Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Pipanat ja Katrsuka, teidän plussatestejä ootellessa! ;)

Rive, älä kiduta meitä vaan tee jo r-testi! ;) Vai miten kauan sulla on aikaa irroituspiikistä? Mulla näkyi pregnyl r-testissä vielä 11 päivää piikistä.

Ms. Lemon, pahoittelut menkoista :(

HannaMi, noiden testien perusteella sanoisin, että et ole (ainakaan vielä) ovuloinut. Jos sun kierto oli viimeksi 31 pv ja ovis oli jo kp 9 niin sulla on normaalia pidempi luteaalivaihe (eli aika ovulaatiosta menkkoihin) kun se on 22 pv! :O Sinuna jatkaisin oviksen testaamista vielä. Kuten Pipanat jo sanoikin, ovistestissä pitää testiviivan olla joko vahvempi tai yhtä vahva kuin kontrolliviivan, jotta se on plussa. Keho saattaa myös yrittää ovista (viiva vahvistuu testeissä) , mutta jostain syystä munasolu ei irtoa esim. flunssan takia, jolloin viiva haalenee ja ovis tuleekin myöhemmin. Mulla esim näkyy koko kierron ajan o-testissä jotain viivaa, mutta oviksen aikaan se on selkeästi plussa. Jopa kierron lopussa saattaa näkyä vahvakin viiva testissä, sillä lh nousee ennen menkkoja jonkin verran. Mutta jos o-testiin saa plussan ennen menkkoja niin se voi kieliä raskaudesta :)

Pätkis, en toivo menkkoja sinne vaan plussaa! Tänne sen sijaan voisi joku lähettää menkat :D

Tasapuolisesti tsempit taas kaikille :)

Larissa, melkein 10 viikkoa zoladexin jälkeen ja menkkoja edelleen ootellaan...

Muokattu viimeksi:
Mintukka ja Jennie, olen todella pahoillani :sad001
Toivottavasti Mintukka kaikki kääntyy vielä hyväksi ja hätää ei ole ja saat selvyyden pian!!!
Pätkikselle: pikaista tätiä tai plussaa paikalle ja larissalle täti paikalle ja heti :D
Pipanat: Täällä myös menossa dpo10,pientä tuhrua tuli muutama tippa pe iltana ja la aamuna ja sit loppui,selkäjuilintaa on ja äsken tehty testi nega,joten tätiä odotellessa, onneksi torstaina tehtiin lähete tutkimuksiin ja hoitajalle pitäisi päästä noin neljän viikon kuluttua. Jospa siitä sitten pääsisi jo tutkimuksiin pian. Plussatuulta sinulle!!!
Plussapuhuria (pysyvää sellaista) kaikille nyt tähän alkavaan syksyyn!!!!

Muokattu viimeksi:
Kylläpä kävi klassisesti! Aattelin varalta testata ja juuri kun olin saanut tikun kasteltua niin menkat alkoi :D Kyllä on tädillä huumoria... Noh, huomenna voin soittaa polille ja sopia pas-aikatauluista :)

Helinä, jospa siellä alkaisi asiat etenemään nopsaa joko tutkimusten tai plussan muodossa! :)

Larissa kuulostaa niin tutulta. Mulle on käynyt useasti noin tai sitten ne alkaa seuraavana päivänä. Joskus jopa tein testin vaan siksi että "no näin saa ainakin tädin paikalle":grin

Hyvä juttu Larissa että sait menkat houkuteltua esiin.. :)

Täällä edelleen vaan pelkkää tuhrua... Raskaudesta tuskin kyse.. tein puhtaan negan herkällä testillä dpo 15.
Kp 24 otettu s-prog arvokin oli vain 9.12nmol/l mikä gynen mukaan viittais siihen etten ole ollenkaan ovuloinut tässä kierrossa vaikka lh-piikki tulikin... Saattaa olla että tää on nyt taas tällainen ovuloimaton kierto ja siksi venyy... Viimeksi kun oli ovuloimaton kierto sekin pitkittyi ja esiintyi tuhruttelu aika samoilla kierron päivillä kuin nyt.. Sain ohjeet miten käynnistää menkat terolutilla ennen clomeja.. Mutta mietin että odotanko vielä vai nappaanko huomenna terot.. ja pitäiskö tehdä vielä r-testi ennen sitä vai lienkö rahan haaskuuta vaan....

Larissa: hienoa,täti kuuli siis käskyni. Ihanaa pääset varaamaan ajan :)
Pätkis: Tikutitko ollenkaan ovista?
Täällä juilii ihan älyttömästi selkää,ja maha kuin pallo,suklaatakin mennyt jo;),nämä tädit näkyy nyt antaa odottaa itseään.

Juu ovista tikutin ja ovisplussan sain kp15. Mutta ovisplussahan ei takaa että ovis oikeasti tapahtuu. Ja vaikka ovis olis tapahtunut ja hedelmöitys niin kuulemma noin surkealla prog arvolla tuskin kiinnittyis ja jos niin päätyis keskenmenoon kuitenkin... näin gyne tuumas..

En ole koskaan ennen tehnyt ovis testiä tässä vaiheessa kiertoa ( kp20/28, dpo 10), Riven kokeilusta rohkaistuneena tein nyt illalla noin 3h pidätyksellä. Ei ole mitään mihin verrata mutta voi luoja että nyt pelottaa aamun testi...

Liitteet

• IMG_4093.JPG
    IMG_4093.JPG
    1,015.9 KB · Katsottu: 242
Loistava Larissa että vihdoin täti tuli sinne ja pääsette huurunenän kimppuun!! kaikki keinot on sallittuja sodassa ja rakkaudessa :happy: Ja eiks tää pitkään yrittäminen ole vähän molempia!

