vastavirassa oon kirjottan ainaki keskenmenopuolelle, ulkomailla asuvien ketjuun, pidemmän kaavan mukaan yrittäneissä ja sit plussanneitten ketjuis aiemmillaki kerroil mut pudonnu pois keskenmenojen takia aina et voipi bongata mistä vaan pitkälti.
huomenna on eid inshaAllah eli paasto loppuu tänä iltana inshaAllah, kyllä meni ramadan nopeasti. mä oon täs pohtinu asioi ja päättän et pitää ukon kans jutella jos saisin luvan alkaa vapaaehtoisia paastoja suorittaan maanantaisin ja torstaisin inshaAllah ens viikosta alkaen. kyllä sitä paastotessa oppii paljon asioita ja itsehillintää ja rauhoittumista.
minä pistän tänne muutaman kuvan mun neuleist jotka oottaa täällä lähetystä jos jotakuta kiinnostaa ku täällä raskautuneitaki pyörii. neuleet on mun ainoa tulonlähde ja ranteiden takia ollu hiljasta mut hyviä uutisia mun ranteet on kuntoutun taas eikä ol kipua alhamdulillah eli back in business. niin ja tuo musta neulepusero on kokoa S/M eli 36/38 lämmin joustava käyttämätön, sijaitsee itäkeskuksessa äitini luona jos jotakuta kiinnostaa. neulesetti sisältää noiden lisäks viel siniset lapaset. itseneulonu kaikki eikä ol käytetty, hattua kokeilin tytölle että sain oikean kokoseks 1-3kk ikäselle, on laput suojaamas korvia siinä.