• Foorumilla on huoltokatko aamuyöllä Sunnuntai 08.3. noin klo 00.01 – 03.00. Pahoittelemme häiriötä!

Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Pahoittelut Pätkis,saattaahan se vielä plussaksi muuttua! Toivottavasti muuttuisi miullakin, olen kyllä jo toivon menettänyt jälleen kerran.

Tervetuloa DM mukaan! :)

On; mietityttää vieläkinne tutkimus asiat. Nennan kertomus autto paljon,tiiän vähän mitä odottaa :) Veikkaan, että meidän kaupungin sairaalassa ei tutkita lapsettomuusjuttuja. Viereisessä kaupungissa on isompi sairaala, jossa esim synnytykset,magneettikuvat ym "isommat" jutut on. En tosin tiedä otetaanko siellä meidän sairaalassa sit verikokeita ym pienempää ettei tarviis ajaa joka kerta isoon sairaalaan. Ärsyttää kun ei tiedä,vaivaa :wacky:

Enni, verikokeet voidaan yleensä ottaa ihan vaikka omassa tk:ssa. Näin ainakin meillä päin. Tarkemmat tutkimukset tehdään sitten isommassa sairaalassa (miehen simpat, kierron kartoitus, ultrat, aukiolotutkimukset jne). Mistä päin olet jos saa kysyä? Meillä eka käynti oli paikallisessa tk:ssa, josta lähete Kuopion Yliopistolliseen sairaalaan naisten polille, jossa sitten on tehty kaikki muut tutkimukset. Labrat olen käynyt tk:ssa.

Larissa; Noin ajattelinkin. Etelä-Karjalassa asutaan, Lappeenrannassa on Etelä-Karjalan Keskussairaala eli ns iso sairaala. Me asutaan Imatralla, josta on n 40 km Lappeenrantaan. Ja meillä on täällä Honkaharjun sairaala sekä terveyskeskus.

Nyt kun tuli nämä koordinaatitkin kerrottua,niin onkoa teistä uudemmista täältä päin ketään?Aikaisemmin taisi olla puhetta tästä, mutta silloin ei ollut. Olisi kiva jonkun kanssa tavata ja tutustua vähän paremmin :happy:

Vielä kyselisin: että tarkoititko Nenna että se yksi tallettelu joka oli eilen riittäisi? tokihan tietty voi varulta talletella mut minun kohdalla varmaan tosiaan eniten pitäis keskittyä nyt rentoutumaan :) onko teillä tietoa onko sillä vähähiilarisella vaikutusta juuri kiinnittymisen ajankohtaan? eli kannattaa jatkaa sitä nyt menkkoihin asti ainakin jos ne on saapuakseen? vai suuntaanko karkkihyllylle :p

Katjusha näin teen,kiitos.. nyt oon 6vk ollut ja mennyt helposti,tänään vain tuntui karkkihyllyt houkuttelevan,mut jätän välistä. Syön yleensä terveellisesti mutta välillä tulee napsittua vkl.na nuita herkkuja jotka oon karsinut nyt kokonaan pois.

Helinäkeiju, kaupoissa on nyt ihania kirsikoita, nektariinia yms, herkuttele niillä! Tai tee joku ihana smoothie, sillä itse taltutan makeannälkää :) Ja jos olette eilen talletelleet niin ei siitä haittaa ole jos vaikka huomenna vielä jaksatte ;)

Enni, mie olen Pohjois-Savosta eli ei valitettavasti olla lähekkäin :(

Helinä, uskon että tuo jo tehty talletus riittää varsin hyvin, mutta jos tänään vielä mieli tekee ni eihän se pahitteeksi ainakaan ole ;)
Mie herkuttelen makeilla meloneilla myös ja niistä saa kivasti samalla nestettä mikä on aina hyväksi! :)

Enni, myös meillä pystyi verikokeet ottaa normiterkassa, poli ja miun tutkimukset keskussairaalassa ja miehen simpat yksityisellä klinikalla josta meidän keskussairaala ne palvelut ostaa :)

Larissa; Muistelinkin, että sie olit kauempana. Olis mukavaa tutustua henk koht johon kuhun teistä :) Olis kiva jakaa asioita enemmän ja mahd tulevaisuudessakin tavata. Näitä juttuja kun ei kukaan muu ymmärrä,vaikka sit oliskin lapsia tms :happy:

Pätkis ja wm: tsemppiä kiertoon ja tietenkin voisitte plussata nyt!
Larissa : onnea 5 munasolusta! Tsemppiä että pistoksella olisi huippu tehot häätää endo suolle!!!!