Hileisellä on siellä kanssa jännät paikat! Täällä on sormet ja varpaat pystyssä plussan puolesta!!

Hei, käyn huutelemassa taustalta. Mintukka, sulla on kyllä todella raskas tilanne ja on kohtuutonta, jos joudut odottamaan rakenneultraan saakka. Missä on noin kamalan huonoa kohtelua? Kunpa saisit tässä välissä uuden ultran.

Keskenmenon kokeneiden salaisessa ryhmässä on oma ketju niille, jotka ovat joutuneet kokemaan keskeytyksen kehityshäiriöiden vuoksi. Tervetuloa sinne, jos joudutte tekemään sen kamalimman päätöksen. Ja miksei jo aiemminkin, jos tahdot jutella. Toivon kuitenkin, että diagnoosi oli ennenaikainen ja väärä.
Mulla on takana yksi keskenmeno lähes 2 vuoden takaa ja keskeytys vaikean amnionkiinnikeoireyhtymän takia huhtikuulta.
Voimia!

Anteeksi pelkkä oma napailu... Itkuksihan tää aamu meni :sad010 R-testi nega, kp 21/28 dpo 11. Oiskohan siellä ollu joku yritys kun ovistesti oli noinkin punainen? Osaako joku viisaampi sanoa? Oliskin se plussa ollut liian hyvää ollakseen totta :sorry:

Ok. No eipä tarvi sitten enää ikinä tehdä ovistestiä näillä päivillä! Eikä varmaan muulloinkaan.. Olo on kuin kuin olis tipahtanut 10.kerroksesta maahan.. Jokohan sitä vain uskois että joku on päättänyt ettei meille vauvaa tule.. Luovutan... Taas.. :smiley-ashamed008

Irroituspiikistä on jo pari viikkoa eli se tuskin näkyy enää testissä ainakaan niin vahvana..tai mistä sitä tietää :confused: Juilinnat selässä jatkuu eli hermot menee. Ihan järkyttävä väsymys painaa mutta sekin voi johtua lugeista. Miullakin näkyy yleensä melkein aina jonkinlainen hailura viiva ovistestissä läpi kierron ja kerran tein loppukierrosta testin(=raskaustestinä..) jolloin sain vähän vahvemman viivan mutta ei sitä plussaksi olisi voinut sanoa.

Yhdyn aiempiin puhujiin eli miun mielestä ovis ei vielä ollut Hannami. Jatka testailua, kyllä se sieltä tulee :happy:

Rive, mä en usko että irrotuspiikki näkyisi 10-11 päivää kauemmin. Pidetään peukut että kuulut positiivisten uutisten saajiin!!
PiPaNat, pöh olipa mälsä juttu. melkein plussa ovistesti on harmillisesti kaikin puolin nega :( Ellei sitten lähden kipuamaan kohti plussaa 13-15dpo

Pätkis: aa,no onpa kurja juttu,tsemppiä!!!! jospa pian tilanne selviää.
Pipanat,minä olen saanut myös samanlaista viivaa ennen menkkoja kun lh nousee,ja tipahdinkin sitten korkeelta,olen saanut viime joulukuussa 2 peräkkäisenä päivänä tasavahvat vaikka ovis oli jo ollutkin,olin ihan varma raskaudesta mutta ei,oli joko myöhäinen ovis (ja aiempi ovisplussa väärä) tai kiertohäiriötä epäilivät,joten enää en luota tai edes tee loppukierrossa mielellään nuita ovisliuskoja... Tsemppiä sinulle,tuo tunne on aina niin raastava.

Täällä myös nega testattu nyt aamulla,tosin selkäkivut onneksi hävisi kun eilen oli niin kovat ja eilen oli ihan tuhruton päivä, dpo.11,odotellaan...

Heippa kaikille pitkään yrittäneille. Olen enemmän taustalla seuraillut, mutta nyt kun oli ovistesteistä puhetta, niin pakko laittaa viestiä :happy:

Mulla kävi tässä kierrossa sillein, että tikutin ovista ja testiviiva tummui hieman, mutta ei kuitenkaan ollut yhtä vahva kuin kontrolliviiva. En sitä aluksi tulkinnut plussaksi, mutta jälkikäteen totesin oireiden perusteella sen kuitenkin olleen plussa. Oireita oli siis oviksen jälkeinen "kuivakausi" ja lämmöt kohosi puolella asteella heti oviksen jälkeen. Itse testailen yleensä iltapäivästä, joten ehkäpä se huippu oli tapahtunut aamupäivästä ja mennyt nopeasti ohi. Ken tietää.

HannaMi, mä veikkaan, että sulla on joko myöhäinen ovis tulossa tai sitten koko ovista ei testissä ehdi näkymään. Liuskatestitkään ei välttämättä ole niitä kaikkein luotettavimpia. Suosittelen jatkamaan testailua tai vaikka mittailemaan samalla aamulämpöjä, niin se auttaa huomaamaan oviksen paremmin.

On. Mulla menossa nyt dpo 5 ja Luget aloitettu tukemaan lyhyttä luteaalivaihetta. Saa nähdä miten käy :dead:

P.S. Olen myös kerran testannut ovistestillä raskautta epäillessäni, koska r-testiin tuli vain haamuviiva, ja se ovistesti näyttikin oikein kirkuvan punaista testiviivaa :woot: Toimii siis.

Liitteet

• _20160818_203030.JPG
    _20160818_203030.JPG
    532 KB · Katsottu: 204
Takaisin