Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Hei, täällä on nyt aika paljon uusia nimimerkkejä kirjoittelemassa, niin kertokaahan tietonne, niin lisään teidät etusivun listalle. :)

Voi kuinka ihanaa Helmiina! Aina yhtä ihmeellistä kuulla ne pienen sydämen äänet, asioista tulee silloin enemmän totta! <3

Helmiina ihanaa!!!!!:)
Maggie: harmittaa vaan jos ovis ei yhtään buustautunut aikaisemmaksi kun sitä yritettiin,kun oma ovis on tullut aina siinä kp20-30 välillä kuitenkin,mut jospa vaikuttais sitten oviksen laatuun kuitenkin. Koitan olla malttavainen,ja eipä tässä muutakaan voi :)
Ihanaa että siellä saadaan nauttia pienestä,jospa rytmit löytyisi pian ja onneksi on mies tukena :)
Larissalle isot tsempit,jospa huomenna olisi siirto :)!!!!!!!

Helmiina, onnea :Heartred

Larissalle tsemppiä huomiselle! :) Jännittävää!

Helinä, harmi jos ei letrot tehonneet vielä tähän kiertoon, mutta pidetään peukut pystyssä torstaille! Toivottavasti viimestään ens kiertoon auttaisi.

ON: Meillä lyödään kapuloita rattaisiin urakalla, näymmä :( miehen leikkaus ei vissiin onnistunut niinkuin ois pitänyt.. ja mä saan tietää torstaina, joudunko ite korvaleikkaukseen :banghead: mulla on toisessa korvassa sellainen aika-ajoin uusiutuva vaiva, on leikattu jo kaks kertaa muutamia vuosia sitten.. mutta aattelin niin, että jos tuo ukko tuosta kuntoutuu ja kävis niin että tuun raskaaksi, niin surutta siirrän sen korvaleikkauksen vaikka kahen vuoden päähän!! :mad: mutta voispa se sinne mennä muutenkin se leikkausaika, on tää kunnallinen terveydenhoito vaan niin ripeää :grin alkuvuodesta laitettiin mut korvalääkärijonoon, nyt vasta pääsin pään tietokonekuvaukseen...

Elisenda: kiitos peukutista,jospa torstai olisi toivoa täynnä ;) joten peukut sinullekin sinne,että et joutuisi leikkaukseen ja tosi harmi jos miehen leikkaus ei onnistunut :( toivottavasti kaikki kääntyy pian hyväksi!!!

Onpa täällä paljon ihania ja positiivisia uutisia tullut :happy: Paljon onnea plussanneille ja uusille äideille! :Heartred Ja pahoittelut kaikille keitä on koetellut huonot jutut :sad001 ON: Itse oon vähän pitänyt foorumilomaa, parhaani mukaan yrittänyt vähän jättää vauvailua taka-alalle ajatuksiin; helpommin sanottu ku tehty taas :hilarious:varsinkin nyt kun pitäisi tikuttaa ovista ja toivoa että se mulla tapahtuu. Olen jo pari päivää testaillut ja jatkan siihen saakka kun täti tylynen kyläilee jälleen,jos mitään ei testiin pompahda tietenkään siinä välissä. Sormet ja varpaat pystyyn että toimin normaalisti :nailbiting: Ja juu eli mun tiedot: Labanen yritystä 11/15 ja esikoinen toiveissa :)

Helinä, toivotaan että torstaina olisi jotain kehitystä jo tapahtunut! Mutta jos tämä kierto ei onnistu niin seuraavassa kierrossa nostavat varman letron annostusta. Mutta nyt tsempit, että folli lähtee kasvuun!

Elisenda, kylläpä siellä vastustaa :sad001

Labanen, toivotaan mojovaa o-plussaa sinne!

Tsempit ja terkut kaikille muillekin kierron/raskauden/vauvaelämän vaiheesta riippumatta!

Napaa: JES! Siirtoon päästään :) Kaikki 3 alkiota olivat selvinneet sulatuksesta, tänään siirretään yksi 8-soluinen ykkösluokan alkio :love2 Kahta muuta viljellään perjantaihin asti ja pakastetaan blastoina. Nyt vaan toivotaan että kaikki alkiot on sinnikkäitä sissejä! :wav

Larissa kp 17, siirtopäivä!

