Ei tää voi olla näin vaikeeta!

minni onnea tuhannesti mashaAllah aivan ihanaa!!! :)

mami kuulin parisen tuntia sit et ukko tulossa kotiin, juristi hakee paperin oikeudest et tuo on selvitetty, faksaa mein juristille ja vie lisäks henkilökohtasest pääkaupungis pääpoiiisiasemalle ja varmistaa et ne kirjaa asiat oikein ettei tartte enää kärsiä noist jutuist.

Hui, mitä kaikkea oot joutunut kokemaan Mami!

Isot onnittelut Minnille :)

Täällä kp1. Tästä tulee välikierto, ainoastaan primolut tasaamaan kiertoa. Ultra ens viikolla vain varmistamaan, et kaikki on clomifenin jäljiltä kunnossa. Seuraavaan kiertoon tulee pistokset+irrotuspiikki+inssi. Oon vähän kauhuissani, kun pelkään rokotuksia ja verikokeita. Voin ihan pyörtyillä verikokeiden jälkeen. Insuliinipaketin näkeminen pistää mut voimaan pahoin.. henkisesti oon tähän koittanut jo varautua loppukesän ajan. Tiedän kuitenkin selviäväni pistoksista, vaikka varmasti ensimmäiset piikit laitetaan kyyneleet silmissä.

Pahoittelut Eltsi menkoista :( Pistäminen helpottuu kyllä kun pari neulaa tuikannut, itsekin pelkäsin sitä aika tavalla mutta siitäkin selvittiin :happy119 Psyykkasin itseäni sillä että jos nää pistokset auttavat sen pikkuisen saamisessa niin mikä jottei!

Mami: onpas siulla ollut vastoinkäymisiä elämässä. Toivon siulle kaikkea hyvää & pikaista plussaa, olette sen ansainneet :)

Gatusa: toivottavasti siellä ongelmat hellittää, hermojen päällehän tuollainen käy :( Onko siulla muuten pahoinvointi jatkunut?

Minnille suurensuuret onnittelut!!! :Heartred

Pipanat ja Triana: miullakin oli niitä perus-alaselkäjomoja ja mahajuilintoja siirron jälkeen, ja jatkuivat vielä plussauksenkin jälkeen. Olin ihan varma että ei tästä mitään tule mutta hyvin siinä kävi :) Ei siis vielä heitetä kirvestä kaivoon vaan tsemppiä piinailuun!!

Mami91: Kohtuuttoman rankkoja asioita olet joutunut käymään läpi. :/ Tsemppiä painonpudotukseen! :)

WM: Ikävää että kävi niin..Eikö tosiaankaan ollut enää mitään mitä yksityinen gyne olisi teidän puolesta voinut tehdä? Ilman että kustannukset olisi liian korkeat.. Voimia jatkoon!

Muurahainen: Tsemppiä huomiseen ultraan! Toivottavasti ultrassa näyttää tilanne hyvältä! :)

Minni2: Onnittelut tytöstä! :)

Omaan napaan ei hirveästi mitään lisättävää tällä hetkellä.. musta tuntuu että kaikki plussaa tosi aikaisin...

Pätkis dpo 10 nega

Mami91, oletpa kokenut rankkoja asioita elämässäsi! Vahva nainet olet, kerta olet selvinnyt kokemastasi. Tsemppiä paljon painon pudotukseen ja toivottavasti plussa tulis. :)

Minnille onnittelut! :)

Larissa pahoittelut. :(

Minni onnittelut:dummy1:
Larissa pahoittelut
Mami91, jestas mitä olet joutunut kokemaan! :Heartbigred

On: Päivät on pitkiä ku odottaa että pääsee testailee..jos edes ehtii ennen ku täti kurvaa paikalle. Ihme menkka jomottelua tuntuu välillä, onkohan ne menkat nurkan takana. ällö olo tulee aina syömisen jälkeen. Pari päivää ollu maha sekasin. Tänään kävin kuopuksen kanssa hesessä syömässä:grin ja se mättö aina maistunu liiankin hyvin. Tänään tökki paprikamajoneesi. Pisti kyllä ihmetyttämään.
Taitaa pää tehdä tepposet! :oops::rolleyes:

Mami, melkoinen elämäntarina sinulla on takana. On hienoa että olet osannut hakea apua ja selviytynyt tuosta kaikesta! Vau!

