Tervetuloa mulaan Vaapukkamaa! :) Kyllä täällä ihan aktiivisesti joka päivä ollaan,itse en edes ole facebookissa tms. Meillä mennään tutkimuksiin vasta ensi kuussa, joten ei ole vielä kokemusta hoidoista.
Vastavirrassa; Oon miettinyt itekin, et asia olis noin. Oon vaan luullut, että kun toinen ite kieltää kaiken ni oon sitte väärässä

Voihan se olla, jos hän ei osaa käsitellä asioita ollenkaan, että ei halua myöntää/puhua niistä. Oon kuulemma liian sykoloogi eikä sais/kannattais pohtii kaikkee niin paljoo

Siun kirjotukset vois olla miun,kuulostat aika samantyyliseltä ihmiseltä, kiva!
Gatusa; Kiitos kauniista sanoista :) Kyllä miekin jollain tasolla uskon, että näille ei ite mitään voi. Että joku on ne jo päättänyt. Mutta haluan puhua sen päättäjän kanssa, että miksi mie saan perheessä/kaveriporukassa aina ne paskimmat kortit?!

Kun tuntuu, että joka asia mennään vaikeimman kautta ja en jaksa kantaa tällästä taakkaa. Missä maassa asut? :)
Hienoa, että on jo heinäkuun plussatili avattu! Jos tästä tulis ennätys plussakuukausi, kun on sillä saralla niin hiljaista ollu. Kun oli puhetta siitä maaliskuustakin, jos se magic tarttuis muihinkin