Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Pipanat, täällä vähän sama! Ensi kiertoon on eka gyneaika kohti lapsettomuustutkimuksia ja "päätös" oli tehty, että kesä mennään erityisemmin yrittämättä ja stressaamatta.... nooh, ovista tälle kiertoa taas tikuteltu ja nyt jo varasin r.testiliuskatkin jo kauppareissulta "ihan vaan varulta" mukaan :shy:
Helinälle tsemppiä matkaan, että siimahäntä löytäis tänään perille!! Meillä kans dpo -1 tehtiin talletukset, eli samaa toivon omalle kohdalle...
Katseet kuitenkin jo siellä tutkimuksissa ja enemmän jännitän niitä kuin kierron vaihtumista.

tsemppiä helinäkeijulle perjantaille inshaAllah tulee sit parin vko:n kuluttua plussa joka pysyy laskettuun asti.

tsemppiä kaikille muillekin ja plussatuulia :)

on: kp 1/33 ilmeisesti koska tänää alko uus kierto. no ainaki osaan laskea et ovis oliki sit ilmeisest kp 18-19 ollu. no eipä tuo haittaa enkä ol pettyny tippaakaan.

Kiitos Gatusa, iso plussapuhallus sinullekin seuraavaan kiertoon :) ja kissankulta,samoissa siis menemme,odotomme toiveikkaana tältä kierrolta mutta kuitenkin jo ajatukset tutkimuksissa. Toivotaan, ettei niitä tarvittaisi :)

kiitos helinäkeiju :)

hohhoijaa onpaha outoa, tuhrua välillä näkyy vaan hohhoijaa onpaha kroppa sekas näköjään, no eipä kyl ol kokemustakaa siitä et miten kroppa toimii ku imettää ja on menkat tai sit limis on vaa onnettoman ohut ollu ettei ol juuri mitää mitä vuotaa ku viime kuussaha mä paastosin sekä ramadania 5pvä että 6pvä shawalia joten kroppa ollu kovil vähäse ja sit lisäks kesäflunssa täs kierron loppuvaihees.

Nega testattu taas vaihteeksi. Nyt en osta enää edes huvikseen noita testejä tonne kaappiin. Kun sitten väkisin alkaa elättää toivetta, et josko kuitenkin luomuna meille vauva tulisi ja sitten taas testiin pärähtää nega... Kai se vaan olis jo uskottava, mut ku ei millään haluis luovuttaa... :(

Yhtä vuoristorataa, mä kun luulin jo hyväksyneeni meidän tilanteen...

Muurahainen kp 29/31, dpo 12

Muoks. Ja itkuksihan tämä tästä vielä muuttui, nyt makaan vaan sängyssä ja toivoisin että olisi suklaata lohduttamassa...

Muokattu viimeksi:
Mymmelisti, meille ei siis uutta ivf:ää olla nyt tekemässä kuten Hileiselle, vaan pelkkä alkion siirto omaan luomu kiertoon, kun on 3 alkiota pakkasessa :) "Vaihdevuodet" meni ihan ok :D lähinnä naurattaa ne kuumat aallot, ei paha :) Mulla ivf:n lääkkeet ei pahentaneet endoa, Hileisellä taisi mennä toisin eli jokainen reagoi eri tavalla. Mulla endo-kivut loppui kesken ivf-hoidon ja ei ole vielä palanneet :O Koitan nauttia tästä kivuttomuudesta, kun ennen oli kipuja päivittäin :)

Eltsi, juu aika helpot vaihdevuodet on sitten joskus tiedossa jos tämä kokemus antoi osviittaa :D Noista o-testeistä niin se, että saa plussan o-testiin ei takaa sitä, että ovuloi :/ Hormoni voi kohota, mutta syystä tai toisesta munasolu ei välttämättä irtoa.

Viipsukka, äääääää miten ihana!!! <3

Murkku, pahoittelut negasta :(

Rive, hieno saalis!!! :) Me saatiin 4 solua, joista 3 hedelmöittyi ja pääsi pakkaseen.

