Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Hileinen, kivaa saada ivf-kaveri jännitykseen mukaan :) mulla tulee melkein 3 viikon putki Synarelaa ennen nollaultraa. Piikit alkaa tämän kuun lopussa ja punktio+siirto kesäkuun alussa. Ps. Endo voi aiheuttaa noita ylimääräisiä vuotoja :/ mulla jäi joku luomu kierto 20 päivän mittaiseksi kiitos endon, luteaalivaihe oli vain 7 pv ja koko sen ajan vuodin tuhrua.

Helinäkeiju, hyvä että tallettelut on kunnossa :) ja olen kyllä samoilla linjoilla että kannattaa varata aika yksityiselle jos yhtään siltä tunuu.

Täällä taitaa olla ovis käsillä oloista päätellen. Jää kyllä hyödyntämättä kun mies on kipeänä, mutta eipä tässä muutenkaan ole luomu plussaan uskoa. Hoitoja vain odotan ja onneksi päästään kohta alkuun :)

Larissa kp 12

Larissa, mä en oikeastaan tiedä kauan miun pitää yhteensä sumutella. Ohje oli vain soittaa ultra-aika heti kun vuoto on alkanut sumujen kanssa :D Sen näkee sitten. Reseptillä 60+30 annosta.

Hileinen, mulla on synarelaa reseptillä 60+60 ja sumuja jatketaan luultavasti puolella annoksella myös piikkien aikaan. Eli sumutella saa olan takaa :D toivottavasti ei tule ihan hirveät "vaihdevuosi"oireet...

Onkohan noissa jotain eroja kauan sumutellaan? :o Kai se ultra sen kertoo viime kädessä? Toivon kans etten iha "vinksahda" noista hormoneista.... :D oi että jänskättää!

Ninukki, hitsi sinähän menet sitten mua edelle ;) jännää!

Hileinen, varmaan mulla on sen takia niin pitkät sumut jotta saadaan kierto sopimaan polin aikatauluun. Ja yleensä sumuja jatketaan ainakin alkuun piikkien ohella tavallaan jarruna. Mutta on tämä jännää ja kiva päästä vertailemaan kokemuksia! :)

Kesä-heinäkuulle tähän ketjuun plussapuhurit toiveissa ja tilauksessa meille kaikille ;) ja moni plussatkoot myös jo toukokuussa!

Muokattu viimeksi:
Larissa, aloin kans miettii ja kattoo kalenterii et voi olla että munkin sumut jatkuu vielä kesäkuulle koska juhannusta pukkaa väliin! Vaikka ois punktio ni siirron kans voi tulla jännät paikat... No, yritän malttaa mieleni - kyllä ne aikataulut sitten selvii :) :)

Plussia kehiin vaan nyt urakalla, naiset! ;)

Helinäkeiju; En kyllä tiiä yhtään. Normaalisti ei ole vielä noita hailakoita tullut. Nyt on jo parina päivänä ollut haalea mutta selvä toinen viiva testissä. Vahvistuis nyt äkkiä!

Hileinen; Kiva kuulla siusta, tervetuloa "takaisin":happy:

Onpas teillä monella nyt jännät kuukaudet käsillä. Meillä kesätauon takia vasta elokuussa aletaan tutkia, jos ei plussaa tule vieläkään. Lainasin muuten sen kirjan, mistä täällä vinkattiin tässä viikolla. Ja pari muutakin aiheeseen liittyvää :wacky: On mielenkiintoinen ja faktatietoa aika kattavasti.

Haikaranyytti; Mitä siulle kuuluu? Joko maha näkyy? :wink Miten oot voinut?

Pahoittelut kun en ole ehtinyt tänne kirjoittaa, olen kyllä lukenut ahkerasti. Mutta kyllä sitä työttämänä vaan oli enemmän aikaa olla foorumilla kuin nykyään. :grin

Pahoittelut menkat kohdanneille. :sad001

Ilpuri, kuulostaapa lupaavalta jos on noin hyvät ovislimat! Nyt on kyllä siittiöillä priimaoltavat. :grin

Muurahainen, toivottavasti saat hyvän tuloksen amh-kokeesta. Ja ehtiihän siittiöitä tutkimaan nyt kun ovis on mennyt. :)

Tervetuloa uusille, rankkojakin taustoja takana teillä.

