <3

Kyllä toi eilinen oli pelkkä viivanpaikka. Tän aamusen pc testiin ei tullu mitään ei edes viivanpaikkaa. Dpo 14 joten eiköhän tässä nyt vaan vuotoa odotella. Vaikka ei tunnu yhtään siltä että menkat vois alkaa...

Pätkis, no voi pöh! :( tyhmät pc:n näkyvät viivanpaikat!

On: tänään piikitän kohta tällä kertaa viimeisen orgalutronin ja illalla sitten se pregnyl joka pitää kahdesta ampullista itse sekoittaa. Toivottavasti ampullit ei kaadu! Sitten ei auta kuin levätä ja ootella maanantaiaamua. Hoitaja kielsi multa huomenna suurinpiirtein kaiken tekemisen, joten ei auta kuin lepäillä huomenna. :)

Muurahainen kp 14, yk 32

Murkku, mua niin jännittää sun puolesta! :nailbiting:

Vitsit mua ärsyttää! Mulle on ilmaantunut sellanen nipistävä ja juiliva tunne vatsaan. Tiedän että taas pää tekee tän mulle, niin kun aina ennenkin mutta ei jaksais että toiveet nousee. Koska tottakai ne nousee. :smiley-ashamed008:sad010

dpo10

Ilpuri, i feel u! Joka kierron lopussa sitä alkaa vaan väkisinkin pohtimaan jos kuitenkin? Toivotaan, että tämä olisi se teidän kierto!!! <3

Jospa tämä olis Se kierto Ilpuri :)

Aina se toivo nostaa päätänsä jostaki... Olis niin paljon helpompaa jos vaan pystyis olla pessimistinä läpi koko kierron..

Jotenkin aina kierron lopussa sitä tuntee kaiken maailman "oireet" ja kuvittelee olevansa raskaana. Vaikka järki koittaa sanoa että tuskin on. :/

Ilpuri: Mulla on vain raskaudessa tuntunut semmonen jännä paineen tunne mitä ei tuu, kun menkat ovat alkamassa. Jospa ne oiski niitä oikeita ja hyviä juimisia :)

Muurahaisen tilanne on kyl kutkuttava. Toivottavasti nuo pistokset auttaisi! :) Eli O-hetki siis käsillä?

Tää odottaminen on yhtä tuskaa. Nyt kun itse on yrittänyt olla ajattelematta koko yritystä silleen ettei edes kiertopäivistä ole tietoa, muuta kuin oletettu ovispäivä ja mahispäivät, että tekis tän itselleen helpommaksi. Niin sanon kyllä, että tää aika on madellut siitä huolimatta.

Dpo11, testi nega. Oloista päätellen olin pitkästä aikaa tosi luottavainen tärppiin.. On ollut niin erilainen olo fyysisesti ja psyykkisesti.. Ei ois pitänyt ... Taas maataan maassa... :sad001 En jaksa oikeestaan edes itkeä, kyyneleet vaan valuu hiljalleen...

Pipanat, olen pahoillani! :( tää vaan on niin väärin!!! Voimia sinne! <3 sit ne perinteiset toiveen nostatus lauseet tähän perään, vielä on mahdollisuus muuttua plussaksi... :) tiedän ei lohduta paljoa... <3 *yrittää repiä pipanattia edes istumaan, ettei kokonaan kastu* <3

tsemppiä kaikille ja plussatuulia :)

no niin täällä vissii odotettu uutisia... rv 6+1 pituus 4.3mm ja sydän lyö kunnolla alhamdulillah. pitäs alottaa miniaspiriini ja lopettaa imettäminen seinään kuulemma lääkkeen takia. ja pah minun veri ei ol paksua joten miks käyttää ja tyttö saa ite lopettaa rinnan syömisen ku haluaa. 24.10 on seuraava ultra inshaAllah.

Pahoittelut Pätkis ja Pipanat! Kyllä meidänkin vuoro tulee, jossain vaiheessa.

Tosi hienoa Gatusa, että kaikki kunnossa ja nyt varmistui kestokin! :-)

Takaisin