Minni, onnea ja halauksia <3

Aika stoori Mamilla! <3 Tsemppiä painonpudotukseen! Toivottavasti teillä plussattaisi pian!
Niin ja onnittelut Minnille! :) <3

Itse aloitin myös laihduttamaan viime joulun jälkeen, samalla kun alettiin yrittämään vauvaa. Alkupaino oli 120.1kg ja nyt pyörii siinä 102kg paikkeilla. Paino putosi alkuun helposti ihan tavallisella ruoalla, kun kiinnitti huomiota annoskokoihin ja säännöllisiin ruoka-aikoihin. Aamu- ja välipalan syöntiä täytyi oikein opetella. Ensimmäiset pari kuukautta olin täysin raitis ja herkkulakossa. Sitten alkoi taas satunnainen salliminen nautintoaineille. :D Nykyään tulee liikuttuakin aikalailla enemmän, ja syötyä edelleen yhtä "hyvin", mutta nyt ei paino enään putoa.. Päivän kalorimäärää tarvitisi varmaan pienentää kunnolla. Tai sitten tää on vaan joku "tasanne", kun ei vaan putoa millään.. Motivaatio on vaaan niin kadoksissa ja on jo ihan kyllästynyt olo laihduttamiseen.

Täällä eletään muutenkin aika vuoristorataa näiden lapsettomuus tunteiden kanssa. Olisi vielä montakin asiaa, joihin pystyisi itse vaikuttamaan ja parantaa hedelmällisyyttä. Mutta samaan aikaan on niin saamaton olo ja sitä koittaa korvata paheilla tätä epäonnistunutta oloa, vaikka se vain pahentaa tilannetta. :(

Tänään ensimmäistä kertaa tuli itkettyä lapsettomuuden takia. Joka kuukausi sitä vaan koittaa piristää itseään ja miettiä, että kyllä me vielä vauva saadaan. Uusi kierto, uusi mahdollisuus.. plaaplaaplaa... Ja aina sitä jotenkin on uskonut omia lohdutuksiaan. Tänään en uskonut.

Mimmi kp 2/25-29 yk 12.

Mami ihan sanattomana olen minäkin kun luin tekstisi,tosi paljon olet joutunut kokemaan. Tosi hienoa, että olet kuitenkin saanut apua ja selvinnyt kaikesta tuosta kauheudesta,ja miten ihanaa että olet löytänyt rinnalle hyvän rakastavan miehen johon voi luottaa:Heartred
Minni:
paljon onnea pienestä ihmeestä:Heartred
Pätkis:
pahoittelut negasta,voi jospa sieltä vielä se plussa tulisi!!!
Pipanat: Minä niin voin samaistua tuohon tunteeseen ja voi sitä odotusta kun pissaa tikkuun ja sit romahtaakin. Toivotaan että tuleva pissatikku toisi kuitenkin hyviä uutisia sinne :)
Mimmi: Tsemppiä sinne,tuttua tunteiden vuoristorataa.
Kipsuli: jospa sieltä olisi plussa tuloillaa :)
Muurahaiselle: isot tsempit ultaan :)
Eltsi: jospa se kaikki kärsimys palkittaisiin maailman parhaalla palkinnolla,tsemppiä välikiertoon ja koita olla jännittämättä,vaikka helppohan se on täältä huudella ;)
Gatusa: toivottavasti siellä on jo kaikki hyvin ja mies kotona,tsemppiä.
WM: tosi kurjaa ja harmillista ettei julkiselta saa apua,toivon silti vielä pientä ihmettä sinnekin!!!! kaikkea hyvää teille ja voimia!!!

Muokattu viimeksi:
rive mulla etomista jos nälkä muuten on olo helpottan mut ku oireet helpottaa ni mul on liitoskivut alkan ja kasvukivut eli vaikee kuvitella et oisin rv 5+3 menossa. hipasutki on taas tuntun välillä et saapi nähä mitä pe tai la ultra sanoo inshaAllah... :) taitaa tämä pikkunen olla yhtä pippurinen tapaus ku siskosa ja veljensä :)

helinäkeiju ukko on iha just täällä joten hymy on korvissa vaikka se käyki usein mun hermoille :) en siltikää halua saman toistuvan ku joulukuussa...