Murkku: halaus! Jos miehes vaikka jois sun tekemää piirtelöä voisit vaikka vehnistä lirauttaa sekaan tai vähän maca jauhetta.... ei huomais mitään. Mutta harmistus miehen kieltättymiselle.

Ovikseen tsemppiä!

Enni: tsemppiä Loppukiertoon!

Helinäkeiju: vähän taukoa pitänyt "pankissa".... mulla vähän alko mielikuvitus vilkastuu ku mietin miten oot takas töihin tullu "salkullinen seteleitä"... :D

Lucky: hah haaa... ihan kävin pankkiasioilla erikseen ja sit kotona omassa "pankissa tallettelemassa" ennenkuin palasin töihin:grin:grin hitsit että oon mahakippurassa nauranu tälle..joo helinä kävi "pankissa" talletteleen, jospa saaliina on iso potti:p

Täällä kp2. Poistun hiljaa takavasemmalle täältä ketjusta. Alan pikkuhiljaa hautaamaan haavetta vauvasta ja nauttimaan siitä mitä minulla jo on! Kun mikään ei auta.. Kierto tasainen 28-30pv, saan oviksen tikkuun aina kp12-14, käytössä monivita-gelee Royal- vahvaa foolihappoa- greippimehua -ananasta-punkkua- makeiset minimissä jne jne. Miehellä myös omat vitamiini lisät. Tallettelut kohdillaan. Olen käynyt vyöhyketerapiassa, osteopaatilla ja kalevalaisella jäsenkorjaajalla. Hoidot kun meillä ei tule kyseeseen niin eipä tässä oikein mitään ole tehtävissä... Esikoinen 5v jälkeen IVF hoidolla, kuopus sai alun yrittämättä kun esikoinen oli 7kk ja täys imetyksessä, kaikki on siis mahdollista/mahdotonta meillä. Haaveissa vauva silti vielä on enkä ehkäisyä vielä ota mutta Yrittäminen saa jäädä!

Lämpimiä plussa tuulia teille naiset! Käyn ehkä välillä kurkkimassa täällä tilanteita mutta muuten sanon kaikille ihanaa kesää ja voimia odotukseen!

Uusille tervetuloa, jos haluatte etusivun listalle mukaan, niin kirjoittakaa tietojanne minulle.

Pipanat, tiedän tunteen. Haluatko, että poistan sinut etusivun listalta? Kaikkea hyvää sinulle ja oikein ihanaa kesän jatkoa sinne! <3 kiitos kun olet ollut tukenani täällä. <3

Omaa napaa sen verran, että tänään olisi pitänyt tädin kurvata tänne, jos aiempiin kiertoihin vertaa. Ovulaation ajankohdasta mulla ei oo mitään tietoa ja tallettelujakaan ei pystytty oletetun ovulaation aikaan tekemään. Joten hieman ihmetyttää missä se täti nyt on?

Muurahainen kp 32/31, tjot-kierto 28

Muurahainen :Heartred Voin vielä jonkin aikaa keikkua listalla. Kun saan itseni kokonaan vieroitettua palstalta niin käyn sitten huikkaamassa että minut voi sieltä listalta poistaa :shy:

Pipanat; Kaikkea hyvää siulle ja toivon todella, että vielä vauvan saatte. Kiva ollu siun kanssa jutella ja oon siulta apuja saanut monesti, kiitos :Heartred

Muurahainen, minut vois lisäillä listalle :) mitä tietoja tarviit? Yritys aloitettu 09/2014, tm 06/2015. Ensimmäinen lapsi on kyseessä. Syntynyt oon -88.

Ei vieläkään tätiä... Näköjään kierto venyy kun en tässä kierrossa syönyt geleetä, enkä macaa... Saas nähä miten paljon venyy... :(

Muurahainen kp 33/31, tjot-kierto 28

Pipanat, harmi että jätät meidät mutta kaikkea hyvää jatkoon ja toivotaan sinne vielä sitä plussaa! <3

Murkku, ootko aatellu varuiksi testata?

Takaisin