Tervetuloa uusille! Nyt onkin paljon liittynyt mukaan uusia kuumeilijoita. Harmi,että tähän ketjuun päädyitte, siellä tietysti kivempi ois nopee ja helppo plussa. Tosi kurjaa, että niin moni joutuu taistelemaan asian kanssa. Mut tää ketju on kyllä pelastus! Yleensä aina löytää tukea ja apua ja käteviä konkreettisia neuvoja. Pikaista plussaa koko väelle!! <3 Ja pitkää pinnaa.
Esikko, mulla oli ihan sama juttu tuon uuden kierron käynnistämisen kanssa viime kesänä. Omat kierrot oli 30-80 päivää ja ovulaatiota ei ilmeisesti tullu omin avuin juuri millään ja siks kierrotkin venyi. Mä söin kolme kuuria primolutia (keltarauhashormoni), joiden olis ollu tarkoitus saada oma kierto käyntiin. Toisilla toi kuuri potkaisee oman uinuvan hormonikierron käyntiin ja oma ovis voi tullakin reippaammin, mut itse ovulaatiota noi keltsit ei synnytä. Ja mietin kanssa, että jopa estääkö ne sen. Ja lääkärit sanoo että ei estä mut tajuaahan sen itsekin, ettei ovis tuu jos ei oo ennen kuuria ehtinyt ulla ja sit se ei ainakaan tuu, jos on keltarauhaskuuri päällä. Yleensä kai ainakaan. Mut mä vedin niitä siinä toivossa että oma kierto olis siitä herännyt, kun vähän "opettaa" kroppaansa. No mulla ei tehonnu mut voipi olla, että sulla se auttaa. Monilla toi pikku buustaus auttaa. Kokeile ainakin syödä niitä pari kolme kiertoa ohjeen mukaan, jospa se oma kierto sieltä tasoittuisi! Plussatuulia!
Murkku, mielenkiintoisia oireita!
Pätkis, sulle jo vastailtiinkin, mut komppaan edellisiä että keltsit ei estä kiinnittymistä vaan tukee sitä, varsinkin jos oman keltsin kanssa ongelmia ni voi pelastaa koko tilanteen. Mulle taas kävi niin että piti katkaista oma kymmenillä päivillä venyvä kierto kun omaa keltsiä ei synny kun ei tuu ovulaatiotakaan. Mut sit ku sain o-testiin ekan plussan, ni oli toivoa myös omasta keltarauhashormonista niin en aloittanutkaan primolut-kuuria ja todettiinkin että oma keltsi oli tarpeeksi vahva. Mutta ei haittaakaan ois ollu lääkärin mukaan, jos oisin syöny keltisä lisänä.
Hileinen, suuret pahoittelut, kun ei siirto tuottanutkaan tulosta. Uuteen kiertoon jättimäinen plussapuhuri!
Muillekin negan testanneille ja uuden kierron kohdanneille isot pahoittelut ja halaukset. Voimia <3 Ja plussatuulia uuteen kiertoon.
On tää Suomen kesä kyllä arvaamaton, vähän kuin mun mielialat! :P Eka sadetta, sit taas paistaa, pikkusen ukkoskuuroja väliin ja sit taas tyyntä. Mut onpahan loma! :) Ei paljon työt kyllä houkuttais, sen verran kotonakin järjesteltävää. Jatkuvasti keksin uutta pientä näperrettävää. Nyt alkaa olla perus kamppeet hankittuna ja sisustuskin silmää miellyttävä. Valmista ei kyl ihan vieläkään mut lähellä jo ollaan. Pinnasänky ja turvakaukalokin hankittu. Niillä kai pääsee alkuun. <3
Omat olot on edelleen melko hyvät, joskin ylävatsaa ahdistaa toisinaan ja harjoitussupistuksia tulee päivittäin kun touhuilee. Ne on kuitenkin kivuttomia, niin tuskin syytä huoleen. Ei kai se pikkuinen vielä ulos tule! Sais vielä kuukauden pari kasvatella itseään vahvemmaksi. :)
Ihanaa ja plussaisaa kesää ketjun naiset! Ajattelen teitä lämmöllä päivittäin ja toivon sylikaupalla plussia tänne, mahdollisimman pian ja mahdollisimman paljon. :) <3
Terkuin Maggie rv 32+6. <3