Terve taas kaikille. Olen kyllä käynyt lukemassa kirjoitukset, mutta ikävä kyllä en ole ehtinyt/jaksanut kommentoida pitkään aikaan. Välillä tuntuu että aika on niin kortilla kun kaikki normitoimet vievät enemmän aikaa kuin ennen, tarvitsen enemmän unta ja silti pitää hoitaa töiden lisäksi kotia. Mutta nyt enää kaksi päivää töitä jäljellä, jes!

Murkun kuulumisista olen tosi iloinen, kiva kun tekin päätitte katsoa myös hoitokortin. Toivon niin että tärppää! :)

Larissalle pahoittelut jos tosiaan tulos pysyy negana. :sad001 Kyllä olis saanut jo tärppi käydä.

Gatusalle ja Minnille onnittelut! :)

Hienosti monella mennyt painonpudotus, hatunnosto! :)

Ilpuri kiva kun palasit, ja että kilpparilääkitys on saatu kuntoon.

Ääh sori nyt en muista enempää vaikka tuntuu että jotain piti vielä sanoa. Ai niin, ainakin jes Myylle että pääsette taas yrittämään!

Mulla oli tänään toinen lääkärineuvola. Tänään 34+4. Ultralla katsottiin että vauva on jo pää alaspäin, mutta muuten neuvolan ultralaitteen kuva oli kyllä niin sumea että siinä ei muuten päässyt ihailemaan pientä. Eikä lääkäri kyllä edes yrittänyt näyttää profiilia. Mutta pääasia että on siellä oikein päin, kohdunsuu edelleen kiinni ja verenpaine hyvä. Muutenkaan ei mitään huomauttamista.
Toivottavasti ehdin käydä foorumilla vähän useammin kun työt loppuu. Odotan sitä kyllä innolla, vaikka on töissäkin ihan kivaa.

Pilvilinna: hyvä kuulla että on edes joku jolla plussa näkynyt vähän myöhemmälläkin :) tuntuu että monessa paikassa hehkutetaan kun plussaa/haamua näkyy jo tyyliin dpo 9. :D

Toivottavasti nämä on plussaa enteileviä oireita eikä pms oireita... Rinnat edelleen arat, repäisykipuja.. mieliala on ihan sekaisin.. itku on herkässä.. ei mulla yleensä näin voimakkaat pms oireet ole...

beisla hyvä että siellä kaikki hyvin alhamdulillah. jaksamista tulevaan koitokseen, ei enää montaa viikkoa jäljellä...

täällä ukko kotona ja koisaa jo ku iha kuitti. iteki kohta varmaa meen nukkuu ku alkaa uni painaa tosin mlla on ongelmana tiheä nälkä...enää ei voi myöskää nukkua selällää kunnol ku hengitys vaikeutuu jo, en iha näin nopiast näit kaikkia oottan itelleni mut minkäs teet.

Pätkis: millon testaat seuraavan kerran?

Mulla kans rinnat tosi turvonneet ja kipeät, on kyllä yleensäki näinä päivinä mut tuntu et nyt alko aiemmin. Ja alamahan vihlomiset/nippailut tuntuu erilaisilta ku ennen.. Jotain kummallista aika tumman ruskeaa niukkaa vuotoaki oli tänään, ei oo ihan tuommosta koskaan ennen ollu. Joka tapauksessa testaan vasta perjantaina jos siihen mennessä ei tuu täti, dpo12 (kp24/25) nyt.

Pätkis85: Milloin pitäisi tädin vierailla? Toivottavasti ei vieraile. Oon katsonu, että ollaan aika samassa vaiheessa enkä mä oo vielä testannut.. eikä Oo kyllä oireitakaa.. tiarellahan sai ensin negan ja 2-3pv siitä haamun, Älä vielä luovuta :)

Mami: Voimia ja Tsemppiä! <3 yhdelle ihmiselle liikaa, mutta josko nyt teille pelkkää hyvää <3

Takaisin