Murkku, kiitos!

jännittää kyllä että lähteekö paino tippuun, no on se nyt jopa 2,5kg pudonnut mutta se ei vielä kerro mitään
Enni, haha, no ei meilläkään mies helposti puhu, se lähinnä heittelee asiat ilmoille yleensä

Oon itekin huono puhuun, tai pääsen alkuun mutta sit saattaa tyssätä, varsinkin jos en osaa hyvin selittää asiaani
Meritähti, joo on palkinto kohdillaan mutta vaikeeta tulee silti oleen tällaselel herkkupepulle joka rakastaa siis ihan perus ruokaa ja herkkuja

koko ajan on ollut mahdollisesti hyvä palkinto painonpudotuksesta= mahdollinen rasakaus, mutta tietty toi on eritavalla palkitseva kun on konkreettista eteenpäin menoa, saa tietää että jos onkin joku muukin este raskaudelle kun ylipaino. Mulla on painon kanssa ollut ongelmia kaaauan ja sen alku on pitkä tarina, mutta olen siis ylästeella ollessa jo pudottanut 30kg painoa ja sitten oli myöhemmin syömishäiriö josta parantumsien jälkeen en ole kunnolla uskaltanut painoa pudottaa ja neuvolassa silloin sanoivatkin että ei oteta painosta stressiä ettei vaan laukea raskauden myötä/jälkeen häiriö uudestaan.
Ilpuri, niin sitä minäkin sanoin joskus kun vasta pyöriteltiin ajatuksia. Pihin ajatusmaailma on omanlaisensa, ei oo oikein looginen
Minäpä sepostan paino taisteluni tähän alle
Elikkäs, mulla oli seksuaalinen hyväksikäyttö kun oli 6v ja kävin vuosia terapiassa ja jossain kohtaa äiti alkoi lahjomaan minua että suostuin enään sinne menemään, bussimatkat oli tuskaa kun oli niin kova matkapahoinvointi ja laattasin aina bussimatkan jälkeen ja olihan se noloa, tästä syystä äiti sitten vei mut matkanvarrella olevaan namitukkuun, ja siitä se sitten jossain kohtaa lähti. Oon aina ollut isoluinen ja vähän rotevampi. Kotona oli myös vaikeeta, äiti oli 4 laspen yh tosi huonolla palkalla, joten oli paljon pois kun yritti saada meidät elätettyä, en silti koe sitä negatiivisena että äiti oli paljon pois, toki se osi mahdollistanut sen että musta ois voinu tulla aika hulttio jos luonne ois erialinen

Mutta siis raha oli tiukassa ja ruoka sitä mtiä halvalla sai.. No kuitenkin 7 luokalla painoin jo lähemmäs 100kg ja sain pudotettua sen 30kg.
No kävipä niin että 15vuotiaana tuli toinen hyväksikäyttö tapaus ja romahdin täysin, nää tapahtu molemmat meidän naapurustossa ja molemmat miehet oli kavereiden isä ja toinen isäpuoli.. Eka mies tappoi ittensä ennen oikeudenkäyntiä ja toinen sai tuomion kahdesta lapsenseksuaalisestahyväksikäytöstä, joutu jopa korvaamaan 1500€ ja selvisi tietty ehdollisella ensikertalaisena.. No ton jälkeen olin mielisairaalassa jonne pyysin ite päästä että pääsisin elämässä eteenpäin plus koin että siellä olin turvassa, silloin tuli kuviin syömishäirö ja söin pahimmillani pikku piltin päivässä ja senkin oksensin, ihan kauheeta aikaa ja en enään ikinään halua tota syömishäiriö helvettiä kokea

Kun olin toipunut tosta episodista niin 18 vuotiaana mut raiskattiin, tästä ei tullut tuomiota syystä että, tuomarit totesivat että asia on tapahtunut mutta suomessa ei tuomita jos on epäselvää että onko syytetty ymmärtänyt kieltosanan EI, ÄLÄ jne.. Siitä toivuin nopemmin tuli vähän fiilis että joko taas, hain apua ja vuodenpäivät meni niin aloin taas olemaan ok. Mua myös koulukiusattiin ihan eskarista lähtien ja se oli myös fyysistä välillä..
Aika pian ton raiskauksen jälkeen tutustuin nykyiseen mieheeni, ja meni puoli vuotta ennen kuin uskaltauduin tapaamaan livenä hänet. JA no koska olin aika hunossa hapessa niin oli pakko pistää suhteelle jarrua ja jokunen kuukausi oltiin erossa, mutta sitten mies alkoi taas lämmitellä minua, aika sitkeä sissi täytyy myöntää

Siitä sitten edettiin nopeasti kihloihin ja muutettiin yhteen ja sitten reilu vuosi yhteenmuutosta ilmoitti esikoinen tulostaan 10kk yrityksen ja muutaman keskenmenon jälkeen. Paino on vaan lisääntynyt vuosien varrella ja raskauskiloja tuli 30 ja niistä vielä suurinosa on jäljellä kun synnytyskään ei mennyt ihan putkeen ja toipuminen kesti 10kk jonka jälkeen alkoi pojan yöheräilyt, heräsi 15-20 kertaa yössä! :arghh: Ja nyt ollaan tässä pisteessä, kiloja 127

ja BMI reippaasti yli 40

Mutta kiloja oli noin 100 kun aloin esikkoa odottamaan, että epäilen kyllä sitä että pelkkä ylipaino ois meidän lapsettomuuden syy, tossa välissä jo sain 10kg pois mutta sepä tuli takaisin kun tuli kuukausien sairastelukierre ja teloin jalkani tosi pahasti lomareissulla, vieläkin on kipeä jalka mutta pystyy sillä jo maltillisesti urheilemaan.
Mami kp 12/27-29 yk 27