Larissa
Tietävä tietäjä
Hileinen, kivaa saada ivf-kaveri jännitykseen mukaan :) mulla tulee melkein 3 viikon putki Synarelaa ennen nollaultraa. Piikit alkaa tämän kuun lopussa ja punktio+siirto kesäkuun alussa. Ps. Endo voi aiheuttaa noita ylimääräisiä vuotoja :/ mulla jäi joku luomu kierto 20 päivän mittaiseksi kiitos endon, luteaalivaihe oli vain 7 pv ja koko sen ajan vuodin tuhrua.
Helinäkeiju, hyvä että tallettelut on kunnossa :) ja olen kyllä samoilla linjoilla että kannattaa varata aika yksityiselle jos yhtään siltä tunuu.
Täällä taitaa olla ovis käsillä oloista päätellen. Jää kyllä hyödyntämättä kun mies on kipeänä, mutta eipä tässä muutenkaan ole luomu plussaan uskoa. Hoitoja vain odotan ja onneksi päästään kohta alkuun :)
Larissa kp 12
Helinäkeiju, hyvä että tallettelut on kunnossa :) ja olen kyllä samoilla linjoilla että kannattaa varata aika yksityiselle jos yhtään siltä tunuu.
Täällä taitaa olla ovis käsillä oloista päätellen. Jää kyllä hyödyntämättä kun mies on kipeänä, mutta eipä tässä muutenkaan ole luomu plussaan uskoa. Hoitoja vain odotan ja onneksi päästään kohta alkuun :)
Larissa kp 12

On mielenkiintoinen ja faktatietoa aika kattavasti.