Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Vuotaa vielä ja ultrassa tänään kävin uudestaan. Vauva voi edelleen hyvin ja saatiin poikalupaus. <3
Vuodon syytä ei löytyny, varmaan se rasitus koska illasta alkaa vuotaa enemmän. Kohtu reagoi päivän rasitukseen runsaammalla vuodolla kun pääsen sohvalle lepäilemään.
Ei ollu tulehusta tms.

Mintukka, hyvä että kaikki on edelleen vauvalla hyvin! <3 Jospa se vuoto lakkaisi. Toivottavasti saat levätä tarpeeksi :)

Murkku, jes aivan mahtavaa!! Toivottavasti yksityisellä olisi lyhyet jonot ja pääsisitte pian tositoimiin! :)

Mintukka: mun tuttavalla vuosi alusta saakka eikä syytä löytynyt, mutta potra vauva sieltä vaan lopulta tuli, yliaikaisenakin vielä! Todella kurjaahan se on mutta onneksi vauva voi hyvin

Mulla tuli yhtäkkiä aikaa sellanen olo yöllä et jotain tapahtuu sisuksissa, kun silleen juili hetkellisesti maha, mutta hyvin hyvin epätodennäköistä voi olla, kun tallettelut meni ihan ohi kyllä. Nyt kp 24/28.

Elisenda, mieheltä otetaan siemennestenäyte tutkimusten alussa. Eka tulos oli kehno, aateltii et johtui pitkästä keuhkokuumeesta, mut toinenkin näyte oli huono. Kiveksissä liikaa lämpöä ja siittiöt kuolee.

Murkku, ihan superloistavaa!!! :) oon niin iloinen teidän puolesta <3

Mintukka, onneks kaikki hyvin! Nyt yrität välttää stressii ja rehkimistä, lopputulos palkitsee kyllä<3

Meritähti, nyt ymmärsin! Onko sitä lämpötilaa mahdollista laskea mitenkää? Tai siis auttaako jos käyttää väljiä vaatteita tms..

Untuvainen, muutaman päivän päästähän se selviää, että tuleeko täti vai tapahtuiko jotain muuta :) Mun kaveri luuli että olivat viikko oviksen jälkeen vasta peittoja heilutelleet, mutta tulikin raskaaksi! Ei käyttänyt ovistestejä, joten varmaan luuli sitten oviksen tapahtuneen eri aikaan. Testailetko sinä oviksen ajankohtaa?

Alina, onnea plussasta!! :smiley-angelic003

Larissa, ihanaa nyt se tapahtuu! Plussaa kohti! Oliko sulla nyt vehnis käytössä limiksen painamiseen? Vai vaikuttiko lääkitys non hyvin?

Niksu, toivottavasti sieltä tosiaan muutama siittiömedes löytyy! Oletteko kertoneet tilanteesta kenellekään? Millä,fiiliksellä mies on?

Diabolcat, täällä vähän sama "katkeruuden" fiilis nostaa välillä päätään. Ei muiden raskaudet minulta ole pois mutta.... Pääsin tästä fiiliksestä jo vähän irti mutta taas se yrittää luikerrella paikalle

Muurahainen, :happy093 Eipä tässä muuta :happy: Yleensähän yksityisellä ei juurikaan jonoja ole!

Mintukka, laittoivatko saikulle? Onnea poika lupauksesta!

On. Täällä kp 3, kierto oli sitten 30pv eli normi rajoissa mutta siltä on tunne että oli ovuloimaton kierto. Nyt pitäis saada varattua gyne jonnekin noin kp10 kohdalle. Se vaan sattuu tietty mun tuurilla vkon lopulle mutta pitää yrittää.

En mä koe katkeruutta mut ehkä vähän kateellinen, kun joillekin se on niin paljon helpompaa. Silloin jos lapsi tulee huonoihin oloihin ja ehkä vahinkonakin, silloin saatan jotain katkeruuttakin tuntea.

Pipanat eivät laittaneet ja verinen vuoto loppu eilen, onneks. Näillä viikoilla ku ei oikein voi tehhä mitään jos olis kesken menossa. Sitten jos vuotaa rv 20 lähtiin niin sit saikulle ja vuodelepoon.

Onpas mennyt pari päivää hirveesti humus ja kiireellä, en ole edes ehtiny lukemaan foorumia :D

Minulla, hyvä et siellä oli kaikki ok ja onnea poikalupauksesta :)

Murkku, teillä niin upeita uutisia! !

