Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Kiitos Ms. Lemon! Onneksi tein kotona testejä alkuviikosta niin tulos ei tullut yllätyksenä. Tietty harmittaa että ei päästä pian uuteen hoitoon, mutta onneksi ollaan edes jonossa nyt!

Pahoittelut Larissa, varsinkin jos seuraavaa aikaa pitää vielä nuonkin kauan odottaa. Olisin niin toivonu yllättävää tulosta labrasta ♡ voimia jatkoon! ♡

Voimia Larissa ja iso halaus! Älä jätä meitä kokonaan :Heartred :flower

Minä olen jättänyt muiden ketjujen lukemisen kokonaan. En minäkään jaksa lukea näitä "yk 2 ja menkat, ei saada varmaan koskaan lasta". Tai yk2 ja plussa "oliskin hajonnut pää odottaa pidempään" juttuja. Kaikki kunnia heille mutta ne jutut eivät ole minua varten!

On. Dpo 10 ja kaupasta jäi pari pakettia R-testejä. Tuolla ne laatikossa huutelee. Yritän malttaa su aamuun asti :nailbiting:

Pahoittelut Larissa! Voimia jatkoon!

Pipanat: nykyään tulee luettua oikeastaan vain tätä ketjua. Joskus käyn tuolla Raskaaksi 2016 puolella mutta olen tullut siihen tulokseen että parempi kun ei sielä käy. Tulee vaan paha mieli. Suurinosa siellä on näitä alle 6kk yrittäneitä.

Larissa oon pahoillani :sad001

Pipanat; Miekin silloin tulin suoraan tänne, en viittiny niihin muihin keskusteluihin edes mennä lukemaan. Enkä viitti lukea edelleenkään, tulee tosi paha mieli vieläkin. Vaikka tulinkin tänne jo yk 8.

Pahoittelut muillekin negoille :sad001

Mullakin sellanen "ei tästä tuu mitään, luovutan" olo. Dpo 11 ja testasin tyylipuhtaan negan. Olin tossa vähän laskuissa sekaisin ja menkkojen pitäis siis alkaa 30 päivä.
Vietän nyt viikonloppua perheen kanssa ja koitan saada muuta ajateltavaa..helposti sanottu ku tehty :banghead: :grin

Kyllä ihminen on tyhmä.. löysin yhden pc testin vessasta ja tuli se sitte tehtyä päivä pissasta 4h pidätyksellä...:banghead: Jonkunlainen viivanpaikka siihen tuli näkyviin kun kääntelee testiä mutta joo niitähän pc nykyään antaa,viivanpaikkoja. Että tulkitseppa ny sitte onko vaan viivanpaikka vaan alku jollekin suuremmalle... :pompus:

Että mua ärsyttää, kun kännykällä täällä käyn ja kirjoitan tekstin, tallennan sen ja sitten tykkään jonkun jutusta, niin mun tallentama teksti häviää...

Nyt siis lyhykäisyydessä:
Pahoittelut negan saaneille ... Tulee kyllä niin surku fiilis aina kun täällä negan joku saa...

Pipanat, ihanaa! Tsemppiä sunnuntaille! Voi kumpa tulisi hyviä uutisia! :)

Pätkis, siis saiskohan tästä kuvaa tänne? :) voi kunpa olisi kyseessä joku muu kuin se viivanpaikka mitä pc:t nykyään antaa... :) :)

Muoks. Tuolla on kuva sarja mun oikeasti negahailuroista, jos haluat verrata. :)

https://muurahaisenunelma.wordpress.com/2016/03/05/elamani-negat/

Nyt, kun noista kilpparijutuista on taas puhetta, niin voisin taas itsekkin kysellä, Kun mulla on tuo koelääkitys ollut nyt 2kk ja ekan kuukauden aikana arvot laski viitearvoihin 4.9-->1.9 ja T4 13--->17. Ja nyt nyt mulla on vähän väliä ollut reidet ja pohkeet ihan törky kipeet, ihan ku olis tuntikausia tehny jumppaa tms. Vaikka siis en oo. :D Niin voiko tuo olla jokin oire, että on mennyt liikatoiminnan puolelle lääkityksellä? Onko kellään kokemusta? Mulla vasta ens kuun lopussa olisi tarkotus käydä kontrollilabras, mietin vaan, että käviskö jo aikaisemmin noiden lihaskipujen takia.. Ei tosin oo kyllä mitään sydämmen tykytyksiä, hikoilua tms, muita liikatoiminnan oireita.

Larissa, oon niin pahoillani sun tilanteesta! Voimia ja tsemppiä, paremmalla onnella seuraavaan ivf:ään jahka se sieltä tulee! :Heartred

Eipä tuossa mitään näy kun kuvan ottaa oli selkeämpi märkänä... :/ ehkä se on vaan just se pc:n tyypillinen viivanpaikka... Niitä oon ennenki saanu...

Liitteet

• P1010182.JPG
    P1010182.JPG
    710.7 KB · Katsottu: 291
voi ei larissa voimia, minä niin toivoin että olisit saanu hyviä uutisia. inshaAllah ette sentää noin pitkää joudu oottamaan aikaa vaan pääsette ees vähä nopeammin uuteen yritykseen.

tsemppiä kaikille ja plussatuulia :)

on: huomenna lääkäriin inshaAllah aamulla ja sit saa tietää mikä on tilanne inshaAllah kaikki hyvin.

Larissa:Heartbigred toivottavasti pääsette viel tän vuoden puolella uuteen ivf, tsemppiä!

Mami, huh miten on elämä kohdellut siuta, oot kyllä supernainen:Heartblue

Plussatuulia ketjuun!!
:wav

Pahoittelut Larissa! :(

Pätkis kyllä siinä viivanpaikka taitaa näkyä, mutta jospa siitä vahvistus <3

Omaa: kävin tänään follikkeli ultrassa ja hyvin oli letrozoli auttanut<3 johtofolli oli 21mm ja lima kalvo 10mm :) lääkäri määräsi yhdyntöjä 5-7 päivää ;)

Pätkis, mun silmiin ei näy kyllä mitään :(

esikko, jes! Hienoa että letrot toimii! Ja nyt sitä peittoa heiluttamaan oikein lääkärin määräyksestä :D

gatusalle tsempit lääkäriin :)

pahoittelut negoista :(

Kiitos kaikille sympatioista <3 Mie täällä punon jo uutta sotasuunnitelmaa ;) Otan kaapissa olevat letrot käyttöön nyt alkavaan kiertoon niin eipä ainakaan kierto veny, kun ovis tulee ajoissa. Lokakuun lopussa soitan polille menkkojen alettua, jotta saan sieltä tiedon, että onko ivf tämän vuoden puolella vai ei. Jos ei, niin käydään tekemässä ivf yksityisellä, kun kerta on lääkekattokin täynnä. Kalliimmaksihan se tulee (noin 1500€), mutta ei mun pää kestä ootella tyyliin puolta vuotta! Endokin ehtii vaan entisestään villiintyä siinä ajassa... Ja onko parempaa kohdetta säästöille kuin oma (mahdollinen) lapsi? :)

kattelin noita muurahaisen negahailuroita ja eiköhän se mun oo sellainen tapaus kanssa... Olishan se ollukin liian hyvää ollakseen jotain suurempaa.

Nyt vaan haluaisin että ne menkat alkais että tulis uus kierto ja se seuranta ultra. Vähän pelottaa että tuleekohan tässä vielä jotain lisää mutkia matkaan...

esikko1: Hienoa että letrot ovat auttaneet noin hyvin. :)

Larissa: Kuulostaa hyvältä suunnitelmalta! :)

Takaisin