Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Julianna hienoa että mies on "sulatellut" asiaa,kuulostaa lupaavalle:).
Mymmelisti: ihan pikkuinen siellä kelluu äidin turvassa. Hienoa että ultrassa kaikki oli pienellä hyvin:) Osanotto isäsi poismenon johdosta.

Mymmelisti, ihanat ultrakuulumiset! :) <3 Pahoittelut isäsi poismenosta :( Näin se elämä vie...

Julianna, hyvä että olette saaneet asiaa käsiteltyä! Kesä on onneksi ihanaa aikaa vain "olla" ja nauttia, mietitte asioita kaikessa rauhassa - syksyllä sitten eteenpäin tavalla tai toisella.

Larissa, tarttiks siun tilata synarelat apteekkiin etukäteen vai onkohan niitä aina ns. valmiudessa? Yliopiston apteekista meinaan hakea omani, ehkä pitää soitella ja kysyä..

On. Kp 3 ja kivut hellittää vihdoin yli viikon jälkeen. Huh! Jospa näitä menkkoja oiski vain yhdet jäljellä sumujen kanssa - luin että toisilla ne niukentais vuotoja. Sitä toivoen!

Hileinen kp 3 ivf-kiertoa

Viipsukka : ei mulle mitää :)

Murkku: pitkään yrittäneiden ketju vol 2. :D
Pahoittelut masis olosta!

Minni: pitkään yrittäneet vol 2.

Osanotot Mymmelisti :( mutta onnea ultrasta, siellä se teidän Ike köllii <3 monesti se tuntuu menevän niin että joku suvusta nukkuu pois kun uusi ihminen on tulossa.

Katjushalle onnea ultrakuulumisista! :)

Hileinen, piti tilata synarelat. 3 pv:n varoitusajalla saa lääkkeet apteekkiin. Otin ensin vain yhden 60 annoksen paketin ja tilaan ensi maanantaina lisää. Puregonit haen vasta kun olen tehnyt negan ja/tai menkat on alkaneet. Niin kalliita lääkkeitä ettei viitsi turhaan ostaa :D kuulemma niitä ei suurimmassa osassa isojakaan apteekkeja ole valmiina hyllyssä.

Julianna, tekee varmasti miehellesi hyvää että saa asiaa sulatella ja pohtia rauhassa. Uskon, että pääsette asiassa hyvään ratkaisuun. Ihanaa lomaa!

Tsempit kaikille tasapuolisesti! Paljon olette kirjoittaneet ja kaiken olen lukenut, mutta suurin osa menee vain ohi. Olette kuitenkin kaikki mielessä :)

Muokattu viimeksi:
Mymmelisti, voi ihana Ike!! <3 <3 ikäviä uutisia sinulla oli myös, osanottoni! :( <3 voimia sinne!

Paljon olitte haastellut, mulla pää kyl nyt niin väsynyt, että en muista enempää. Täällä tänään vaihtui sitten kp 1:ksi. Että näin. Ens kierto on täysin taukoa ja sitten alkaa kesäkuussa OI piikeillä. Josko sitten saataisiin meille se eka plussa... Ai miten niin kovasti odotan jotain tapahtuvan...

Muurahainen kp 1/30, yk 28

Murkku, pahoittelut menkoista :( Täti on niin paska! Mutta mulla on toivo teidän suhteen kesäkuu OI:ssa! Sehän on jo ihan kohta! Toivottavasti moni meistä plussaa tässä ja ensi kuussa <3

Aa hienoja uutisia vaikkeikaan tämä myy taida olla minulle "tuttu" :)

Missäs "meidän" myy luuraa?

Mymmelisti ihana pieni siellä <3 suuret pahoittelut isäsi poismenon johdosta :( Elämän kiertokulku...

Murkku <3

pahoittelut mymmelisti.

pahoittelut myös kp1 murkku :/

Täällä ei menkkoja näy. Kipuja on. Monesti tänään luulin et nyt ne alko mutta valkkaria vain housut täynnä.

Katsotaan koska täti tulee kylään.

WM dpo 14

Kiitos ihanaiset<3
Mutta niinhän se menee yksi tulee toinen menee.. Surullista kun ikävä jää, mutta tavallaan helpottavaa kun ei tarvitse enään toisen kärsimystä katsoa.

Vielä en ehkä edes täysin oo koko asiaa sisäistänyt kun on tänään ollu niin paljon kaikkea muuta.

Murkku, pahoittelut kp1!! :( mikä systeemi siis toi OI piikki? Joku hormooni vai täh mitä se tekee?
Joko muuten kävitte viemässä miehen näytteen?