Julianna, teidän tilanne kyllä surettaa kovin. :sad001 Todella järkyttävä tieto tuollainen. Suostuisiko sun mies joko sun kanssa tai itsekseen sinne psykologin luo? Voisi tehdä todella hyvää hänellekin jutella jonkun kanssa.
Onhan lahjasolujen käytössä paljon totuttelemista, mutta jospa sun mieskin onnistuisi pohtimaan sitä hetken päästä rauhallisemmin. Eihän se sukunimiasiakaan niin mene, ainakin jos olette naimisissa niin mies on automaattisesti lapsen isä, vaikka käytettäisiin lahjasoluja. Luulisin että avoliitossa voi myös tunnustaa isyytensä kuten normaalisti.

Monella on hoidot tulossa tai juuri aluillaan, sekä ivf:ää että OI:tä. Hurjasti tsemppiä hoitoihin ja toivottavasti ne tuottavat pian tulosta!

On. Meidän ei pitänyt hankkia doppleria ollenkaan, mutta saatiin yllättäen kaverilta lainaan. Heille syntyi muutama viikko sitten lapsi, joten ihan heti eivät kaipaa laitetta takaisin. Keskiviikkona viimeksi mulla oli kunnon paniikkipäivä, että ei siellä varmaan enää ketään ole. Mutta niin vain löytyi sykkeet nopeasti jo perjantaina kun kuunneiltiin. No, olihan silloin jo 14+0 joten homman ei pitäisikään olla niin vaikeaa kuin alussa. Ja kyllähän se rauhoitti mieltä kun tiesi ettei mahan kasvun ja oireiden puutos tosiaan merkitse mitään.
Huh sentään, kolme kuukautta takana jo!

Muurahainen, listaa varten tiedot, eli yritystä 8/15 alkaen, esikoinen toiveissa.

Kiva kuulla, että moni pääsee pian ivf:ään ja toivottavasti pian täällä alkaa oikea plussasesonki!

Juliannalla kurjia uutisia :( jaksamista teille asian käsittelyyn <3

Täällä on kp 10 menossa, oviksen metsästys aloitettu, vaikka niin paljon kaikkea menoa tulevaan viikkoon onkin luvassa, että en usko että ehditään juurikaan talletuspuuhiin :( pieni toivon kipinä toki pidettävä yllä, että kun kierrot on nyt olleet vaihtelevat viime aikoina, sattuisi oviskin nyt vaikka vähän myöhemmäksi.

Helinä, kannattaa varata, kyllä ihan liian myöhään sulla ovis tulee. :(
Toisaalta toivotaan, että ei tartte varailla, kun kuitenkin ovis tuli. ;)

Hileinen, iih, sielläkin alkaa tapahtumaan!! <3

Haikaranyytti, voi kiitos, tällä hetkellä en taida tarvita, kaapissa on aivan liikaa testejä, en kerkee niitä pissaamaan edes parissa kierrossa loppuun :D ai miten niin olen hyvin varautunut? :D laittelen sulle viestiä sit kun kaapin saldo on vähenemään päin. :) eläkä siellä murehdi, ei siulle saa sattua mitään... <3

Larissa, eiks ookki jännä fiilis kun aina ennen oviksen aikoihin tehny vaikka mitkä temput että saa miehen kellistettyä, nyt ei enää jaksa sellaiseen alkaa edes, kun on jo vahvat jatko suunnitelmat valmiina. Sama oli mulla tässä kierrossa... :D

Hileinen ja Larissa, siis mitä te sumutatte? Ja mihin? Oon ihan pihalla... :D

Ninukille tsempit myös alkavaan ivf:ään! <3

Kyllä tänne kohta niitä plussia satelee hurjasti!!! <3 <3

Beisla, mä olin jo ihan unohtanut ton AMH:n. :D keskiviikkona saan sen tuloksen. :)

On: lorisee ja lorisee... Kaupassa kun tänään olin, niin aivastaessa luulin että kuset tuli housuun, noup vv:tähän se vain taas oli. Sitä nyt tuntuu lorisevan yllättävän paljon. Tänään olen myös aivastellut paljon. Kipeäksi en kyllä oo tulossa, aloin miettimään voiko ihan normaalistikkin loppukierrosta aivastuttaa? Oon huomannut ennenkin aivastelun liittyvän loppukiertoon... Että sellasta murkkukekoon tänään.

Muurahainen kp 22/31, dpo 5, yk 27, testaa 8.5

Osaisiko joku sanoa mikä on hyvä arvo siinä amh:ssa? Mulle olikin kantaan tullut jo tulos siitä... Mut nyt en yhtään osaa sanoa onko toi hyvä vai ei...

Murkku, löysin tollaisen

5a467340d76fa15049391711e8d43fe6

Takaisin