Larissa, on kyllä päivän paras uutinen!! :) oon ihan fiiliksissä täällä.. :) nyt vaan sitten hitsisti liimaa pikkuiselle matkaan! :) tuuthan kertomaan kun siirto on tehty? :)

Voi Larissa!! Ihanaaaaaaaa!!! Teille niin tulee kesävauva :wink Oon niin onnellinen sinun puolesta että sulatus meni hienosti! Nyt on todelliset piinaviikot edessä :nailbiting::grin

Ihanaa Larissa! :) nyt toivotaa et kaikki menee nappiin!

Pikainen omanapa; me taas odotellaan 2kk. Mieheltä otetaa kaikki verikokeet + urologilla pitäis päästä käymää. Kolmannen simppanäytteen voi käyä jättämässä.
1.11 sit jos mitää ei löydy, niin päästään ivf-jonoon.
Naistenklinikalla tällä hetkel ivf-jono on n.6kk :/
Eli tosi pitkä prosessi vielä edessä ennen ku mitään tapahtuu.

Larissa mahtavia uutisia! :happy: Nyt toivotaan, että tämä ykkösluokan alkio tarraa niin kovasti kiinni, että tulee sitten masun ulkopuolelle ykkösluokan vauvana. :joyful:

Murkku sielläkin alkaa pian tapahtumaan. Seuraan täältä taustalta teijän icsi-taivalta ja pidän sormet ja varpaat ristissä, että sinäkin olet pian masunkasvattelija. :happy:

Paljon, paljon plussatuulia ihan kaikille! Toivotaan, että kylään tulleet ei-kutsutut tädit pakkaa pian tavaransa ja saatte kunnon plussa-aallon aikaiseksi, että koko ketju tyhjenee!! :smiley-bounce016

Peukkuja pidän Larissalle! :)

On: oviksen odottelua vielä... ovistesti aika samanlaisia ollu tässä pari päivää... tämän päivän testi ylimpänä. Varmuuden vuoksi aloitettiin jo tallettelut... Mutta sellainen pikku p*aska homma tuli että mulle iski yöllä ihan kauhee flunssa. Toivottavasti ei vaikuta ovikseen ym.. :/

Pätkis kp 11

Liitteet

• P1010111.JPG
    P1010111.JPG
    724.4 KB · Katsottu: 211
Meritähti, hyvää kannataa odottaa! Mä olen ymmärtänyt että NKL:lla on aina tuo 6kk IVF jonoa. Se on just se hoitotakuu, väkeä kun on täällä hoidossa niin paljon!

Pätkis, sieltä se on tulossa! Hyvältä näyttää!

Mä en tähän ketjuun kuulu mut alkusyksystä -14 raskaaksi -14 ketjussa Larissan kanssa kirjoteltiin kovasti onnea ja tsemppiä tän päiväiseen siirtoon ja pienelle liimaa ja jarrusukkia mukaan!

Ihan täysin satavarma en oo et ollaanko murkun kanssa ko ketjussa kirjoteltu mut ihanaa et miehesi on lupautunut hoitoihin menoon. Kovasti plussatuulia teille ja saisitte molemmat vihdoin ja viimein pitkän odotuksen jälkeen plussan ja pienen nyytin!

Anteeksi jos joku pahoittaa mielensä kun käyn täällä ketjussa se ei ole tarkoitus!!

Toivotaan että ovis löytää pian tiensä tänne. :D
Olen kyllä niin yllättynyt että clomeista ei tullut mitään sivuoireita. Saan yleensä tosi herkästi haittavaikutuksia lääkkeistä..
No eipä kai oireettomuus automaattisesti tarkoita että vaste lääkkeelle on huonoa...

Tsemppiä odotteluun meritähti90! :)

Tsempit täältäkin odotteluun meritähti,odotus on kurjaa mutta jospa se palkittaisiin parhaalla lahjalla :)
Pätkis teille toivon oikein mojovaa ovisplussaa jospa clomit on tehneet työnsä.
Larissa: HUIPPUA,paaaaljooon tarrasukkia nyt valioyksilölle <3 ihanaa kun viimein pääsette siirtoon. Pidän peukut ja varpaatkin pystyssä että kaikki menisi hyvin!!!!!!

Pakollinen ketutusavautuminen...

Aikasemmin oon kärsiny niin epäsäännöllisistä menkoista että huhhuijaa, mutta nyt ne ei vois enää tarkemmat olla. Melkeinpä kellontarkasti jo tulee Turhauttavaa, masentavaa ja ja ja... Harmittaakin niin kamalasti kun huomaan että voin vähän tiuskia lapsillekin jo juuri kun alkaa menkat lähestyy. Tää on kyl niin kamalaa. Miten voikin olla näin vaikeeta.
Pieni avautuminen tän kaiken keskellä :(

Takaisin