Hileinen, olkoon tämä teidän ivf kiertonne!! <3 ++++
Kuljetteko larissan kanssa käsikädessä tän ivf kierron?? :)

Julianna, hyvä että järkytys alkaa ehkä vähän laantua miehellä! :) ihanaa espanjan lomaa! Nauttikaa!! :)

Sori tämmönen monta eri viestiä.. Aina tuli vaa jotenki automaattisesti vaan painettua "lähetä" vaikka vielä oli kommentoitavaa.

+++++++++<3!!!!!

Mymmelisti, Hileinen tulee mua vähän (pari viikkoa?) jäljessä mutta käsi kädessä mennään :) Vastaan myös murkun puolesta, että OI piikki on ovulaation induktio niin kuin letrot/clomit ja sillä saadaan munasolu kasvateltua ja ovis aikaiseksi.

Murkku; eeeeei! Mutta sulla on tuo kesäkuu on ihan kohta!!!! Nyt vaan rentoa oloa ja muuta ajateltavaa (helpommin taas sanottu kuin tehty)

Eli siis se on sama kuin esim letro ja clomit mutta piikitettynä? :) oon siis just just kärryillä clomeista :D
Toivottavasti se tuottaisi tulosta! Kesä on onneks vielä (ainakin itelle) rentoa aikaa! :)
Mulla on vahva usko näihin uusiin apukeinoihin joita larissa, murkku, hileinen ja muut saatte nyt kokeilla! :)

PiPaNat; Ei aavistustakaan, mitä pisteitä ovat :grin

Helinäkeiju; Vähän sama tilanne. Mies ei ymmärrä eikä ole huolissaan. Ketään muuta ei ole, kelle vois puhua. Miuta taas ennenmminkin huolestuttaa se, kun en ole kuullut suvun ongelmista, että miks miulla on joku vika jossain. Ainakin kaikilla suvussa on lapsia. Pelottaa, että se syy on joku mille ei kenties voida tehdä mitään tms. Endoa tai pcos ei ainakaan ole, ne on ultrattu.

Pisama; Joillakin auttaa, eli on se mahdollista. Käy kokeilemassa, ei siitä haittaa ainakaan ole mihinkään. Voi auttaa allergioihin ja myös astmaan :) Tsemppiä ivf:ään :)

Mymmelisti; Onnea hyvistä kuulumisista, siellä se pieni köllii :dummy::dummy1: Isot pahoittelut isäsi poismenon johdosta :Heartred

Julianna; Hieno juttu, että miehesi on puhunut asioista. Jos hänellä on nyt ollut aikaa miettiä vaihtoehtoja. Kannattaahan se koittaa jokainen oljenkorsi :)

Muurahainen; Pahoittelut menkoista, niin väärin :sad001

On; Luin sen Toisenlainen tie -kirjan, mitä joku (oliko Niksu) suositteli. Kannattaa kaikkien lukea.
Myös Linda P. Salzerin Lapsettomuus kriisinä -kirja kannattaa lukea. Se sopii myös läheisille ja kavereille, siinä oli paljon lapsettomien kertomia tilanteita oikeasta elämästä. Miusta tuo jälkimmäinen oli jopa parempi, enemmän "apua" näin tavan ihmiselle, ei niin sitä teoriatekstiä ja konkreettista apua erilaisiin tilanteisiin ja asioitten jäsentelyyn omassa mielessä. Suosittelen :)

Täällä ei sitten vissiin ovista tule ollenkaan. Eka tälläinenkin kierto tällä matkalla miule. Meniköhän elimistö siitä vyöhykkeestä jotenkin sekaisin. Onko hyviä vinkkejä miehen tsemppaukseen? :anyone Yritin saada sitä mukaan loppukiriin, että olis varmasti täysillä yritetty vuoteen asti. Mutta hän on aina niin väsynyt. Yritin selittää että tässä asiassa ei oikein voi mennä niin, milloin sie jaksat o_O En tiiä ymmärtikö vieläkään. Ei meillä ole ees varaa mihinkään hoitoihin, kaikki säästöt menny työttömänä olemiseen. Mies ei taida oikein ymmärtää, mutta sit jos yritän selittää niin hermostuu :oops:

Anteeksi pelkkää oma napailu.. Kp25/28-30 ja täysin puhdas valkoinen nega R-testi.... Eipä se siitä mihinkään tule muuttumaan dpo1 talletuksella :sorry:

Takaisin