Larissalla kans h-hetki lähempänä, fiiliksissä ollaan mukana :)

Mä tässä ajattelin että voi tikuttaa oviksen tässä kierrossa, womanlog väittää et ois ovis kp17, kun tuo edellinen kierto meni 33 pv, mut sehän johtu nyt jostain muusta joten rupeen kyllä tikuttaa jo kp1 kun niitä testejä nyt löytyy kaapistakin.
Eilen oli koulutuksessa jossa saatiin ihana 3 ruokalajin illallinen viineineen, kyllä oli mukavaa :D ja vasta tiistaina töihin nii saa ottaa pari päivää rennosti :)

Murkulle, jes vielä tätäkin kautta! Ilmoittele miten asiat lähtee etenemään :)

Pipanat, pas tehdään luomu kiertoon joten poppaskonsteilla olen limiksen kasvatellut :D Eli vehnänalkioöljyä, greippimehua ja vadelmanlehtiteetä. ;) Ultran jälkeen vaan pariksi päiväksi tuli bemfola auttamaan follin kasvua ja tänään pistän pregnylin jotta ovis tapahtuu varmasti ennen siirtoa. Mitään lääkettä limiksen kasvatteluun ei ollut käytössä. Mikä fiilis sulla nyt on? Kurjaa, että jouduit uuteen kiertoon :(

Mintukka, toivotaan että on harmitonta/rasituksesta johtuvaa ja että kaikki menee loppuun asti hyvin <3

Ilpuri, ihanaa että pääsit vähän nautiskelemaan :)

Larissa kp 13

Kyllä mä tiluttelinkin mutta tuli niin utopistista tulosta että vois luulla et oli kolme kertaa ovis
Mun tuttavapiirissä on tosi moni raskaana ja luojalle kiitos oon kuullu niistä vasta puolivälissä. Tuntuu jotenkin musertavalle välillä noi uutiset. Ehkä ikävin juttu sattui, kun kaveri kertoi et vahinko kävi ja hän meni keskeytykseen. Sitten samainen tyyppi kertoo että on niin hedelmällinen et riittää kun pesee kalsarit samassa koneessa miehen kans niin johan on raskaana No, hän ei tiedä tilanteestani, eikä tule tietämäänkään. On sen verran aliarvoista juttua lasten saankin suhteen muutenkin.
No, ehkä se meidän muittenkin vuoro täältä tulee!
Onneks telkusta alkaa Antti tuiskun joku keikkasysteemi niin saa siitä tyypistä energiaa

ihana että vuoto loppu mintukka, nyt lepäile. pitää sanoa et ihmettelen kyl ettei saikkua antan tai muutakaa sulle, tääl missä asun on iha eri meno, mul ku todettii hematooma ni vuodelepoa eka kolmannes, sit ku tuli tokal kolmanneksel supparei ja oli muitaki kovia kipui ni vuodelepo komennus oli sinne rv 32 asti vähintäänki. en kuitenkaa vuotanu kertaakaa mut sentää mua valvottii ahkerast. jaksamista ja onnea poikalupauksesta mashaAllah :)

murkku ihania uutisia, inshaAllah tuosta on teille apua ja pian olet odottamassa tein omaa pienokaista :)

ilpuri plussatuulia ja tsemppiä, on ollu ikävä!!!

tsemppiä ja plussatuulia kaikille tasapuoisesti täältä kaukaa etelästä :)

on: alkaa olla kierto lopuillaan, varmaa ehkä viikko jälellä ja sit näkee miten käy inshaAllah. nyt on eläintenrehu myyty kokonaan ja alkaa kodin etsintä inshaAllah kunha ukko jaksaa liikuttaa itteään sitä varten. 10pvä kuluttua onki jo sit eid kabira eli lampaat laskee viimeisiä elinpäiviään täällä suunnalla, me ei olla päätetty viel mitää et mitä tehää mein uuhelle pässi on liian nuori vielä.
tyttö on aivan ihana mashaAllah, sukulaiset ihastellu häntä ja hänen käytöstä ja sitä että osaa puhua jo paljon ja vielä useammalla kielellä. itsepäinen tyttö ku mikä mut niihä mein suvus on kaikki :)

Gatusa ku se vuodelepo ei auta mitään vielä rv 14 jos on menossa kesken. Ja tod näk jos rasituksesta vuotaa, niin ne tulee vain emättimen limakalvoilta ei kohdusta. Asiahan olis eri jos mullakin olis hematooma, mut mitään sellasta ei löydetty vaan vuotaa tuolta emättimestä.

nii joo sulla eri tilanne ku mulla sillo. no inshaAllah ei enää vuotelis sulla ja saisit nauttia raskaudesta, sentää eka kolmannes on jo takana ni voi huokasta jo vähä paremmin inshaAllah. :)

Untuvainen, voi että miten käy vihaksi tuo kaverisi kuvio :(

Gatusa, toivottavasti on tärpännyt :)

Mä en saa ilmoituksia uusista viesteistä puhelimen sovellukseen :( käytiin tuossa koiria juoksettaa meren rannassa, ihanasti meidän pieni koirakin uskalsi kahlailla ja juosta rannassa. <3 vähän on tylsä vaihe kierrossa nyt, ens viikonloppua odotellessa että sais alkaa tikuttaa ovista

Takaisin