Ei tää voi olla näin vaikeeta!

onnea minnille. :)

Mitenkä se muuten menee jos yksityinen gynekologi päätyy määräämään letroja tai clomeja, pitääkö sitten itse huolehtia että menee ultraan? Meinaa jotkut lääkärit suosittelee seuranta ultraa ja jotkut ei pidä sitä tarpeellisena.. on vissiin jonkinlainen pieni riski että niitä munasoluja kypsyy useampi? toisaalta jossaki ollaan taas sitä mieltä että pienellä annoksella ei ole sitä vaaraa...

Täällä yllätys plussa. Tässä kierrossa ei edes hyödynnetty ovista. Kaksi ylempää eiliseltä ja alempi tältä aamulta. Nyt dpo 11.

Liitteet

• 1463679959659.jpg
    1463679959659.jpg
    62.7 KB · Katsottu: 232
Pätkis, riippuu ihan siitä miten sun kroppa reagoi hormooneihin. Mulla esim pienellä clomiannostuksella kasvoi 5 follia mutta gonal f-piikeillä aina yksi. Nyt femaralla (letrot) kasvoi kaksi follia. Kyllä ultra pitäisi aina olla!

Onnea Kirppu!

Ihana utrakuva Minnillä ja onnea tyttölupauksesta!

Viipsukalle pahoittelut kp1, mä liityn huomenna kerhoon, kun nyt jo tiputtelee et eiköhän se jo huomiseksi runsastu. Jäätävät nivuskivut taas, mutta onneksi selvisin kahvakuulaan, missä oli ihan huikeeta kuvitella esimiesten naamoja nurtsiin ja paiskoo sit nurtsia kuulalla:angel5

Toivottavasti joku muu onnistuu paremmin ja tulisi se toivottu plussa!

Onnea kirppu!

pätkis, täällä myös kp1. Kierrot näköjään nyt 27 päivää et not bad at all, jos jotain positiivista pitää tästäki hakee.

Pöh pc puikko nega, että eiköhän se kp 1 täälläkin viikonlopun aikana ala. No jotenkin silti rennompi olo, turhauttaa kun ei tuu plussaa mutta toisaalta ajattelen että kyllä se aikanaan tulee. Yritetään nyt nauttia hienosita ilmoista ja siitä että saan olla ihanan aurinkopoikani kanssa kotona, tosin kova uhma on iskenyt ja muutenkin on vanhempiinsa tullut jääräpää, niin hektisiä tilanteita kyllä piisaa :grin Mutta saa silti ottaa rennommin kun ei oo hoitoo, tai opiskelua. Syksyllä sitten taas alkaa kiireinen arki.

Pahoittelut negoista ja tädeistä, täti vois mennä vieraileen sinne missä sitä kaivataan ja jättää muille menemättä! :p

Kirpulle onnea plussasta! :happy: tarrasukkia, liimaa ja kaikkee tahmaa pikkuiselle että pysyy matkassa mukana!

Pahoittelut menkoista kaikille. Taitaa jäädä tämä toukokuukin yhtä laihaksi plussien osalta kuin huhtikuu oli. Olikos siellä vaan yks vai kaks :sad001

Kilpirauhaskokeet on otettu, tsh 1,67 eli kuulemma ihan normaali eikä taaskaan missään mitään vikaa :mad: Oon siis siltä osin aivan terve, niin kuin vatsastakin! Ollu koko viikon niin masis olo, ettei oo tännekään jaksanu mitään kirjottaa. Masentaa ihan kauheesti, että en tule raskaaksi, vaikka yritän niin kovasti. Miehelle tässä jo hoitojuttuja pohjustelin. Katoin, että tajuaako se, että ne voi oikeesti olla edessä ja mitä se tarkottaa. Hyvä ettei suuttunut, että älä nyt sellasta puhu, onhan tässä vielä aikaa, kyllä se sieltä tulee usko jo. Oon sellainen, että haluan tietää kaikesta tooosi paljon etukäteen ja olla varautunut kaikkeen. Inhoan yllätyksiä yli kaiken. Vaikka en tee jollain tiedolla mitään, koska se aikanaan asian yhteydessä kerrotaan, haluun silti ennakoida ja selvittää, että tiedän sit missä mennään ja mistä puhutaan :grin Mies ei kestä tätä puolta yhtään, sen mielestä se on ittensä kiduttamista, että varautuu aina pahimpaan jo valmiiks :grin Mutta se tuo miulle turvaa ja helpotusta, koska tiedän sen pahimman jo niin mitään pahempaa ei voi enää tulla :grin Korkeintaan voi iloisesti yllättyä jos käykin paremmin, pessimisti ei pety :wink Miuta helpottaa, että oon tän asian kanssa päässäni jo näin pitkällä, vaikka todellisuudessa onkin "vasta" yk11. Tiedän mitä on pahimmillaan tulossa tai miltä parhaimmillaan vältytään. Ei tarvii niin paljoo pelätä tulevaisuutta, kun se ei oo niin tuntematon enää. Miusta ei hetkessä eläjäksi olis :hilarious:

Oon välttänyt tekosyillä jo kolme sukulaisten tapaamistakin tänä vuonna. ettei tarvii kattoo kun muita onnitellaan ja tentataan että eikös teidänkin olis jo aika heheheh. Todella kivaa, että juuri kun olis ees vähän muuta mielessä niin joku tulee muistuttamaan siitä asiasta, johon en pysty. Mihin kaikki muut ihmiset pystyvät jopa vahingossa. Mieskään ei ikinä avaa suutaan puolustaakseen, vaikka olen pyytänyt. En haluaisi sanoa mitään, ettei tulis niitä vielä ikävämpiä lisäkysymyksiä. Oon jotenkin nyt niin lukossa pääni kanssa etten tiedä mihin suuntaan lähtisin. Ei helpottanut, kävin äsken omalla pihalla kävelemässä ja pyörätiellä meni sinä aikana 4 ihmistä ja kolmella oli vaunut :meh: Mielisairaala, here i come! :wacky:

Enni kp 5/30, yk 11

Enni, sympatiaa :/... Onneksi sun kilppari TSH vaikuttaa optimaaliselta kuitenkin. Mä käytin jossain välissä 1 1/2 vuotta mielialalääkkeitä selvitäkseni. Ne piti kuitenkin lopettaa, kun mentiin IVF:ään - mahdollisuus tulla raskaaksi kasvoi siinä niin, että näin suositeltiin.
Pahoittelut kp1:stä, toivotaan uuteen kiertoon onnellisia kohtaamisia ja plussaa päälle!!

Takaisin