Terve taas kaikille. Olen kyllä käynyt lukemassa kirjoitukset, mutta ikävä kyllä en ole ehtinyt/jaksanut kommentoida pitkään aikaan. Välillä tuntuu että aika on niin kortilla kun kaikki normitoimet vievät enemmän aikaa kuin ennen, tarvitsen enemmän unta ja silti pitää hoitaa töiden lisäksi kotia. Mutta nyt enää kaksi päivää töitä jäljellä, jes!
Murkun kuulumisista olen tosi iloinen, kiva kun tekin päätitte katsoa myös hoitokortin. Toivon niin että tärppää! :)
Larissalle pahoittelut jos tosiaan tulos pysyy negana.

Kyllä olis saanut jo tärppi käydä.
Gatusalle ja Minnille onnittelut! :)
Hienosti monella mennyt painonpudotus, hatunnosto! :)
Ilpuri kiva kun palasit, ja että kilpparilääkitys on saatu kuntoon.
Ääh sori nyt en muista enempää vaikka tuntuu että jotain piti vielä sanoa. Ai niin, ainakin jes Myylle että pääsette taas yrittämään!
Mulla oli tänään toinen lääkärineuvola. Tänään 34+4. Ultralla katsottiin että vauva on jo pää alaspäin, mutta muuten neuvolan ultralaitteen kuva oli kyllä niin sumea että siinä ei muuten päässyt ihailemaan pientä. Eikä lääkäri kyllä edes yrittänyt näyttää profiilia. Mutta pääasia että on siellä oikein päin, kohdunsuu edelleen kiinni ja verenpaine hyvä. Muutenkaan ei mitään huomauttamista.
Toivottavasti ehdin käydä foorumilla vähän useammin kun työt loppuu. Odotan sitä kyllä innolla, vaikka on töissäkin ihan kivaa.