Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Onnea Junibea :happy:

Mymmelisti; Kyllä miullakin on kuumia aaltoja, 23 v;nä :hilarious: Kamalaa, kun se iskee vaikkapa kaupassa ja tuntuu, että on pakko sukeltaa pakastealtaaseen :grin

Enni kp 18/30, yk 12

Nyt on kunnon kriisi ja epätoivo kaiken suhteen.. Pistin esikoisen vaunukopan myyntiin, vaikka tykkäsin siitä ihan hirveesti ja välillä oon tuijotellut ja haaveillut uudesta vauvasta siinä samassa kopassa..

Yhä enemmän ajattelen, että kyllä meille yksikin lapsi riittää ja näin on hyvä. Mietin, että haluanko edes toista, kun näin paljon ajattelen elämää yhden kanssa. Mutta onko se vain jokin suojelumekanismi ajatella, että näinkin on hyvä..?

Enni, mullakin on ollut ennen mut ei koskaan näin "kuumia" :D no tulipa tyhjennettyä tiskikone ja täytettyä, pyyhittyä pöydät ja just laitan aamupalaa itelleni :)

Vastavirrassa; Luulisin, että on mekanismi suojella alitajuisesti itseään.. Ettei pettyisi niin pahasti,kun on valmistautunut ajatukseen etukäteen. Miulla ainakin usein näin.

Nytkin ajattelen, mitä sitten jos emme saa lapsia. Vaikka ei ole syy vielä selvinnyt edes, saati kokeiltu mitään apuja. Olen kaikessa on/off-ihminen. Ei mitään pikkuisen eikä sinnepäin,vaan joko täysillä tai ei ollenkaan. Useimmiten siitä on vain haittaa, että välimuoto puuttuu. Mm. Pelkään nimenomaan tuota, että jos saisimme vain yhden lapsen (koska olemme koko ajan toivoneet useaa), kadun ja harmittelen vain sitä, että miksi lähdin tähän, koska olisin halunnut koko määrän tai en yhtään. En tiedä onko teistä kukaan samanlainen :grin

Pelottaa tulevaisuus niin, että ihan oksettava olo. Tänne kun tulee lukee ja kirjottamaan, alkaa aina enemmän pohtia mielessään omiakin asioita. Miehen kanssa menee ihan päin persettä. Hän huutaa koko ajan ja ei ole mistään samaa mieltä. Luulin eilen, kun tulin töistä, et ihanaa hän on kerrankin hyvällä tuulella. Se olikin vain hämäystä, koska oli vieraita. Ei siis ilmeisesti johdu väsymyksestä, hän nimittäin oli viime viikon lomalla ja sai ladata itteään. Oon ilmeisesti menny naimisiin miehen kanssa, joka muuttui ihan toiseksi sen tahdon- sanan jälkeen. Noh, minkäs teet, ei sille enää mitään voi. :dead:

Olenko keskimääräistä herkempi ihminen, vai valitanko vaan enemmän kuin muut?:grin Tuntuu, että kukaan ei valita elämästään ja parisuhteestaan yhtä paljon kuin mie :cool:

Onnea Junibea <3 toivotaan että nyt kaikki menee hyvin! laitapa lisää testikuvia kun vielä viivat vahvistuu ;)

Vastavirrassa, varmasti jonkinlainen suojamekanismi koska ite ajattelen aika samalla tavalla :/ meilläkin yksi lapsi on ja toista yritetty kohta 2vuotta. Mut me katotaa syksyllä viel noi hoidot ja sit päätetää miten jatketaa!
Mut kyl mä useamman lapsen halusin, nyt ajatus yhdestä ei enää tunnu niin pahalta.
Pessimisti ei pety, jos me ei enempää lapsia saadakaan.

Onnea Junibea!! <3

tsemppiä kaikille eri vaiheisiin, erityisesti omien ajatusten kanssa painiville <3

Täällä on lomilta palattu töihin, ennen juhannusta oli toisen ivf:n eka pas ja varovaisesti alkaa testit näyttää jotakin, ylempi on eilinen ja alempi tän päivän, testiajan puitteissa
dbf75a1c5f719690e4ceb31b57d2c566

Koko ajan on semmonen fiilis että jännittää kauheesti, ja tavallaan testaamaan rohkaisi joku outo aavistus että nyt on onnistunut! Fyysisiä oireita, jos joskus on esim lugeista tullut tissit kipeäksi nii nyt ne vasta kipeet on! Auts! Mahassa jomottelee tasaisesti, erilailla ku menkoissa ja muutamana päivänä tullut metallinen maku suuhun, lohipastakin maistu samalle ku kolikot haisee :D muuten väitän että negakierroissa oon ollut havaitsevinani paaljon enemmän oireita ku nyt..

Maaliskuu oli junibeallekin merkityksellinen kuu, mä oon itse kans maaliskuinen ja nyt la menis aika lähelle omaa synttäriä, mikä on myös mun äidin synttäri, eli jos nyt kävisi niin hienosti että jo kolmannessa polvessa synnytään samana päivänä :D tuskinpa, mutta kiva ajatuksena :)

Ninukki, mahdollisesti rv 4+0 :)

Onnea Ninukki :)

Enni: saa sitä valittaa jos on aihetta :) sitä varten täällä ollaan et kuunnellaan :)
mietin vain et jos parisuhde/liitto ei ole kunnossa niin jaksaako se mahdollista lasta? se aika kun ei ole helpoimmasta päästä. Hoidoista puhumattakaan. Itse en uskaltaisi lasta tuoda liittooni jos olisi paljon erimielisyyksiä tai toinen olisi kokoajan pahalla päällä.

