Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Olen pahoillani Mintukka,

Myös minä siirryn varmaan jossain vaiheessa tänne takaisin kun pystyn ja jaksan.
Tänään ultrassa todettu keskenmeno. Viikot olisi ollut tänään 11+5 mutta kesken oli mennyt noin 7+4.

Onpa ikävä tilanne! Minusta teidän pitäisi saada kromosomitesti nyt pian, koska jos sieltä paljastuu se 18-trisomia, tilanne on nyt kyllä todella lohduton, niin kuin mainitsit.

Voi Jennie, ikävä tilanne myös siellä. Syvimmät pahoittelut!!!
Toivotaan uutta kestävää raskautta teille pian, kunhan toipuminen on tapahtunut!!

Voih, Mintukka ja Jennie, olen todella pahoillani :sad001 Ei oikein löydy sanoja, voin vaan toivottaa teille voimia ja jaksamista :Heartred

Jennie pahoittelut keskenmenosta! Hirveä pettymys, ehdit noin kauan olla raskaana :(

Mintukka--- sanaton. Kamalaa odottaa 2kk että saa lisää tietoa,niinkö? Hullua. Mutta toki jos 2kk aikana tilanne paranee, on ollut hyvä odottaa.Jos taas ei, niin olet raskaamman edessä.
Kauheasti voimia eteenpäin, meleken pyytäisin että et pohdi asiaa paljon koska et voi sille mitään itse vaikuttaa

Onpas huonoja uutisia kuulunut tänään! Oon tosi pahoillani! Voimia Mintukka ja Jennie <3

Pahoittelut myös Jennielle <3
Katjusha soitin tuonne sairaalaan ja kysyin et päästäänkö aiemmin. Sanoi vaan, että heidän mielestään ei ole tarvetta aiemmin, joten odotellaan siis...

Ajna on todella kamalaa odottaa. Mutta niinkuin mainitsit, että jos se on sen arvoista niin kyllä me se kestetään. Toivon että tilanne olis parempi seuraavassa ultrassa. Meillä on neuvola 29 päivä tätä kuuta ja siellä kyllä ultrataan, mutta neuvolantäti tuskin osaa tuota kattoo..

onko se siis se "tavanomainen" tilanne että suolet on vain ulkona ,mutta nehän voidaan käsittääkseni hoitaa "helpostikkin" syntymän jälkeen?

Joo siis viikolle 12 asti suolet on työntyneenä napanuoraan koska eivät mahu vielä vatsaonteloon. Rv 12 jälkeen suolet työntyy takas mahaan, mutta joissakin tilanteissa niin ei käy.. Mullahan viikkoja oli nt ultrassa vasta 11+2 eli periaatteessa normaalitilanne, mut silti mun omassa kannassa lukee, että sikiöllä on omfaloseele..

Joo mutta tuon omfaloseelen taustalla on yleensä se trisomia 18. Yhdessä keskenmenneessä raskaudessa vauvalla oli trisomia 11 eli siks kait lääkärit vähän varovaisia tms.. Se trisomia 11 vauva menehty ihan omia aikojaan kyllä sitten mutta kuitenkin...

Voi Mintukka <3 Kamalaa vaan odottaa ja pelätä pienen puolesta. Voimia odotteluun ja toivotaan parasta.

Ja Jennie, eikä sinnekin! <3 Suuret pahoittelut... Tuo on niin väärin että pääsee jo noin pitkälle ja sitten viedään pois. Voimia <3

Pätkis, mä ainakin jouduin käyttämään Primoluteja kierron käynnistämiseen jotta sain alotettua Clomifenit. Mutta sain siihen lekurin ohjeet että mikä päivä jne. En aloittanut omin päin. Tuosta irrotuspiikistä ei oo kokemusta, mut ilmeisesti verikokeella selviää, onko ovulaatio tapahtunut kunnolla, ja jos ei oo ni sit piikkiä vahvistamaan ovulaation onnistumista.

Voi Jennie ja Mintukka! Tää vetää ihan sanattomaksi! Miten minusta tuntuu että hyvät uutiset ja tapahtumat nyt jotenkin kiertävät tätä ketjua :sorry: Kurkistin tuota meidän listaa eikä elokuussa ole vielä yhtään plussaa :oops: Viime vuoden elokuussakin on ollut vain yksi plussa. Onkohan elokuussa jotain vikaa :rolleyes: Omaa mieltä ainakin piristää joka ikinen plussa mikä tähän ketjuun tulee ja nyt kyllä piristystä kaipais näiden sateiden ja syksyn tulon keskellä!

Jennielle ja Mintukalle voimia ja jaksamista! Vetää aivan sanattomaksi tuo, voi vain aavistella miten rankkaa se on :-(

Takaisin