Ei edelleenkään mitään hajua, että onko ovis jo ollut vai ei :D O-limoja on ollut jo 2 viikkoa :D Ootellaan ootellaan, kyllä se ovis ja ne menkatkin jossain vaiheessa putkahtaa.

Sori kun en nyt muille mitään kommaa. Kaikkien jutut luen ja olen hengessä mukana täällä taustalla <3 Yritän edelleen pysytellä pois täältä :D On kyllä ollut ihanan stressitön kesä tämän lapsettomuuden suhteen.

Larissa, 8 viikkoa zoladexin laitosta

Tsemppiä Muurahainen kovasti! Tiedän tunteen kyllä hyvin. Sitä lupaa itselleen ettei ala toivomaan liikoja.. ja kuinkas sitä taas elättelee turhia toiveita! Halaus <3

Komppaan Eltsiä muurahainen, toivotavasti sait edes suklaata jostain,sitä pitäisi olla aina kaapissa jemmassa (tosin täällä se ei säilyisi siihen asti kun se oikea tarve olisi :D ),Halaus täältäkin!!!!!
Gatusa: voi hyvinkin olla että limis sinulla ohut kun olet paastonnut :/
Wm.lle tsemppiä, jospa letroista olisi apua!!!

Murkulle pahoittelut negasta! Toivottavasti sait kuitenkin suklaatia :)

Viipsukalla ihana pentu!

Pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille ja tsemppiä hoitoihin heille, keillä ne edessä!

Mulla kp envaantiedämikä. Ovisoireet alkoi, mut en saa taaskaan oikein sitä tunnetta, että paljoo nappais koittaa osua ovikseen :sorry: Taidan olla selvittämättä kp ja nyt mulla alkoi onneksi viikonloppukin niin josko sitä kunnolla nukuttuaan löytäisi ne halunsa, kun ei mieti et niillä tarvii tähdätä johonkin olennaiseen..

Kuulin tänään, että työkaverin miniä on raskaana ja olin kerrankin tosi iloinen jonkun puolesta! Kuulemma ollut pitkä yritys takana. Uutinen sai mutkin avautumaan niistä tunteista (herkäksi veti, kun muisteli miltä silloin tuntui kun yritti, pettyi ja turtui) mitä tunsin odottaessa plussaani. Ei ne näköjään ikinä unohdu, vaikka lapsia saakin..

Olen niin pahoillani Ninukki ja Junibea! Voimia teille! ❤️❤️

Murkku ❤️ Suuren suuri halaus! Pahoittelut huonoista uutisista ja negasta! ❤️

Ja Juntturallakin ollut huonoja uutisia! Pahoittelut ❤️

Oi, ihanaa! Hirmuisesti onnea Lucky! ❤️❤️❤️

Paljon paljon onnea Helmiina ja tarrasukkia matkaan!

On. Taustailen vielä kuukauden... 14.9 vihdoin kardiologi ja 15.9 kierukan poisto, jos kaikki menee hyvin. Neljän viikon päästä siis ovulaatiotestiostoksille pitkästä aikaa! :nailbiting:

Plussatuulia ihanat!!! ❤️❤️❤️

Tsemppiä Myy tulevaan! Olisit kyllä tämän pitkän taipaleen päätteks ansainnut palkinnon, tuhisevan sellaisen. <3

Plussatuulia sinne! Ja roppakaupalla plussapalleroita kaikille tähän pitkään yrittäneiden ketjuun. <3

Rivelle isot peukut pystyyn kyytiläisestä :)

Mites muurahainen jakselee? Ootko saanut kasattua itseäsi? :)

Täällä kp7, eli viimeinen clomifen napattu. Jos ei nyt tärppää niin seuraavan kierron startatessa soittoa klinikalle ja uusia suunnitelmia ja mömmöjä peliin!

Takaisin