WM; Olen samaa mieltä. Sen takia meninkin naimisiin ja aloitin yrittämään lasta ihan toisenlaisen miehen kanssa. Tänä talvena tämä kummallinen käytös alkanut vasta. Sitä ennen ei ollut tällaista koskaan. Mietin et olisko tekemistä yrityksen kanssa,mutta mies ei ainakaan itse myönnä mitään. Enkä ole keksinyt mitään millä tämän selvittäisi. Jos toinen ei halua puhua eikä halua hakea apua, minkä minä sille mahdan? Sanonko, että laitan vuoden jälkeen eropaperit vetämään sen takia, ettet sinä osaa keskustella? Ei taida silleen hoitua lapsen saanti eikä avioliiton parannus. Minä olen kaikki keinot käyttänyt, joita itse keksin.

onnea junibea mashaAllah :)

ninukki mitä mun silmäni näkevätkään mahtavaa mashaAllah onnea tuhannesti!!! :)

enni on hyvä purkaa tuntoja koska jos ne kasaantuvat pään sisää se on vielä pahempi, ei tartte huolehtia valittaako liikaa tai muuta usko pois. mitä tulee noihi ajatuksiin ni se on luonnollista me kaikki käydään läpi samoi asioi, puhun omasta kokemuksesta. ja annan sinullekin neuvon jonka olen antanut jo monelle ystävälle täällä, kuulostaa ehkä oudolta mutta oikeasti on toiminut ainaki mulla. luota Luojaan, hän on armollinen ja tietävä, kaikki tapahtuu hänen tahdostaan kun hän niin haluaa. meillä lukee koraanissa Luoja suura jae 11: Jumala on luonut teidät alussa maasta ja sitten siemenestä. Hän on myös antanut teidät toistenne puolisoiksi. Yksikään nainen ei ole raskaana eikä synnytä Hänen tietämättään, eikä pitkäikäinen saa lisää ikää eikä sitä häneltä vähennetä ilman että kaikki olisi Kirjassa Tämä on helppoa Jumalalle.
teen duaa inshaAllah että Allah auttaa sinua. meillä meni yli 3v ennen kuin meille siunattiin tytär, tein duaa ja rukoilin ja meille ei lääkäri antan mitää toivoa luomulapsesta mutta subhanallah ja alhamdulillah tuon uutisen jälkeen tulin raskaaksi. vaati kärsivällisyyttä ja uskoa ettei luovuta. mutta minä neuvon että luota luojaan ja pyydä häntä apuun myös kaikissa vastoinkäymisissä ja kiitä häntä myös siitä mitä sinulla on.

anteeksi aikas hengellinen teksti mutta näin minä käsitän asiat.

Täältä tulee joukkoon uusi raskautumista toivova 27w äiti.
Meillä on sekundaarinen lapsettomuus, 10/14 syntyneet kaksoset, heidän kohdalla oltiin jalka oben välissä hoitoihin.
Kirjoitan tuohon meisän suunnitelman joka saatiin viimeeksi naisten polilta.
  1. Verikoe arvoista, miula oli joku arvo (nimeä en muista)
    vain 0.6 mikä on miun ikäisekseen "heikko", mutta ei kuitenkaan mikään huono, koska huono arvo on 0.2. Tai nöin lääkäri sanoi.

Suunnitelmat oli, lääkäri haluaa nähdä miun munasarjat kuukautisten alussa, niin hän osaa sanoa miten nuo sarjat "toimii".
    On vähän kummalliset kuulemma.

Siellä on myös hyviä rakkuloita useampi, mutta ne ei tajua irrota, jos ja kun irtoaa voi olla, että niitä lähtee useampi.

Ja nyt kokeillaan
    jos tulisi kuukautiset "luomusti", mutta odotetaan 40kp, jos ei ala saan aloittaa Terolut lääkkeen.

Sitten polille soittoa ja ultraan ja aloitetaan todennäköisesti tabletti hoito, sillä mennään muutamat kierrot, siihen seurannat ultrat väliin ja verikokeita.
    Jos raskautumista ei ole tullut.

Suunnitelma seuraava kokeilla tbl+injektio.
    Ja seurannat vaihe vaiheelta taas.
    Tätä settiä taas muutamat kerrat.
    Jos ei raskautumista tule, niin maksusitoomuksen kanssa eteenpäin, julkisella eivät hoida sitten enempää..

Onko jollain kertoa hormooni hoidoista, tabletti, pistos tai inseminaatio?

Ja onko täällä aktiivisesti väki kirjoittelee vai jokin suljettu ryhmä esim. facebookin puolella?

Olen jossain simpukka ryhmässä, mutta sieltä ei oikein saa vertaistukea.
    Ja jutustelu kaverille olisi tarvetta.

En ole kovin kokenet foorumeilla kirjoittelija, jos jonkun unohdin mainita..

Ninukki, onnittelut sinne!!! :) <3 tarrasukkia pikkuiselle matkaan! Ps. Saakos sut siirtää plussanneisiin? :)

Heinäkuun plussatili aukaistu, ihan mahtavaa! Kukas seuraavaksi testailee? Lisää plussia kiitos! :)

Muurahainen kp 19/31, tjot-kierto 29

Takaisin