Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Minni, tule huomenna kertomaan kuulumiset ja laita kuvaakin :)

Mami, ei mitään menkkoja sinne vaan plussa!

Pätkis, höh tuhrulle :(

Julianna, hyvältä kuulostaa :) kyllä asioilla on tapana järjestyä, antakaa toisillenne aikaa :)

Täällä meneillään kp 29 ja päivä 13 synarelaa. Menkat koittaa hissuksiin starttailla, tuhrun lisäksi näkyi tänään jo vähän vertakin. Pientä menkkajuilintaa on myös. Kerrankin ei haittaa että menkat alkaa vaan täti on toivottu vieras :D

Muokattu viimeksi:
Jes Larissa, nyt alkaa kunnon touhut siellä! Plussaa kohti!

Pätkis :sad001

Mami, millon testaat? hyvältä kuulostaa :wink

Julianna, ei pysty oikein sanomaan kuin voimia! Ulkopuolisesta avusta on varmasti hyötyä!

Minni, jaiks, kuulumisia odotellaan! Varmasti kaikki on hyvin!

On. Gelee taitaa tehdä tehdä taas sen että munasarjoissa tuntuu nyt jo painetta (kp5). Sain myös jäsenkorjaajan varattua ennen ovista! Mutta... Katselin kalenteria ja tajusin että jääkö ovis TAAS hyödyntämättä... :sad001 Jos ovis tulee normisti kp12 niin päästään tallettamaan kp9 (ovis kp12) ja dpo1 :banghead: Voi kun ovis tulis päivän tai pari myöhemmin, on joskus tullut kp14 mutta yleensä aina kp12. Nyt on ihan väärään aikaan noita työreissuja :confused: Nyt mietin et kannattaako edes tuhlata tässä kierrossa CB: n kaksoishormoni ovistestiä kun ei niistä hedelmällisistä päivistä ole mitään hyötyä... Kylläpä turhauttaa!!

Voi Viipsukka :sad001 Pahoittelut menkoista ja tsemppiä uuteen kiertoon, liian monta teilläkin niitä jo takana :sad001

PiPaNat, oonhan jo testaillu joka päivä tällä viikolla, vaikka tiedän että ei ois voinu ees velä näkyä, tänään vasta dpo 10 ja selvä nega, katellaan miten käy, oon aika skeptinen :)

Mami kp 27 ja dpo 10 Yk 22 vissiin oon jo ihan sekasin noista :oops:

Pahoittelut Viipsukka :(

Mami, mie oon kans jo sekaisin että mikä yk on menossa. Jossain vaiheessa vaan lopetin laskemisen. 20-30 välillä kuitenkin ja kohta 2 v täynnä. Toivotaan plussaa sinne! :)

Ei ne menkat vielä alkaneetkaan, mutta eiköhän se täti ole jo lähtökuopissa :)

Larissa kp 30, dpo 10(?), pv 14 synarelaa

Mä huutelen pikaisesti omat kuulumiset. Meillä oli eilen ensimmäinen inssi. Päivää ennen oli todettu molemmilla puolilla yksi folli. Ultra tehtiin eka ja vasurin folli oli vielä jäljellä, epäselväksi mulle vähän jäi löytyikö oikea vai oliko jo puhjennut. Sain joka tapaukssa vielä pregnylin inssin perään irrottamaan jäljellä olevan. Perjantaina alkaa luget. On ollut aikamoinen megaovis, pari päivää suht tukala olo.

Saatiin myös tosiaan ne simppatulokset siinä inssin jälkeen heti ja ne oli tosi hyvät. Helpotti siltä kohtaa. :)

Minnille onnea tyttölupauksesta!

Siinä hän kädet korvilla nassu suoraan kameraan :D

Ja oli joo alusta saakka miehen kanssa tyttöfiilis <3

Liitteet

• ImageUploadedByVau Foorumi1463652249.058231.jpg
    ImageUploadedByVau Foorumi1463652249.058231.jpg
    69.6 KB · Katsottu: 246
Kokoajan kaveri oli muuten kyllä kädet tiukasti naamalla ristissä :D Tuo oli nopea nappasu että sai kuvan ilman käsiä kasvoista jotta voitiin katsoa onko huulet ehjät eli ettei ole suuhalkiota :D

Minni onnea tyttölupauksesta <3 meillä ei ollut tommosta hienoa ultraa ollenkaan pojasta, harmitti kun äidillä kuitenkin oli ja useampaan otteeseen raskauden aikana. :/

Täällä odotellaan jo larissan ivf:ää, sulle plussaa toivon ja pian :)

Tsemppiä teille jokaiselle tänne ryhmään. <3

Pepe miten hienoa ultraa? Siis ette saanut 3d kuvia? Ompa jännä kun mulle ultraaja sano, että pakko saada suht hyvä kasvokuva, jotta näkee sen onko huulihalkiota :O Siis tollasena se näkymä ei ollut muutakun sen kuvan sai 3d:nä :)

Takaisin